آخرین خبرهای ورزشی اقتصادی سیاست جامعه فرهنگ و هنر

۴۲ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

مقابله با سرمای سخت و پدیده ال نینو

روزگذشته رسانه‌ها از دستور وزیر نیرو به نهادهای زیر مجموعه این وزارت‌خانه برای کسب آمادگی در راستای مقابله با سرمای سخت و پدیده ال نینو خبر دادند. در این نامه چیت چیان از زیرمجموعه خود خواسته بود برای ذخیرهِ سوخت مایع کافی در نیروگاه‌ها اقدام کنند. 

به گزارش فرارو، ستاد مدیریت بحران نیز در همین راستا با استناد به نامه وزیر نیرو به استانداری‌ها، شهرداری‌ها و سازمان‌های مختلف هشدار داد که در این خصوص پیش‌بینی‌های لازم برای وقوع زمستان بسیار سرد و سیل شدید، صورت گیرد. 

با وجود اعلام آماده‌باش و هشدار وزارت نیرو و ستاد کنترل بحران برای احتمال وقوع زمستانی سرد، اما سازمان هواشناسی پیش‌بینی متفاوتی را مطرح کرد. احد وظیفه کارشناس این سازمان گفت که پاییز و ماه‌های اول زمستان امسال نه‌تنها سردتر نخواهد بود، بلکه از حد نرمال 1 تا 1.5 درجه گرم‌تر نیز خواهد بود. 

وظیفه همچنین ضمن اشاره به گزارش‌های هواشناسی می‌گوید "کاهش شدید دما در تعدادی از سال‌ها، درست در فاز مخالف ال‌نینو بوده است و موافق این نیستیم که ال‌نینو باعث رخداد هوای بسیار سرد در کشور می‌شود".
ادامه مطلب...
۰ نظر

عکسهای صدف طاهریان + بیوگرافی

 عکس های شخصی صدف طاهریان + بیوگرافی صدف طاهریان

صدف طاهریان , عکس صدف طاهریان , بیوگرافی صدف طاهریان

صدف طاهریان بازیگر جوان کشورمان با بازی در فیلم سینمایی سلام بر عشق  به کارگردانی اصغر نعیمی پا به عرصه بازیگری گذاشت ولی هنوز از صدف طاهریان نقش پر رنگی در سینما و تلویزیون ندیده ایم امیدواریم این بازیگر جوان کشورمون به جایگاه واقعی خودش در هنر برسد با هم کارنامه هنری صدف طاهریان رو مرور می کنیم.

بیوگرافی صدف طاهریان

نام و نام خانوادگی : صدف طاهریان

تاریخ تولد : ۳۰ تیر ماه ۱۳۶۷

صدف طاهریان , عکس صدف طاهریان , بیوگرافی صدف طاهریان

ادامه مطلب...
۰ نظر

شرایط پرداخت اقساط وام 25 میلیونی خرید خودرو

پرداخت اقساط وام 25 میلیونی با یارانه

البته همه این مسایل پیش فرض هایی هستند که مطرح می شوند و باید دید بانک مرکزی در روزهای آینده چه تدابیری را برای این وام که از حالا تقاضا برای دریافت آن صف بسته،چه تدابیری را خواهد اندیشید.

خبرآنلاین: البته همه این مسایل پیش فرض هایی هستند که مطرح می شوند و باید دید بانک مرکزی در روزهای آینده چه تدابیری را برای این وام که از حالا تقاضا برای دریافت آن صف بسته،چه تدابیری را خواهد اندیشید.


شنبه هفته جاری بود که ولی اله سیف رییس کل بانک مرکزی از تدوین طرحی در بانک مرکزی خبرداد که بر مبنای آن بانکها به مشتریان خود تا 80 درصد قیمت خودرو  وام پرداخت خواهند کرد.


به گزارش خبرآنلاین؛ این وام که سقف آن 25 میلیون در یک دوره هفت ساله خواهد بود،قرار است به زودی پرداخت آن از سوی بانکها آغاز شود.به گفته رییس کل بانک مرکزی نرخ مورد نظر برای فروش اقساطی خودرو 16 درصد از طریق نمایندگان مجاز شرکت‌های خودروسازی خواهد بود که براساس آن اسناد توسط شرکت خودروساز به بانک مربوطه آمده و این بانک با 16 درصد آن را پرداخت می‌کند، نرخی که بانک مرکزی آن را با 14 درصد در اختیار بانک مربوطه قرار خواهد داد.

