گفتگو با سیدمحمد علوی مقدم نفر 6 ششم کنکور سراسری انسانی 95 

سیدمحمد علوی مقدم نفر 6 ششم کنکور سراسری انسانی 95+مصاحبه

مصاحبه با سیدمحمد علوی مقدم نفر 6 ششم کنکور سراسری انسانی 1395 از مشهد

مصاحبه و گفتگو با سیدمحمد علوی‌مقدم رتبه 6 ششم کنکور 95 سراسری انسانی

گفتگو با نفر 6 ششم کنکور سراسری انسانی 95 

مصاحبه و گفتگو با سیدمحمد علوی‌مقدم رتبه 6 ششم کنکور سراسری انسانی 1395:

رتبه ششم کنکور سراسری علوم انسانی 95 گفت: حقوق و روان‌شناسی را دوست دارم و از بین این دو رشته یکی را انتخاب می‌کنم.

سید‌محمد علوی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: پیش‌بینی می‌کردم که رتبه تک رقمی امسال در کنکور سراسری علوم انسانی 1395 را کسب کنم، در طول دوره مدرسه و سال تحصیلی فشار تحصیلی زیادی داشتم، بعد از عید نوروز، ساعت‌های مطالعه‌ام افزایش پیدا کرد و حداقل 12 ساعت درس می‌خواندم.

رتبه ششم کنکور انسانی با اشاره به اینکه تصمیم نهایی برای انتخاب رشته نگرفته است، بیان کرد: حقوق و روان‌شناسی را دوست دارم و از بین این دو رشته یکی را انتخاب می‌کنم.

رتبه 6 کنکور 95 انسانی سیدمحمد علوی‌مقدم افزود: خانواده‌ام کمک زیادی در طول یک سال گذشته داشتند و بسیار تاثیرگذار بودند، البته برادر دوقلویی نیز دارم که بسیار کمک کرد، وی نیز در رشته ریاضی فیزیک شرکت کرده و منتظر اعلام رتبه وی هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از دوستانم که یک سال بالاتر از من بوده، رتبه 19 کشوری را سال گذشته کسب کرد و امسال برای کنکور بسیار به من کمک کرد.

رتبه ششم کنکور سراسری علوم انسانی سال 1395 گفت: جوانان اگر هدف مشخصی داشته باشند برای رسیدن به آن بهتر می‌توانند برنامه‌ریزی کنند؛ اگر برای هدف تلاش کنیم از درس خواندن خسته نمی‌شویم.

منبع: تسنیم

مصاحبه با سجاد قاسمی نفر دوم 2 کنکور سراسری انسانی 1395 از قم