زمان بازی استقلال تهران و صبای قم در جام حذفی فوتبال ایران 95  ( تاریخ و ساعت ) 

زمان بازی استقلال تهران و صبای قم در جام حذفی فوتبال ایران 95

ساعت بازی استقلال تهران و صبای قم در جام حذفی فوتبال ایران 95

تاریخ بازی استقلال تهران و صبای قم در جام حذفی فوتبال ایران 95

استقلال تهران و صبای قم در جام حذفی فوتبال ایران 95 ( تاریخ و ساعت )

زمان ( تاریخ و ساعت ) بازی استقلال تهران و صبای قم در جام حذفی 95-96 :

زمان برگزاری بازی استقلال تهران و صبای قم :  جمعه 28 آبان 95  1395/08/28

ساعت بازی استقلال و صبا  : 16:20 

پخش زنده بازی استقلال و صبای قم : شبکه سه

استقلال شکست ناپذیر در خانه برابر صبا: استقلال و صبا تا به امروز 24 دیدار با یکدیگر در جریان لیگ برگزار کرده اند. دیدارهایی که البته زمانی صبای قم با نام صبا باطری مطرح بود و در ورزشگاه درخشان رباط کریم بازی های خانگی خود را برگزار می کرد.

 در دیدارهای گذشته این دو تیم وضعیت استقلال در آمارها به مراتب بهتر از صبا است. آبی پوشان در این دیدارها موفق به ثبت 11 پیروزی شدند و 11 دیدار میان این دو تیم نیز به تساوی رسیده تا سهم صبا در دیدار این دو تیم تنها 2 برد باشد.

 دو برد صبا برابر استقلال با سرمربی گری فیروز کریمی و محمدرضا کربکندی رخ داده است که هر دو آنها در دیدارهای به میزبانی صبا بوده است تا استقلال در خانه برابر صبا شکست ناپذیر باشد.

11 مرد منصوریان چه کسانی هستند؟:مصدومیت 5 بازیکن استقلال بزرگترین دغدغه منصوریان برای بازی با صبا خواهد بود  و البته این اتفاق باعث شده سرمربی جوان آبی ها مجبور شود برای بازی در جام حذفی از سیستم 2-5-3 و با 3 دفاع مرکزی بازی کند. استقلال برای بازی با صبا کاوه رضایی، وریا غفوری، خسرو حیدری، میثم مجیدی و رابسون را در اختیار نخواهد داشت.

3 دفاع مرکزی استقلال چه کسانی هستند؟:مصدومیت وریا غفوری و البته رابسون جانواریو باعث شده منصوریان تصمیم بگیرد برای بازی روز جمعه از 3 دفاع مرکزی استفاده کند. برای این بازی منصوریان از لئاندرو پادوانی در پست دفاع پوششی استفاده خواهد کرد و مگویان و سیدمجید حسینی مدافعان سمت راست و چپ استقلال خواهند بود. در این سیستم منصوریان با قرار دادن دو بال در سمت راست و چپ تلاش می کند فضای خالی جناحین چپ و راست استقلال را پر کند.

یک هافبک دفاعی و 2 هافبک تهاجمی:منصوریان نفرات خود را به عنوان بال راست و چپ انتخاب کرده است. او قصد دارد از یعقوب کریمی که تکنیک مناسبی دارد به عنوان بال سمت چپ خود استفاده کند و در یک هفته گذشته بهنام برزای آموزش دیده است که بتواند به عنوان بال راست برای استقلال بازی کند.

اگر امید ابراهیمی بتواند برابر صبا بازی کند، تک هافبک دفاعی استقلال خواهد بود و در غیر این صورت فرشید باقری در این پست بازی خواهد کرد. همچنین فرشید اسماعیلی و بختیار رحمانی هم به عنوان دو هافبک پشت مهاجم استقلال بازی خواهند کرد.

 جانشین کاوه رضایی کیست؟:اگر اتفاق خاصی نیفتد، در بازی روز جمعه جابر انصاری نقش مهاجم سایه را خواهد داشت و علی قربانی هم به عنوان مهاجم هدف بازی خواهد کرد. البته منصوریان روی نیمکت مهاجم آماده ای به نام آرش افشین را دارد و او می تواند به عنوان ذخیره طلایی وارد ترکیب شود.

ترکیب احتمالی استقلال برابر صبا :مهدی رحمتی، لئاندرو پادوانی، هرائر مگویان، مجید حسینی، امید ابراهیمی، بهنام برزای، یعقوب کریمی، فرشید اسماعیلی، بختیار رحمانی، جابر انصاری، علی قربانی.

ساعت بازی استقلال تهران و صبای قم | جام حذفی 28 آبان 95 | نتیجه و فیلم

گزارش تمرین استقلال:تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از بازی با صبا از ساعت12:30 امروز در کمپ زنده یاد حجازی برگزار کرد.

 *امید ابراهیمی بعد از بازگشت از مالزی امروز در تمرین حاضر شد و خود را به کادر فنی استقلال معرفی کرد. این بازیکن آسیب دیده نیست و در صورت تشخیص کادر فنی فردا می تواند به میدان برود. 

*قبل از شروع تمرین سرمربی استقلال جلسه آنالیز صبا را برای شاگردانش برگزار کرد. منصوریان در طول هفته اخیر چندین جلسه آنالیز تیم حریف را برای شاگردانش در نظر گرفت.

*خسرو حیدری و مگویان مثل روز گذشته در برنامه های تاکتیکی تیمشان حضور داشتند.

 *میثم مجیدی که طی روزهای اخیر در تمرینات استقلال شرکت نکرده بود امروز در کمپ حجازی حاضر شد و با منصوریان صحبت کرد. مجیدی با لباس شخصی در کمپ حضور داشت و با تیم تمرین نکرد. 

*کاوه رضایی به دلیل آسیب دیدگی در تمرین امروز آبی پوشان حاضر نبود. این بازیکن در سه جلسه تمرین آخر تیمش قبل از بازی فردا غایب بود و بعید است در مسابقه با صبا به میدان برود. 

*بازیکنان در ابتدای تمرین زیر نظر چینی بدن‌های خود را گرم کردند. 

*در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر منصوریان کار با توپ انجام داده و سپس در دو گروه فوتبال درون تیمی انجام دادند. تمرین امروز استقلالی ها نزدیک به یک ساعت طول کشید.

 * بازیکنان استقلال بعد از پایان تمرین راهی هتل المپیک شدند.

 دیدار تیم های استقلال و صبا ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع:ورزش سه/

بعد از انجام بازی نتیجه و فیلم در سایت قرار میگیرد