به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که تصاویر و متونی از کلبه وحشت در نزدیکی بندر انزلی در گروه های تلگرامی دست به دست می شود که روایتی وحشت ناک را به تصویر می کشند. متن بدون روتوش این پیام به شرح زیر آمده است:

در قسمت غرب، جنگلی بسیار زیبا و فوق العاده وجود دارد ولی برای تاریکی شب اصلا جای مناسبی نیست. جنگلی که تو شب به گفته شاهدان عینی سرو صداهای زیادی داره و در قسمت شرقی روستا که به محض ورود متوجه می شید که تنفس مقداری سخت میشه و هوا سنگین میشه. حالا چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

وحشت از کلبه ای در دل انزلی + تصاویر
در قسمت بیرونی این روستا خونه متروکه ای وجود داره که میگن هر کس 1 شب رو تا صبح توش طاقت بیاره ارواح، اون شخص رو ثروتمند میکنن.

مردم جرات نزدیک شدن به این محل رو ندارند. اولین بار درسال 1365 یعنی 29 سال پیش 4 پسر دانشجو سعی میکنن شهامتشون رو محک بزنن و یک شب اونجا بمونن 2 نفر همون سر شب فرار میکنن و اما  2نفر دیگه و 1 نفر دیوانه شد و دیگری سکته کرد و در جا مرد.

البته 2 نفری که فرار کردن هم حال خوشی ندارن با این مرگ و با این داستان تلخ درب اون خونه پلمپ شد ولی این پایان ماجرا نبود... 4سال بعد این بار 3 دختر دانشجو که سعی داشتن به بقیه ثابت کنن از هیچ چیز نمی ترسن تصمیم گرفتن از پشت خونه و مخفیانه وارد خونه بشن که این بار هم حادثه ای وحشتناک در انتظار بود.

وحشت از کلبه ای در دل انزلی + تصاویر

2 روز بعد دختری رو در300 متری اون خونه توی جنگل پیدا میکنن که داخل درختی پنهان شده بود و از ترس میلرزید و با انگشت خونه رو نشون میداد پلمب شکسته شد و در کمال تاثر جسد 2 دختر بیچاره پیدا شد و علت مرگ هر دو سکته و مرگ آنی بود چشمان هر 2 باز و به یک نقطه خیره شده بود و دختر سوم که زنده مانده بود 4 روز بعد خودکشی کرد تا این قصه تلخ پایان تلخ تری داشته باشد.

وحشت از کلبه ای در دل انزلی + تصاویر

بعد از این ماجرا اطراف اون خونه تخلیه و توسط پلیس اون هم از راه دور به شدت کنترل میشه و هیچ کس حق نزدیک شدن به این خونه رو نداره!