اخبار جدید سوشا مکانی

خبرهای جدید سوشا مکانی

سوشا مکانی در اوین| تیتر روزنامه ها درباره سوشا مکانی

عکس سوشا مکانی قبل از بازداشت

اخبار جدید سوشا مکانی

اخبار جدید سوشا مکانی

انتشار تصاویر خصوص سوشا مکانی در چند روز اخیر جنجال بسیاری به پا کرده است. تصاویری که ابتدا فرض بر این بود که با فتوشاپ تغییر پیدا کرده اند اما سرانجام مشخص شد واقعیت دارند.

بعد از این اتفاقات دروازه بان سرخ پوشان در صفحه اینستاگرامش نسبت به آن واکنش نشان داد. حالا بعد از چند روز سوشا مکانی دستگیر و راهی زندان اوین شده، طبق اعلام برخی منابع تنها جرم سوشا مکانی انتشار تصاویر خصوصی نبوده است.

هر چند مقامات رسمی اعلام کرده اند که به اتهام های سوشا مکانی در دادسرای ویژه فرهنگ و رسانه رسیدگی می شود.

تصویر زیر لحظه بازداشت سوشا مکانی را نشان می دهد که در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

-------------------------

سوشا در اوین؟حقیقی به پرسپولیس نزدیک شد

سرخپوشان پایتخت بعد از بازداشت مکانی و انتقال ایمان صادقی به تیم خونه به خونه به دنبال جذب یک دروازه‌بان مطرح هستند تا مشکل دروازه‌بانی‌شان برطرف کنند.

علیرضا حقیقی که در تیم پنافیل روسیه وضعیت خوبی ندارد و همیشه نیمکت‌نشین است، جزو گزینه‌های سرخپوشان قرار گرفت.

گفته می‌شود پرسپولیسی‌ها با پدر علیرضا حقیقی صحبت‌هایی کردند تا مقدمات حضور حقیقی را به تیمشان فراهم کنند.

پدر علیرضا حقیقی منکر هرگونه مذاکره با سرخپوشان شد و آن را شایعه رسانه‌ای نامید.

به هر حال باید دید در نهایت چه کسی قرار است از دروازه پرسپولیس محافظت کند؟!

گزارش های برخی رسانه های امروز حاکیست" قاضی پرونده ی سوشا مکانی وی را با اتهام انتشار تصاویری که باعث اشاعه فساد در جامعه می شود راهی زندان اوین کرد و تا زمان تکمیل پرونده و صدور حکم وی را راهی زندان اوین کرد .

سوشا مکانی مدعی است که گوشی همراه وی هک شده است و وی دخالتی در انتشار عکس ها نداشته است اما این موضوع باید در تحقیقات تکمیلی برای قاضی پرونده مستند شود.

خانواده سوشا مکانی قصد داشتند که وی را با وثیقه آزاد کنند که با دستور قاضی پرونده این موضوع رد شد و وی به زندان اوین انتقال یافت."

این در حالی است که هنوز هیچ مقام رسمی و قضایی این موضوع را تایید نکرده است.

منبع:باشگاه خبرنگاران

=============

تیتر غیراخلاقی یک روزنامه در مورد سوشا

سوشا مکانی بازداشت شد، این خبر را می شود به شکل های مختلف منتشر کرد، ساده و خبری مثل جمله ی اول این پاراگراف کمی با آب و تاب ژورنالیستی مثل روزنامه «خبر ورزشی» که در عین جذابیت زرد هم نباشد؛ «حبس عکس»، اما اینکه با زمین خوردن یک انسان موج سواری کنیم، حداقل با معیارهای جامعه ما روا نیست.

«آب خنک» در ذات خود بازداشت سوشا مکانی را به سخره می گیرد، کاری با بد اخلاقی ها و حاشیه سازی های دروازه بان خبرساز پرسپولیس نداریم که آن داستانی فارغ است و رفتارهایش به کلی مذموم است و مطمئنا اگر نبود به دام قانون نمی افتاد، اما این که یک نشریه که فرصت فرهنگ سازی دارد این گونه عمل می کند، پس نباید از تماشاچی روی سکو و یا مخاطبین مجازی رفتاری مدبرانه و عاقلانه داشت.

تیتر غیراخلاقی یک روزنامه در مورد سوشا

منبع:برترین ها

=====================

سوشا مکانی راهی زندان اوین شد

خبرگزاری تسنیم: سوشا مکانی که روز گذشته (یکشنبه) به دلیل انتشار عکس‌های خصوصی در دادسرای فرهنگ و رسانه حضور یافته بود و قاضی بازپرس برای او بازداشت موقت صادر کرد، امروز راهی زندان اوین شد.

دروازه‌بان پرسپولیس به دلیل داشتن شاکی خصوصی و منتشر شدن عکس‌های خصوصی‌اش در شبکه‌های مجازی بازداشت شده بود. یکی از شاکیان خصوصی او رضایت داده اما به دلیل انتشار تصاویر نامتعارف که باعت ایجاد فحشا می‌شود تحقیقات تا کشف حقیقت ادامه خواهد داشت.

