نتیجه بازی استقلال و نفت تهران 30 آذر 95 فیلم خلاصه و گلهای امروز

نتیجه بازی استقلال و نفت تهران 30 آذر 95 خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی استقلال و نفت تهران 30 آذر 95+لینک مستقیم

گلهای استقلال و نفت تهران 30 آذر 95 |  جام حذفی فوتبال ایران 96-95

استقلال و نفت تهران 95/9/30

نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گلهای استقلال و نفت تهران جام حذفی فوتبال ایران 96-95

ساعت و زمان بازی استقلال و نفت تهران : سه‌شنبه 1395/9/30 ساعت: 16:20

پخش زنده بازی استقلال و نفت تهران : از شبکه سه 

پیش بازی استقلال و نفت:چیزی که مسلم است، استقلال تهران نتوانسته انتظارات هواداران خود را در این فصل محقق کند. چیزی که در اوایل فصل فکرش را هم نمی کردند. و با خرید های پر سر و صدا مثل بختیار رحمانی ،کاوه رضایی ،آرش افشین و...سودای صدرنشینی را در ذهن خود می پروراندند، از روز اول جلوی همین نفت تهران، استارت بد خود را زدند و علی دایی ترمز استقلال را در ایستگاه اول کشید.

منصوریان هر هفته وعده ی بهتر شدن و به روز شدن را به هواداران داده، اما هنوز شرایط استقلال آنچنان که هوادران می خواهند نشده و انتظارات از تیم منصوریان بسیار بالاست. اینکه منصوریان می تواند سکو ها را به وجد بیاورد و هر هفته به تعداد آن ها بیفزاید ؟یا اینکه هرهفته شاهد کمتر شدن آن ها هستیم. منصوریان هرطور شده می خواهد این بازی را از علی دایی ببرد و مچ او را بخواباند. چرا که با توجه به وضعیت لیگ نمی خواهد یک جام مهم را از دست بدهد.

اما از آن طرف، علی دایی وجود دارد که همیشه مقابل استقلال تهران پرانگیزه است و به راحتی از جام حذفی این فصل نخواهد گذشت. به خوبی می داند جام حذفی سکوی پرتاب نفت در این فصل است. و حضور موفق در آن ،باعث آرامش بیش تر در لیگ و ادامه روند رو به رشد آن هاست. در خصوص انتقال بازی به استادیوم آزادی هم باج نداد تا نشان دهد چقدر در بردن این بازی مصمم است . شناخت منصوریان از تیم نفت و بازیکنانش بسیار بالاست و باید ببینیم این شناخت دوطرفه به نفع اوست یا به ضرر او...

ترکیب استقلال و نفت تهران :

 استقلال: سید مهدی رحمتی، هرائر مگویان، رابسون جانواریو ، لئوناردو پادوانی، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، جابر انصاری، مجتبی حق دوست، کاوه رضایی و علی قربانی

نفت تهران:میلاد فراهانی، محمد دانشگر، احمد آل‌ نعمه، میلاد فخرالدینی، وحید حمدی‌ نژاد، رضا اسدی، اکبر صادقی، ایمان مبعلی، آرش رضاوند، امیرارسلان مطهری و محمد قاضی 

محرومان بازی استقلال و نفت تهران :

استقلال تهران : فرشید اسماعیلی، یعقوب کریمی، محمد خرمگاه( مربی)

داوری استقلال و نفت تهران : اشکان خورشیدی – تورج عیوض محمدی – سعید قاسمی – محمد ملکی – ناظر: هدایت ممبینی

نتیجه بازی استقلال و نفت تهران 30 آذر 95 | فیلم گلها و خلاصه امروز

خلاصه بازی استقلال و نفت تهران :

  نفت تهران و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی از عصر روز سه شنبه در ورزشگاه تختی تهران برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. این دو تیم که از بالانشین های جدول رده بندی لیگ به شمار می روند، فصل گذشته نیز در این مرحله به مصاف یکدیگر رفته بودند تا دیدار این دو تیم، نبردی تکراری در این مرحله از جام حذفی باشد. برنده این دیدار در مرحله نیمه نهایی برابر سپاهان اصفهان قرار خواهد گرفت که با شکست سایپا به نیمه نهایی صعود کرده است. 

اخطار استقلال و نفت تهران :

امیر ارسلان مطهری (22) از نفت تهران

 شرح گلهای بازی استقلال و نفت تهران :

نفت تهران 1 استقلال 0(دقیقه 2: محمد قاضی): ضربه پنالتی که با اعتراض شدید بازیکنان استقلال به دست آمد را محمد قاضی با ضربه به سمت راست دروازه رحمتی هدایت کرد تا نفت خیلی زود پیش بیفتد.

 دقایق حساس بازی استقلال و نفت تهران :

دقیقه 16: حرکت بازیکنان نفت تهران از سمت چپ با پاس کات بازیکنان این تیم به قاضی همراه شد و ضربه این بازیکن را رحمتی به آسانی مهار کرد.

دقیقه 25: سانتر امید ابراهیمی از مرکز میان در دهانه دروازه به کاوه رضایی رسید اما این بازیکن نتوانست بهترین موقعیت استقلال در دقایق ابتدایی بازی را تبدیل به گل کند.

دقیقه 29: توپ سوم حاصل از سانتر استقلالی ها پشت محوطه جریمه نفت تهران به حق دوست رسید اما ضربه این بازیکن با اختلاف زیاد به اوت رفت.

 حواشی بازی استقلال و نفت تهران :

*علیرضا منصوریان و علی دایی بی  توجه به حواشی پیش از شروع بازی به سمت یکدیگر رفتند و برای لحظاتی به گپ و گفت پرداختند.

*تمام بازیکنان نفت به سمت علیرضا منصوریان رفتند و با سرمربی پیشین این تیم به خوش و بش پرداختند.

*هواداران و کادرفنی استقلال نسبت به پنالتی که خورشیدی در دقایق ابتدایی بازی به سود نفت اعلام کرد، به شدت اعتراض کردند

.==========================

نتیجه بازی: استقلال 2    نفت تهران  3

دانلود فیلم خلاصه و گلهای بازی استقلال و نفت تهران 30 آذر 95 

لینک دانلود               لینک کمکی     

دانلود فیلم گل قاضی به استقلال 30 آذر 95 

لینک دانلود               لینک کمکی   

==========================

منبع:طرفداری/ورزش سه