نتیجه نهایی فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا والنسیا چهارشنبه 14 بهمن 94

نتیجه فیلم خلاصه بازی گل‌های بارسلونا والنسیا چهارشنبه 14 بهمن 1394

دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا والنسیا چهارشنبه 14 بهمن 94 در جام حذفی اسپانیا

گل‌های بازی فوتبال بارسلونا والنسیا چهارشنبه 14 بهمن 94

بارسلونا والنسیا چهارشنبه 14 بهمن 94

نتیجه و فیلم خلاصه بازی گل های بارسلونا والنسیا چهارشنبه 14 بهمن 94

چریشف به صورت قرضی از رئال مادرید به والنسیا پیوسته و امروز می‌تواند برای این تیم مقابل بارسلونا بازی کند.

بارسلونا

شاگردان لوئیس انریکه مارتینس در فرم بسیار خوبی قرار دارند و در نوکمپ میزبان حریف خواهند بود. آنها در 5 بازی اخیر خود،‌5 پیروزی کسب کرده و بسیار آماده هستند.بارسا انگیزه زیادی برای تکرار موفقیت فصل گذشته خود دارد و با توجه به حذف شدن رئال مادرید و اتلتیکومادرید از کوپا،شانس آنها بیش از پیش خواهد بود. تیم انریکه در هفته های اخیر با حضور آردا توران به اوج هماهنگی خود رسیده و شانس بسیار بالایی برای کسب پیروزی در دیدار امروز خواهد داشت.

والنسیا

شاگردان گری نویل در فرم خوبی قرار ندارند و نتایج خوبی اخیرا کسب نکرده اند. در 5 بازی اخیر، والنسیا 3 تساوی،‌1 پیروزی و 1 شکست کسب کرده و روند خوبی را طی نکرده است. حال آنها باید یکی از سخت‌ترین دیدارهای فصلشان را مقابل راسلونا انجام دهند. دنیس چریشف که به خاطر بازی کردن در کوپا در پیراهن رئال و محروم بودنش،‌باعث حذف این تیم از کوپا شد،‌حال به صورت قرضی به والنسیا پیوسته و می‌تواند برای این تیم در دیدار امروز به میدان برود. در 5 دیدار اخیر انجام شده بین دو تیم،‌3 پیروزی برای بارسا،‌1 تساوی و 1 پیروزی برای والنسیا به ثبت رسیده است.

خط خوردن آلوس و ماسکرانو از فهرست بارسلونا

لوئیس انریکه ساعتی پیش اسامی 18 بازیکن برای این مصاف حساس را اعلام کرد که در میان تعجب، نام دنی آلوس و ماسکرانو در آن دیده نمی شد. هیچکدام از این دو بازیکن مصدوم نبودند و خط خوردنشان به دلایل فنی و برای استراحت دادن به آنها بوده است.
مطابق انتظار نیمار با وجود اینکه در تمرین روز گذشته بارسا به دلیل حضور در دادگاه پرونده انتقالش از سانتوس به بارسا غایب بود، در لیست بارسلونا حضور دارد و امشب می تواند مقابل والنسیا به میدان برود.

منبع:ورزش سه

دانلود فیلم خلاصه بازی و گل ها

بارسلونا 7-0 والنسیا (بازی فوق العاده مسی و سوارز)