بخاطر آلودگی هوا مدارس فردا دوشنبه 23 بهمن 96 تعطیل است؟

دوشنبه بیت و سوم بهمن نودوشش مدارس و ادارات تعطیل است؟

آخرین اخبار وضعیت تعطیلی فردا دوشنبه 23 بهمن 1396

بخاطر آلودگی هوا مدارس فردا دوشنبه 23 بهمن 96 تعطیل است؟

احتمال تعطیلی مدارس دوشنبه 23 بهمن 96 بخاطر آلودگی هوا 

تداوم آلودگی و کاهش کیفیت هوا بازهم روز گذشته مدارس تعدادی از شهرها را به تعطیلی کشاند، به طوری که در برخی از استان‌ها چون تهران مدارس برای سومین روز متوالی تعطیل شد. مدارس البرز، قم و خوزستان هم دیروز به علت آلودگی هوا تعطیل بود.

در این حال، سازمان هواشناسی از کاهش آلودگی هوا خبر داده واعلام کرده که وضعیت کیفیت هوا از حالت اضطرار خارج شده، اما همچنان برای گروه‌های حساس ناسالم است. بنابراعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، مدارس استان بجز شهرستان‌های دماوند، پردیس و فیروزکوه دیروز چهارشنبه 18 بهمن برای سومین روز متوالی به علت آلودگی هوا در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل شد.

طرح زوج و فرد نیز دیروز مانند 3 روز گذشته از در منازل در شهرهای تهران و ری اجرا شد. همچنین فعالیت ورزشی و هرگونه مسابقات ورزشی نیز در این مناطق ممنوع بود. فروش طرح ترافیک روزانه هم توسط شهرداری تهران تا پایان هفته ممنوع است.

همچنین فعالیت‌های عمرانی و کارگاه‌های معدنی و صنایعی که آلایندگی داشته باشند هم در سطح استان ممنوع است. اداره کل مدیریت بحران استانداری البرز هم در اطلاعیه‌ای مقاطع تحصیلی کرج و فردیس و مهدهای کودک، پیش دبستان‌ها و مدارس ابتدایی شهرستان‌های نظرآباد، اشتهارد و ساوجبلاغ در نوبت صبح و عصر دیروز چهارشنبه را تعطیل اعلام کرد. مدارس اهواز و کارون هم در خوزستان دیروز به علت آلودگی هوا تعطیل اعلام شد.

تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس دوشنبه 23 بهمن 96 منتشر نشده به محض انتشار سایت بروز میشود برای دیدن آخرین خبر اینجا کلیک کنید.

بخاطر آلودگی هوا مدارس فردا دوشنبه 23 بهمن 96 تعطیل است؟