==================

انتشار کلیپ رقص سوشا مکانی هم در شبکه های اجتماعی منتشر شد

چند روزی است که دروازه بان پرسپولیس، سوشا مکانی، رسانه ای شده و پس از انتشار عکس های جنجالی از وی پای او به دادگاه و زندان هم باز شد.
در حالی که ساعاتی پیش رسانه ها خبر انتقال سوشا مکانی به زندان اوین را منتشر کردند، ویدئویی از وی در یک مراسم رقص بیرون آمد که حاشیه ها را برای او دوچندان کرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

==================

نامزد سوشا مکانی هم شاکی شد+عکس

ظاهرا دردسر های ایجاد شده برای یکی از فوتبالیست های کشور دست از سر وی بر نمی دارد و هر لحظه اتفاقات تازه ای در این خصوص منتشر می شود. چرا که خانمی که خود را نامزد سوشا مکانی معرفی کرده است در صفحه شخصی اش متنی را به اشتراک گذاشته است که در آن از رفتار برخی مردم به شدت و با لحنی توهین آمیز گلایه کرده است.
گلایه های نامزد سوشا مکانی در اینستاگرام
متن این پیام که در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود را در ادامه خواهید دید که البته بخشی از این پیام به جهت محتوای غیر قابل انتشار مخدوش شده است.
باشگاه خبرنگاران

==================

شناسایی هکر 16 ساله عکس‌های سوشا مکانی

خبرگزاری میزان: سرهنگ محمد مهدی کاکوان رئیس پلیس فتای تهران با اشاره به آخرین وضعیت پرونده دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: تاکنون هیچ پرونده ای در رابطه با شناسایی هکر 16 ساله عکس‌های سوشا مکانی به پلیس فتا ارجاع نشده است و ممکن است بر اساس اظهارات خود متهم در مرجع قضایی این موضوع مطرح شده باشد ما در پلیس فتا هیچ هکری را در رابطه با این پرونده تا به حال شناسایی نکردیم و اگر پرونده هکر 16 ساله به پلیس فتا ارجاع شود آن را پیگیری کرده و متهم را شناسایی و دستگیر می‌کنیم.

وی ادامه داد: ممکن است موضوع هکر 16 ساله ای که گفته می‌شود تلگرام مکانی را هک کرده است در دادسرا مطرح شده باشد و پرونده آن در جایی دیگر درحال رسیدگی باشد.

گفتنی است؛ پس از انتشار عکس‌های خصوصی دروازه بان پرسپولیس او با انشتار بیانیه ای در اینتساگرام خود مدعی شده بود موضوع را از طریق پلیس فتا پیگیری می کند که مشخص شد سوشا مکانی حتی در این پلیس شکایت هم نکرده است.

==================

مکانی به بند عمومی اوین منتقل شد

و به نقل از خبرگزاری میزان، "سوشا مکانی" دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در قسمت قرنطینه زندان اوین حضور داشت، عصر امروز راهی بند عمومی زندان اوین در ندامتگاه یک شد.

یک منبع آگاه قضایی به خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه ، گفت: مکانی از روزی که بازداشت شد در قسمت قرنطینه زندان اوین حضور داشت ولی امروز راهی بند عمومی شد.

وی افزود: متاسفانه برخی افراد از آزادی مکانی خبر دادند که این خبر صحت ندارد. اینکه مکانی بخواهد آزاد شود تنها با دستور بازپرس پرونده انجا خواهد شد. وکیل مکانی به قرار وی اعتراض داشته و دادگاه باید آن را بررسی کند اما در صورتی‌که دادگاه نیز رای به آزادی او بدهد تنها پس از امضای بازپرس وی آزاد خواهد شد.

وی گفت: تعجب می‌کنم که چرا برخی از افراد بدون اطلاعات در این خصوص صحبت انجام می‌دهند. فعلا خبری از آزادی سوشا نیست و تاکنون حضور وی تا روز شنبه در زندان اوین قطعی بوده و در چنین مواردی حتی تا 3 ماه نیز قرار موقت بازداشت می‌تواند ادامه داشته باشد.

==================

خودکشی سوشا مکانی در زندان شایعه است

دروازه بان شماره یک پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ پانزدهم حالا به یکی از اصلی ترین سوژه های رسانه های ورزشی تبدیل شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، درحالی که سوشا مکانی هنوز در بازداشت به سر می برد امروز جمعه یک شایعه عجیب اوضاع را پیچیده کرد و باعث نگرانی شدید خانواده وی شد.

در برخی گروه های تلگرامی عنوان شده بود سوشا مکانی در زندان خودکشی کرده است که البته یک خبر کذب بود و به هیچ عنوان واقعیت نداشت. با این حال خانواده این بازیکن که فعلا دست شان به جایی بند نیست از مسئولان باشگاه پیگیر وضعیت او بودند که مشخص شد این خبر یک شایعه است.