ادامه مطلب...
۰ نظر

آدرس صفحه اینستاگرام صدف طاهریان بازیگر زن ایرانی که کشف حجاب کرد

نمناک:هواداران و فالوئر های یک بازیگر پرطرفدار ایرانی صبح امروز با صحنه ای شوکه کننده در اینستاگرام این بازیگر روبه رو شدند. کلکسیونی از عکس های بدون حجاب و نیمه برهنه که هیچ توجیهی در ذهن 150 هزار هوادارش نداشت.

انتشار عکس کشف حجاب صدف طاهریان در اینستاگرام بازیگران

صدف طاهریان بازیگری که در تاریخ 30 تیر 1367 به دنیا آمده و در فیلم های سینمایی متعددی نظیر «پس کوچه های شمرون»، «سلام بر عشق» و «هیچ کجا هیچ کس» بازی کرده است هنوز درباره علت این اقدام عجیب خود توضیحی نداده است. اقدامی که میتوان آن را پایان عمر بازیگری اش در سینمای ایران دانست. 

البته فرضیه هک شدن صفحه وی در ابتدا وجود داشت که طاهریان با یک پیام ویدئویی اعلام کرد صفحه اش هک نشده و آنچه که میبینید واقعیت دارد و کاملاً آگاهانه است!

 صدف طاهریان ، عکس بازیگران در اینستاگرام ، کشف حجاب

آدرس صفحه ی صدف طاهریان در اینستاگرام

۳ نظر

عکس شهید مجتبی کرمی و شهید مجید صانعی دو بسیجی همدانی در حین دفاع از حرم حضرت زینب(س)

خبرگزاری ابنا: دو بسیجی همدانی مدافع حرم حضرت زینب(س) در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
«مجتبی کرمی» و «مجید صانعی» به کاروان شهدای مدافعان حرم حضرت زینب(س) پیوستند.
شهید مجید صانعی عضو گردان 161 امام حسین(ع) همدان و شهید مجتبی کرمی عضو گردان 154 تکاور حضرت علی‌اکبر(ع) همدان بودند.
پیکر مطهر دو شهید بامداد امروز سه‌شنبه به همدان منتقل شد.
مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید بزرگوار ساعت 10 صبح فردا ـ چهارشنبه 29 مهرماه ـ از مقابل مرقد مطهر امامزاده عبدالله (ع) همدان برگزار خواهد شد.
همچنین مراسم بزرگداشت این شهدا، پنج‌شنبه ساعت 9 و دقیقه 30 تا 11 و 30 دقیقه صبح در مسجد مهدیه شهر همدان انجام خواهد شد.

شهادت دو همدانی مدافع حرم در سوریه +عکس


شهید مجتبی کرمی (سمت راست) و شهید مجید صانعی (سمت چپ)
۰ نظر

آیا مهران مدیری در سریال در حاشیه 2 به عنوان بازیگر حضور دارد ؟

مهران مدیری جلوی دوربین درحاشیه نمی رود

فشار کاری باعث شد تا مهران مدیری کارگردان و بازیگر سریال «درحاشیه» کارش به بیمارستان بکشد.

 او چندی پیش به دلیل فشار کار زیاد کارش به بیمارستان کشید و چند روزی به تجویز دکتر مجبور به استراحت شد.

این بازیگر پس از بهبودی تصمیم گرفته برای کاهش فشار کار، فعالیتش را محدود به پشت دوربین و کارگردانی کند و به عنوان بازیگر در این سریال حضور نداشته باشد.

فصل اول این سریال که داستان آن در یک بیمارستان می‌گذشت، نوروز امسال از تلویزیون ایران پخش شد و حاشیه‌هایی را هم به همراه داشت.

ادامه مطلب...
۰ نظر

بیوگرافی و عکس های جدید حمیدرضا آذرنگ و همسرش ساناز بایان

به نقل از پونک: حمیدرضا آذرنگ بازیگر سریال جاده قدیم (متولد ۱۳۵۱ گلپایگان ) نمایشنامه‌نویس، کارگردان، و بازیگر تئاتر ایرانی است. وی با ساناز بایان ازدواج کرده و پسری به نام بامداد دارد.

عکس های جدید حمیدرضا آذرنگ و همسرش ساناز بایان + بیوگرافی

ادامه مطلب...
۰ نظر

دانلود مداحی جدید و حماسی «لبیک یا حسین» شب دوم محرم 94 توسط حاج میثم مطیعی

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مداحی جدید و حماسی «لبیک یا حسین» که در شب دوم محرم الحرام 1437 توسط حاج میثم مطیعی اجرا شده، آماده دریافت است.

ادامه مطلب...
۲ نظر