تعطیلی مدارس و دانشگاه های خوزستان چهارشنبه 12 آبان 95  

اطلاعیه جدید تعطیلی مدارس و دانشگاه های خوزستان چهارشنبه 12 آبان 95 | اطلاعیه جدید

آیا فردا چهارشنبه 12 آبان 95 مدارس خوزستان تعطیل است؟

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه های خوزستان چهارشنبه 12 آبان 95 

چهارشنبه 12 آبان 95 مدارس و دانشگاه های خوزستان تعطیل است

تعطیلی مدارس و دانشگاه های خوزستان چهارشنبه 12 آبان 95

تعطیلی مدارس و دانشگاه های خوزستان چهارشنبه 12 آبان 95:مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: با توجه به تداوم پدیده گردوغبار، کلیه مدارس و دانشگاه‌های استان در نوبت صبح و بعدازظهر فردا، 12 آبان‌ماه تعطیل هستند.

هاشم بالدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خوزستان با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به افزایش غلظت گردوغبار و پیش‌بینی تداوم این پدیده، بر اساس تصمیم مدیریت بحران کلیه مدارس و دانشگاه‌های سراسر استان، فردا چهارشنبه 12 آبان‌ماه تعطیل خواهند بود؛ همچنین فعالیت ادارات تا ساعت 12 خواهد بود.

وی در خصوص علت عدم تعطیلی مدارس نوبت عصر امروز گفت:با توجه به شروع نوبت عصر مدارس و حضور دانش‌آموزان در کلاس امکان تعطیلی وجود نداشت.به دلیل بروز پدیده گرد و غبار، دانشگاه ها و مدارس تمام مقاطع تحصیلی خوزستان در نوبت صبح و عصر فردا (چهارشنبه) تعطیل و فعالیت ادارات در این روز تا ساعت 13 خواهد بود.به گزارش«خلیج فارس» به نقل از میزان، به دلیل پیش بینی افزایش غلظت گرد و غبار و بالا رفتن میزان آلودگی هوا در خوزستان، روز چهارشنبه مدارس و دانشگاه های استان تعطیل خواهد بود.همچنین اداره ها و دستگاه های دولتی نیز در روز سه شنبه تا ساعت 13 فعالیت خواهند کرد. در حال حاضر آلودگی هوا در خوزستان بیش از 6 برابر حد مجاز است

منبع:عطرجهان-خلیج فارس