عکس‌های جدید سجاد غریبی هالک ایرانی با بیوگرافی کامل و فیلم

عکس و بیوگرافی سجاد غریبی 

کلیپ سجاد غریبی غول ایرانی

عکس‌های جدید سجاد غریبی هالک ایرانی 

بیوگرافی کامل سجاد غریبی غول ایرانی

بیوگرافی سجاد غریبی

سجاد غریبی ۲۴ ساله متولد سال ۷۰ است او یک آذر ماهی خوش قلب و مهربون است.

سجاد در اهواز به دنیا آمده ، قد سجاد ۱۸۸ سانتی متر و وزنش ۱۷۵ کیلوگرم است . وی در بوشهر زندگی می کند و مجرد است. او یک جوان برومند و قدرتمند ایرانیست که خیلی ها او رو هالک ایران می نامند. وی به ورزش بوکس بسیار علاقه مند است.

چندی پیش عکس هایی از وی در گروه تلگرامی منتشر شده بود و او رو غول داعش نامیده بودند که سجاد از این تیتر خبر و عکس بسیار ناراحت شده بود و او خود را سرباز مردم میداند و بسیار خاکی و افتاده است و الگویش امام علی و امام حسین (ع) است.

عکس های سجاد غریبی معروف به غول داعش هالک ایرانی 1

سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستهای خوبم برادرانم و خواهرانم

تو مجازی یه عکس از ما توسط ادمین بیکار ادیت شده که خیلیا دیدن که نوشتن اگه من تو خیابون توهین کنم چکار میکنید طبق معمول ملت انلاین و همیشه در صحنه که بهتر چیزی نگم باید خدمتشون عرض کنم که من تو دنیای واقعی سرم پایین حتی به کسی نگاه نمیکنم که بخوام توهین کنم اصلا من کی باشم که توهین کنم من بانوان ایران ناموس خودم میدوونم شما هم وطنای من هستید برادران من هستید چرا تو مجازی از من یه هیولای وحشی میسازید.

یه خواهش از برادر های خوبم دارم اگه ادمین کانال یا پیجی هستید عکس من و ورزشکاران و خوبان و برزگانه ادب و مرام ایران.لوتی و بامروت های ایران کنار عکس قمه کش اراذل و افراد بی سر و پا ردیف نکنید کسی که جنون داره و روانی با قمه چاقو حمله میکنه من بخاطر دفاع از مظلوم و ضعیف کشی همیشه با این دسته اشرار جنگ داشتم پس لطف کنید حساب ما با این افراد تفکیک کنید تشکر

دوست تون دارم  

گزارش روزنامه سان، چاپ لندن، درباره سجاد غریبی ، ورزشکار پرورش اندام کشورمان با اندامی استثنایی

عکس سجاد غریبی معروف هالک ایرانی

هرکول پارس, هالک ایرانی !

ژنتیک و ورزش راز موفقیت

پدر برزرگش از پهلوانان بزرگ زورخانه بودند، و باید گفت ژنتیک هم در این هیکل او دخیل بوده، اما مهمترین آن ورزش و تلاش مداوم اوم بوده است و هیچ موقع از دارو و استرویید استفاده نکرده است

 افتخارات و عزم شرکت در مردان آهنین

مسابقات پرس گناوه و سیراف ۸۸ و ۸۹  مقام دارم بعد از اون عمل جراحی کردم پزشک ورزش سنگین برام ممنوع کرد تا اینکه ۹۳ مجدد قصد مسابقات مردان اهنین به سرم زد قصد داشتم برم که متاسفانه صدا سیما از پخش مسابقات و مطرح کردن ورزشکاران صرف نظر کرد

 الگویش حضرت علی و امام حسین است

من ورزشکارهای زیادی دوست دارم همشون برا من قابل احترامن روحشون شاد بیت الله عباس پور و داداشی جهان پهلوانان تکرار نشدنی هستن؛ الگوی و سلطان عشق من حضرت علی (ع) و امام حسین (ع) هست

 شغل و تحصیلات

فارغ التحصیل رشته کارشناسی اقتصاد بازرگانی است و املاکی دارد.

 براک لزنر هم علاقه دارید ؟ دوست ندارید در کشتی کج شرکت کنید ؟

براک لزنر ورزشکار فوق حرفه اییی من از بچگی تا الان دوسش دارم یکی از این اهداف اینه که حتما وارد دنیای wwr کشتی کج بشم البته اگه حامی اسپانسری تو ایران باشه چرا که نه .

عکس های سجاد غریبی

عکس های سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی 

اینستاگرام سجاد غریبی  

سجاد غریبی در اینستاگرامش نوشت:

«بیکاری تا چه حد

افزایش فالور ممبر به چه قیمت

به قیمت هیولا ساختن یه ورزشکار ساده

من هر بار با اینا مواجه میشم دلخور میشم اما بارها سعی کردم به روی خودم نیارم

مظلوم گیر اوردن دوست دارن شخصیت من ببرن زیر سوال ؟

این تفاوت بین دو فرهنگ نشون میده اون بابای خارجی داره من تو یوتیوب هالک معرفی میکنه با کلی تعریف که این فقط یه گوشه از تبلیغاتشون لطفاشون خیلی بیشتر از این حرفاست اینجا ایران سرزمین وخاک من جایی که حرمت و احتراام شکسته شده واقعا ما کجا هستیم داریم به کدوم نقطه میریم چرا بعضی جوونامون اینطوری شدن نیم از جوونامون معتاد والکلی تیزی به دست شدن

چون من آداب رسوم گذشته قبول دارم و تیپم با تیپ جوانهای امروز فرق داره اخلاق من متفاوت با اخلاق نسل امروز باید عجیب باشم ؟ چون خارجی نیستم و ایران بدنیا اومدم باید بهم برچسب اراذل بزنید ؟ نصف کانال هارو چک میکنم متاسفانه در حال پخش شدن . من به کسی نگفتم مشکلاتم کم کنه چون تنها باهاش روبرو میشم اما این جوساازی ها برا چیه ؟

خدا شاهده من جای شلوغ نمیرم چون نمیخوام جلب توجه بشه من محافظ خاک و ناموس وطنم عیب نداره اگه کسی باورم نداره همین که خدا ناظر اعمال منه برام کافیه

اشاره به اون شخصی که عکس من اینطوری منتشر کرد

من نه اهل شکایت و نه اهل انتقامم فقط یه چیزی میگم از عمق قلبم

به خدا واگذارت میکنم»

لینک آدرس اینستاگرام سجاد غریبی  

.

دانلود فیلم سجاد غریبی معروف به هالک ایران

منبع:جذبه/ فارو/