اطلاعیه جدید وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا سه‌شنبه 25 آبان 95

وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا سه‌شنبه 25 آبان 95

اخبار تعطیلی مدارس تهران فردا سه‌شنبه 25 آبان 95

آیا مدارس تهران فردا سه‌شنبه 25 آبان 95 تعطیل است؟

تعطیلی مدارس و دانشگاه های تهران 95/8/25

اطلاعیه جدید وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا سه‌شنبه 25 آبان 95:

براساس اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تمام مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک پایتخت فردا سه شنبه تعطیل است. 

سومین جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران به ریاست استاندر تهران و حضور دستگاه های عضو کمیته تشکیل شد. این تعطیلی شامل مراکز آموزشی فیروکوه، دماوند و پردیس نمی شود. 

بر این اساس، طرح ترافیک که شامل محدوده زوج و فرد هم می شود تا ساعت 19 اجرا خواهد شد. این در حالی است که تمام مصوبات قبلی پا برجا خواهد بود.

 همچنین زنگ ورزش در سایر مقاطع تحصیلی در سراسر تهران فردا سه شنبه برگزار نخواهد شد.

تعطیلی مجدد پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران، با توجه به تشدید آلودگی هوای تهران و افزایش آلاینده‌های غیر مجاز و بررسی به عمل آمده توسط کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران، کلیه پیش دبستانی‌ها و مدارس ابتدایی پایه اول تا ششم شهر تهران در نوبت صبح و نوبت بعدازظهر روز سه شنبه 25 آبان ماه 95 تعطیل است.

بر اساس این گزارش، با توجه به شرایط پایدار جوی و بروز پدیده آلودگی هوا و مصوبه امروز کمیته اضطرار آلودگی هوا، تمامی، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی مناطق 19 گانه شهر تهران تعطیل می باشند. 

گفتنی است در صورت اتخاذ هر تصمیم جدیدی در خصوص روزهای آینده مراتب به اطلاع عموم خواهد رسید.

وضعیت تعطیلی مدارس تهران سه شنبه 25 آبان 95:

محمد رستگاری در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: با توجه به اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 8 صبح امروز دوشنبه 24 آبان ماه متوسط شاخص ایستگاه‌ها برای ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون 156 و بیانگر شرایط ناسالم است.

وی گفت: در حال حاضر نمی‌توان درباره تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران اظهار نظر کرد ولی در صورت نیاز امروز هم جلسه تشکیل می‌شود.

وی درباره احتمال تعطیلی مدارس در روز سه شنبه نیز گفت: در حال حاضر در مورد این مسئله نمی‌توان اظهار نظر کرد و باید عددهای رسیده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا را بررسی کنیم.

رستگاری درباره اینکه چرا امروز همه مقاطع تحصیلی تعطیل نشدند تصریح کرد: ما برای هر یک از اقدامات خود اعداد مشخصی داریم که باید به آن اعداد برسیم. همچنین از لحاظ بهداشتی هر چقدر بچه‌ها کوچکتر باشند آسیب پذیرتر می‌شوند.

***تا این لحظه خبری درباره تعطیلی دبیرستان های تهران متوسط اول و دوم در روز سه‌شنبه 25 آبان 95 منتشر نشده است به محض انتشار اطلاعیه تعطیلی مدارس کشور سه‌شنبه 95/8/25 سایت بروز میشود.***