نتیجه بازی بارسلونا و رئال سوسیداد 7 آذر 95 فیلم خلاصه و گلهای دیشب

نتیجه بازی بارسلونا و رئال سوسیداد 7 آذر 95 خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا و رئال سوسیداد 7 آذر 95+لینک مستقیم

گلهای بارسلونا و رئال سوسیداد 7 آذر 95| هفته 13 سیزدهم لالیگا اسپانیا

رئال مادرید و اسپورتینگ خیخون 95/9/7

نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گلهای بارسلونا و رئال سوسیداد 7 آذر 95 :

بارسلونا و  رئال سوسیداد : هفته 13 سیزدهم لالیگا اسپانیا

یکشنبه 1395/9/7 ساعت: 23:15 / پخش زنده بازی بارسلونا و رئال سوسیداد: شبکه سه

پیش بازی بارسلونا و رئال سوسیداد: بارسلونا که در آخرین دیدار خود در لالیگا مقابل مالاگا متوقف شد، حال به دنبال بازگشت به روند پیروزی در این لیگ است. آبی و اناری پوشان در حال حاضر 7 امتیاز با صدرنشین یعنی رئال فاصله دارند و کسب پیروزی در این دیدار برایشان الزامی است تا اختلاف را به 4 امتیاز برسانند. با این حال، آنها کار بسیار دشواری پیش رو خواهند داشت. در حقیقت بارسا در هر 6 بازی اخیرش در سن سباستین نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند (1 تساوی و 5 شکست) و آخرین پیروزی آنها در ورزشگاه سوسیداد به سال 2007 بازمی‌گردد. این ضعیف ترین امار آنها مقابل یک تیم پس از سال 2002 و تقابل هایشان با دپورتیوو است. 

بدین ترتیب انریکه از ماموریت بسیار دشواری که پیش روی اوست، خصوصا پس از تساوی مقابل مالاگا و فاصله گرفتن با صدر جدول آگاه است. سوسیداد در 5 بازی اخیرش 4 برد پیاپی کسب کرده که نشان از آمادگی بالای این تیم دارد.روبن پاردو، برگارا و گاتزاناگا به علت مصدومیت قادر به همراهی سوسیداد نیستند. برای بارسا نیز اینیستا و اومتیتی نمی‌توانند تیمشان را همراهی کنند. 

ترکیب احتمالی بازی بارسلونا و رئال سوسیداد:

نتیجه بازی بارسلونا و رئال سوسیداد 7 آذر 95 | فیلم گلها و خلاصه دیشب

بارسلونا و کابوس 6 ساله در زمین سوسیداد: بارسلونا هفته های حساسی را پشت سر می گذارند. آبی اناری ها در لالیگا پس از تساوی برابر مالاگا و به واسطه پیروزی شب گذشته رئال مقابل خیخون، حالا فاصله خود با کهکشانی های صدرنشین را 7 امتیاز می بینند. 

بارسا پس از برد روحیه بخش در لیگ قهرمانان مقابل سلتیک حالا باید به آنوئتا برود؛ ورزشگاهی که آخرین بار سال 2007 با دو گل اینیستا و اتوئو توانسته طعم پیروزی را در آن بچشد و از سال 2010 که سوسیداد بار دیگر به لالیگا بازگشته، حاصل کار این تیم یا شکست بوده یا تساوی.از سال 2010  بارسا 7 بار در آنوئتا به مصاف این تیم رفته و هرگز پیروز نشده است. حاصل کار بارسلونا در این 7بازی، 5 باخت و دو تساوی بوده است.

بارسا در دو بازی قبلی خود در آنوئتا با نتایج مشابه 1-0 مغلوب شده است. باخت ژانویه 2015 به خصوص برای این تیم بسیار جنجال ساز شد و حتی ممکن بود باعث جدایی مسی از بارسلونا شود؛ اما پس از صلح میان او و لوئیس انریکه، آبی اناری ها در انتهای فصل فاتح سه گانه شدند.

نکته جالب اینکه، بارسا با وجود عدم موفقیت در زمین سوسیداد، تنها در فصول 2011-2012 و 2013-2014 قهرمانی لالیگا را از دست داده است. مسی نیز در این ورزشگاه آمار خوبی نداشته و در 7 بازی تنها دو گل به سوسیداد زده است. باید دید امشب آنوئتا به کابوس دیگری برای بارسا بدل خواهد شد یا شاگردان انریکه سرانجام طلسم این ورزشگاه را خواهند شکست.

 دلیل عجیب غیبت ویدال در بازی امشب بارسلونا مقابل سوسیداد:الکس ویدال، در بازی امشب بارسلونا برابر سوسیداد نیز غیبت خواهد داشت؛ مساله ای که دیگر برای هواداران بارسا عادی شده است.

