بیوگرافی کیانو ریوز بازیگر خارجی که شبیه شاهرخ استخری است+ عکس

بیوگرافی کیانو ریوز بازیگر خارجی که شبیه شاهرخ استخری است

عکس کیانو ریوز بازیگر خارجی که شبیه شاهرخ استخری است

شاهرخ استخری شبیه کدام بازیگر خارجی است؟

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری شبیه کدام بازیگر خارجی است؟ 

کیانو ریوز

بیوگرافی کیانو ریوز:کیانو چارلز ریوز (به انگلیسی: Keanu Charles Reeves) (زاده ۲ سپتامبر ۱۹۶۴) بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده و موسیقیدان کانادایی که با بازی ماندگارش در نقش نئو در سه‌گانه فیلم ماتریکس، فیلم سرعت و با نقش تد لوگان در فیلم ماجراجویی بسیار عالی بیل و تد شناخته شده‌است.

ریوز در بیروت، لبنان به دنیا آمد، او پسر پاتریشیا تایلور طراح لباس و ساموئل نولین ریوز یک زمین‌شناس بود. مادر ریوز انگلیسی و پدر او از اهالی هاوایی، نژاد ایرلندی پرتغالی چینی بود. پدر و مادرش نام کیانو را برای فرزندشان برگزیدند که در زبان هاوایی به معنای «نسیم خنک» است. مادر ریوز در بیروت کار می‌کرد تا با پدر او آشنا شد. پدرش کارگری بی‌تجربه بود که وقتی به خاطر فروش هروئین در زندان به سر می‌برد، توانست مدرک تحصیلی دیپلم را به دست بیاورد. پدر او زن و خانوادهٔ خود را هنگامی که ریوز ۳ ساله بود ترک کرد، و ریوز در حال حاضر هیچ ارتباطی با او ندارد.

زمینه فعالیت:بازیگر، تهیه‌کننده، کارگردان، خواننده

تاریخ تولد:۲ سپتامبر ۱۹۶۴ ‏(۵۱ سال)

ملیتکانادایی 

سال‌های فعالیت۱۹۸۴ - تا کنون

شاهرخ استخری

بیوگرافی شاهرخ استخری:شاهرخ استخری (زاده ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران.او متأهل است و همسرش سپیده بزمی پور است و دخترش پناه استخری است از جمله فعالیت‌های او می‌توان به دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، سوگند و... اشاره کرد.او متأهل است و دختری به نام پناه دارد که در مرداد ماه سال ۱۳۹۲ بدنیا آمد.برای دیدن بیوگرافی کامل و عکسهای شاهرخ استخری روی لینک زیر کلیک کنید

منبع:ویکی پدیا/