نتیجه فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس سایپا پنجشنبه 29 بهمن 94

نتیجه نهایی و دانلود فیلم خلاصه بازی و گل‌های پرسپولیس سایپا پنجشنبه 29 بهمن 1394

فیلم خلاصه بازی پرسپولیس سایپا پنجشنبه 29 بهمن 94

گل‌های پرسپولیس سایپا پنجشنبه 29 بهمن 94 | هفته 21 بیست و یک لیگ برتر فوتبال ایران

پرسپولیس   سایپا  94/11/29 

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای پرسپولیس سایپا پنجشنبه 29 بهمن 94

نارنجی پوشان در تقابل با پرسپولیس به دنبال ادامه روند رو به رشد خود و رسیدن به رتبه بهتر جدول هستند و مسلما نتیجه این بازی به نفع هر کدام از آنها رقم بخورد می تواند نقش اساسی در تضمین حضور آنها در بین سهمیه های لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

شرایط:
دو تیم در بهترین شرایط خود از نظر فنی به سر می برند و پرسپولیسی ها با اختلاف امتیازی 3 با صدر و سایپا با 4 امتیاز اختلاف با صدرنشین، مسلما به دنبال سه امتیاز این نبرد حیاتی خواهند بود تا رقیب را از کورس خارج کنند.


پرسپولیس در حال حاضر با کسب 34 امتیاز در رتبه سوم جدول حضور یافته و پیروزی با اختلاف 4 گل می تواند آنها را در اتفاقی عجیب به صدر جدول لیگ پانزدهم نیز برساند.
سایپا به همراه مجید جلالی بعد از پشت سر گذاشتن هفته های پرنوسان اکنون از نظر نتیجه گیری به ثبات مناسبی رسیده و اکنون با 33 امتیاز رتبه پنجم جدول را به خود اختصاص داده اند و در صورت پیروزی می توانند رتبه پرسپولیس در مقام سوم را نشانه گیرند.

تقابل:
* در 5 تقابل اخیر دو تیم برابر هم این سایپایی ها بودند که موفق تر عمل کرده اند. 3 برد برای نارنجی پوشان و یک تساوی و تنها یک برد برای پرسپولیس حاصل کار دو تیم در 5 بازی اخیرشان برابر هم بوده است و 6 گل زده برای سایپا و 4 گل زده برابر سرخپوشان در دیدارهای اخیر دو تیم ثبت شده است.

سایپا شاگردان برانکو را به رتبه پانزدهم فرستادند!
در پایان دیدار دو تیم در دور رفت لیگ پانزدهم، شاگردان مجید جلالی موفق شدند در یک دیدار جنجالی نتیجه را به سود خود به پایان برسانند و این نتیجه در نهایت باعث شد تا تیم برانکو که در ابتدای فصل شرایط خوبی را پشت سر نمی گذاشت به رتبه پانزدهم جدول سقوط کند.

دیدار دو تیم فردا از ساعت 16 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و حضور طرفداران دو تیم در استادیوم رایگان اعلام شده است.

ترکیب پرسپولیس:

الکساندر لوبانف، محسن بنگر(C) ، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور و امید عالیشاه

منبع:ورزش سه

دانلود فیلم خلاصه بازی و گل ها

سایپا 1-1 پرسپولیس