اینکه چرا ویدال تاریخ مراسم ازدواج خود را در وسط فصل و در روزی که بارسلونا بازی مهمی برابر سوسیداد پیش رو داشته تعیین کرده، در نوع خود جالب توجه است. او روز گذشته همراه همسر خود در آلمریا دیده شد و لوئیس انریکه نیز در نشست خبری روز گذشته اش گفته بود که به ویدال مرخصی داده تا به مسائل شخصی خود بپردازد.

آخرین وضعیت پیکه برای حضور مقابل سوسیداد:پیکه روز گذشته در تمرین بارسا غیبت داشت؛ اما امروز بدون مشکل به تمرین پرداخت.انریکه در نشست خبری بازی با سوسیداد و در پاسخ به سوالی در مورد پیکه گفت:« او مدتی به دلیل مصدومیت با ما نبود و یک هفته است که به میادین بازگشته است.

پس از چند خطایی که در بازی با سلتیک روی جرارد صورت گرفت، طبیعی بود که او را تعویض کنم تا مصدومیتش شدیدتر نشود. روندی که او طی می کند عادی است و اگر روز گذشته در تمرین نبود، به معنای غیبتش در بازی فردا نخواهد بود. معتقدم پیکه مشکل خاصی برای بازی با سوسیداد ندارد.»

ترکیب اصلی بارسلونا و رئال سوسیداد:

شاگردان لوئیس انریکه در چند فصل اخیر نتوانستند در آنوئتا نتایج خوبی بگیرند و امشب هم مطمئنا کار دشواری خواهند داشت. 

سوسیداد: رویی، کارلوس مارتینز، رائول ناواس، اینیگو مارتینز، یوری، ایارامندی، سوروتوسا، کارلوس ولا، ژابی پریه‌تو، اویارسابال، ویلیان خوسه 

بارسا: تراشتگن، سرخی روبرتو، پیکه، ماسچرانو، یوردی آلبا، سرخی بوسکتس، راکیتیچ، آندره گومس، مسی، سوارز، نیمار

خلاصه بازی بارسلونا و رئال سوسیداد:

 آبی و اناری ها که در چند سال اخیر نتوانستند در خانه سوسیداد به پیروزی برسند، امشب هم با خوش شانسی به یک امتیاز دست پیدا کردند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقایق ابتدایی موقعیت های نصفه و نیمه ای روی دروازه هم ایجاد کردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. در دقیقه 15، پریه‌تو می توانست روی ارسال خوب ویلیان خوسه، گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت. 

حملات خطرناک میزبان ادامه داشت و در 4 دقیقه بعدی، این تیم دو موقعیت گلزنی دیگر هم داشت که نتوانست از آنها استفاده کند.

 در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این سوسیداد بود که موقعیت های بهتری از حریف ایجاد کرد؛ ولی در نهایت نیمه اول بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، به پایان رسید.

 نیمه دوم را هم سوسیداد بهتر آغاز کرد اما این بارسا بود که در دقیقه 51 می توانست توسط نیمار به گل برسد ولی واکنش خوب رویی، دروازه میزبان را نجات داد.

 دو دقیقه بعد، سرانجام سوسیداد به گل رسید. روی یک ارسال به پشت محوطه جریمه بارسا و تعلل مدافعان این تیم، کارلوس ولا صاحب موقعیت شد اما ضربه او از پشت محوطه شش قدم را تراشتگن برگرداند. توپ برگشتی به ویلیان خوسه رسید و او هم با ضربه سر، کار را تمام کرد.

بعد از این گل هم تیم میزبان به حملاتش ادامه داشت اما این بارسا بود که در دقیقه 59، به گل تساوی رسید. روی حرکت خوب نیمار از سمت چپ و پاس او به دروازه محوطه جریمه سوسیداد، مسی صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، کار را تمام کرد.

 تیم میزبان خیلی سریع به این گل واکنش نشان داد و بار دیگر ابتکار عمل را در دست گرفت. فشار حملات این تیم در دقیقه 76 به گل منجر شد اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت؛ هرچند به نظر می رسید توپ روی ضربه اول کارلوس ولا وارد دروازه شده است.

 چند دقیقه بعد، کارلوس ولا بار دیگر خطرساز شد و این بار شوتش به تیر دروازه آبی و اناری ها برخورد کرد. تلاش میزبان در نهایت ثمری نداشت و بازی با همان نتیجه 1-1 به پایان رسید.

 ==============================

نتیجه بازی: بارسلونا  1  رئال سوسیداد  1

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای بارسلونا و رئال سوسیداد 7 آذر 95

لینک دانلود                 لینک کمکی   

==============================

 منبع:ورزش سه/