برچسب ها:دانلود آهنگ فریدون آسرایی خندوانه 21 مرداد 95,دانلود آهنگ مادر فریدون آسرایی,دانلود آهنگی که فریدون آسرایی در خندوانه اجرا کرد,دانلود آهنگ خندوانه فریدون آسرایی, دانلود آهنگ به یاد من باش فریدون آسرایی ,آهنگ فریدون آسرایی در خندوانه,دانلود آهنگ به یاد من باش فریدون آسرایی,دانلود آهنگ مثل اون قدیما از آسرایی,دانلود آهنگ خاطره هر جا که میری,متن آهنگ مادر فریدون آسرایی,دانلود آهنگ فریدون آسرایی,متن آهنگ به یاد من باش فریدون


دانلود آهنگ مادر و به یاد من باش فریدون آسرایی که در خندوانه 21 مرداد 95 اجرا کرد

دانلود آهنگ مادر و به یاد من باش فریدون آسرایی که در خندوانه 21 مرداد 95 اجرا کرد:

دانلود آهنگ برنامه خندوانه فریدون آسرایی:

متن آهنگ مادر فریدون

مثل اون قدیما بگیرم تو آغوش

تو گوشم بخون که تو یادم فراموش

درسته نبودیم یه مدت رو باهم

نکرد چیزی تغییر میونه تو و من

هنوزم همون بود همون طرز لبخند

همون روسری و همون شال و دستبند

نه انگار که چیزی عوض کرده مارو

هنوزم همونیم ببین روزگارو

یه رنگ سفیدی نشسته رو موهات

هنوزم قشنگن واسم جفت چشمات

دوتا خط باریک کنار لباته

هنوزم تب عشق تو حال و هواته

یه لبخند کوتاه کنارش یکم غم

چقدر زود گذشتن همین چند قدم هم

مثل اینکه دیروز همو دیده بودیم

با همدیگه عشقو به اوجش رسوندیم

یه رنگ سفیدی نشسته رو موهات

هنوزم قشنگن واسم جفت چشمات

دوتا خط باریک کنار لباته

هنوزم تب عشق تو حال و هواته

یه لبخند کوتاه کنارش یکم غم

چقدر زود گذشتن همین چند قدم هم

مثل اینکه دیروز همو دیده بودیم

با همدیگه عشقو به اوجش رسوندیم

دانلود آهنگ برنامه خندوانه فریدون آسرایی

متن آهنگ به یاد من باش

خاطره هر جا که میری به یاد من باش

اون ور دنیا که میری به یاد من باش

خاطره هر جا که میری به یاد من باش

اون ور دنیا که میری به یاد من باش

کنار هر شقایقی هر جا که دیدی عاشقی

به یاد من باش… به یاد من باش … به یاد من باش

=========

هر جا صدایی خسته بودهر جا دلی شکسته بود

هر جا لب جاده کسی به انتظار نشسته بود

هر جا کسی نفس نداشت مهلت پیش پس نداشت

هر جا دیدی پرنده ای لونه به جز قفس نداشت

به یاد من باش… به یاد من باش … به یاد من باش

=========

خاطره هر جا که میری به یاد من باش

اون ور دنیا که میری به یاد من باش

کنار هر شقایقی هر جا که دیدی عاشقی به

یاد من باش… به یاد من باش … به یاد من باش

=========================

دانلود آهنگ مادر فریدون با کیفیت ۳۲۰

download

دانلود آهنگ مادر فریدون با کیفیت ۱۲۸

download

*******************

دانلود آهنگ به یاد من باش خاطره فریدون با کیفیت ۳۲۰

download

دانلود آهنگ به یاد من باش خاطره فریدون با کیفیت ۱۲۸

download

=========================

منبع:آهنگ دونی/

راهنمای دانلود:بعد از انتظار 15 ثانیه روی رد کردن تبلیغ کلیک کنید

دانلود آهنگ فریدون آسرایی در خندوانه | مادر و خاطره به یاد من باش | 21 مرداد 95