نتیجه فینال فوتسال ایران و ژاپن جام ملت‌های آسیا 22 بهمن 96 +فیلم

فیلم فوتسال ایران و ژاپن فینال جام ملت‌های آسیا 22 بهمن 96

گلها و خلاصه بازی ایران و ژاپن فوتسال جام ملت‌های آسیا بیست و دوم بهمن 96 

فوتسال ایران و ژاپن فینال جام ملت‌های آسیا 22 بهمن 96

نتیجه فینال فوتسال ایران و ژاپن جام ملت‌های آسیا 22 بهمن 96 +فیلم

نتیجه فینال فوتسال ایران و ژاپن جام ملت‌های آسیا 22 بهمن 96 +فیلم

ساعت بازی ایران و ژاپن

ساعت 14:30

پخش زنده فوتسال ایران و ژاپن 22 بهمن 96

پخش زنده و انلاین از شبکه سه سیما

جزئیات دیدار ایران و ژاپن فینال جام ملت‌های آسیا

تیم ملی فوتسال ایران تا ساعاتی دیگر باز فینال جام ملت‌های آسیا را در مقابل تیم ملی ژاپن برگزار می‌کند. این پانزدهمین دوره این مسابقات است. در 14 دوره قبلی ایران 11 بار قهرمان شده و 3 قهرمانی دیگر به ژاپنی‌ها رسیده است. ایران هر بار به فینال رسیده قهرمان شده. به جز یک مرتبه که آن هم در سال 2014 بود و ژاپن در ضربات پنالتی پیروز شد.

فعلا حسین طیبی با 13 گل آقای است. علی اصغر حسن‌زاده و مهدی جاوید هم با 10 گل مشترکا دوم هستند. نفری بعدی گلزن‌ها کائورو موریوکا از ژاپن است که 7 گل زده. بازی فینال از ساعت 14:30 به وقت تهران در سالن ژینگ ژوانگ جیمنازیوم شهر نیو تایپه برگزار می‌شود. بازی از شبکه 3 سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

خلاصه بازی فینال فوتسال ایران و ژاپن 22 بهمن 96

در نیمه اول توپ و میدان بیشتر در اختیار ایران بود ولی تنها موقعیت جدی ایران در دقیقه ۱۹ با پاس پشت پای عالی مهدی جاوید برای احمد اسماعیل‌پور به وجود آمد اما شوت این بازیکن را هیگور، دروازه‌بان ژاپن مهار کرد ولی در آن طرف ژاپن سه فرصت خوب داشت که واکنش صمیمی اجازه گل شدن توپ‌ها را نداد.

در حالی که دو تیم بدون گل زده کارشان را دنبال می‌کردند، قطع توپ به موقع و حرکت لب خط فرهاد توکلی و پاس به بغل او را حسن‌زاده به راحتی مقابل دروازه خالی ژاپن تبدیل به گل کرد تا شاگردان سید محمد ناظم‌الشریعه با برتری یک بر صفر به رختکن بروند.

دو دقیقه از نیمه دوم نگذشته بود که با پاس کف پای جاوید در سمت راست زمین، توکلی توانست با شوت سرکش دروازه ژاپن را باز کند و تیم ایران را با اختلاف ۲ گل پیش بیاندازد.

در دقیقه ۳۱ اسماعیل‌پور ضد حمله سریعی ترتیب داد که پاس او را حسن‌زاده با شوت بغل پای فنی که به تیرک عمودی دروازه ژاپن هم برخورد داشت، تبدیل به گل سوم ایران کرد.

در ادامه ملی پوشان فوتسال ایران تلاش زیاد برای به ثمر رساندن گل چهارم داشتند، اما حملات آنها بی‌ثمر بود و با بدشانسی در نیمه دوم نیز ۲ بار به تیرک دروازه ژاپن زدند.

۵ دقیقه به پایان مسابقه تیم ژاپن روی به بازی پاورپلی(استفاده از یک بازیکن به جای دروازه‌بان) آورد ولی این روش به سود آنها نبود و حسین طیبی، آقای گل جام ملت‌ها توانست به زیبایی در فاصله ۳۵ ثانیه به اتمام مسابقه با شوت زمینی دروازه ژاپن را باز کند تا تیم ایران همانند سال ۲۰۱۶ در تکرار قهرمانی این رقابت‌ها موفق باشد.

ملی‌پوشان فوتسال علاوه بر قهرمانی در جام ملت‌های آسیا، توانستند انتقام شکست در فینال ۲۰۱۴ این رقابت‌ها برابر ژاپن که چهار سال قبل در ضربات پنالتی اتفاق افتاد را هم بگیرند و برای دوازدهمین بار به این عنوان برسند.

نتیجه و فیلم فوتسال ایران و ژاپن 22 بهمن 96

نتیجه:    ایران 4  ژاپن 0    (ایران قهرمان آسیا شد)

فیلم:  دانلود   

نتیجه فینال فوتسال ایران و ژاپن جام ملت‌های آسیا 22 بهمن 96 +فیلم