حواشی و تصاویر بازیگران در جشنواره فیلم فجر 94

 تصاویر بازیگران در جشنواره فیلم فجر 94

عکسهای بازیگران  زن در جشنواره فیلم فجر 94 | عکس سحر قریشی آزاده صمدی

حواشی جشنواره فیلم فجر 94

جشنواره فیلم فجر 94 + حاشیه ها و تصاویر

حواشی و تصاویر بازیگران در جشنواره فیلم فجر 94

سومین روز نمایش آثار در کاخ جشنواره با ازدحام در سالن میلاد و استقبال و رضایت مخاطبان از فیلم ابد و یک روز همراه بود.

نشست های روز سوم با حاشیه همراه شد و صحبت های میان هنگامه قاضیانی بازیگر «دلبری» و علیرضا غفاری که مجری نشست های روز گذشته بود باعث مجادله لفظی این دو شد.

همچنین در نشست آخرین بار کی سحر رو دیدی؟ بازیگران اصلی به دلیل مشکلاتی که با تهیه کننده فیلم داشتند حضور پیدا نکردند.

برای فیلم قیچی که در بخش هنر و تجربه به نمایش درآمد علی رغم تعداد زیادی که در سالن حضور داشتند اما عدم تشویق فیلم در انتها نشان از عدم رضایت تماشاگران داشت.

سروش صحت در جشنواره فجر ، سومین روز کاخ جشنواره ، عکسهای جدید بازیگران در جشنواره
برای فیلم «ابد و یک روز» جمعیت زیادی به مرکز همایش های میلاد مراجعه کردند به طوری که بعد از پایان فیلم در فضای بیرون از سالن امکان حرکت کردن به سختی میسر بود.

بعد از پایان فیلم تماشاگران مدت زیادی را به تشویق پرداختند و عوامل این فیلم خصوصا بازی بازیگران از جمله پیمان معادی و نوید محمدزاده را مورد تمجید قرار دادند.

نوید محمد زاده در کاخ جشنواره ، عکسهای جدید بازیگران در جشنواره ، جدیدترین عکسهای بازیگران

برای فیلم «هفت ماهگی» جمعیت حاضر وارد سالن شدند و تعداد دارندگان کارت در این دوره به حدی است که برای اولین بار طی این سالها اعلام شد ظرفیت بالکن هم کاملا پر شده و از ورود تماشاگران ممانعت شد و تعداد زیادی موفق به تماشای فیلم نشدند.

این فیلم هم در پایان تشویق تماشاگران را به همراه نداشت.

آخرین سانس روز سوم به «ایستاده در غبار» اختصاص داشت که تا ساعت 30 دقیقه بامداد ادامه داشت. علی رغم فضای این فیلم دفاع مقدسی که به مستند شباهت داشت اما تعداد زیادی تا انتها به تماشای فیلم نشستند و از کار رضایت داشتند.

عباس غزالی در کاخ جشنواره ، جدیدترین عکسهای بازیگران ، حسین پاکدل و همسرش عاطفه رضوی
محمد حسین مهدویان کارگردان این فیلم نسبت به کیفیت صدای فیلم اعتراض داشت و معتقد بود بسیاری از دیالوگ ها مفهوم نبوده است.

صحنه کشیدن سیگار همچنان پای ثابت فیلمها است و در هر چهار فیلم حتی در صحنه کوتاهی از «ایستاده در غبار» دیده شد.

از نکات قابل توجه دیگر در روند اکثر فیلم های روزهای گذشته در سه فیلم روز سوم هم شاهد کشته شدن شخصیت هایی از فیلم های به نمایش درآمده بودیم.

همچنین از سه فیلم مشترک بخش های نگاه نو و سودای سیمرغ دو فیلم «ابد و یک روز» و «ایستاده در غبار» در یک روز به نمایش درآمد.


همچنین نشست فیلم «آخرین بار کی سحر را دیدی؟» با انتقاد تهیه کننده از مصاحبه ژاله صامتی و واکنش خبرنگاران و منتقد برنامه حاشیه ساز شد. تهیه کننده فیلم با ادعای اینکه اسناد و مدارک تسویه حساب 97درصدی در سازمان سینمایی موجود است، گفت : یک سکه بهار آزادی به کسی می دهم که چک پاس نشده زیر یک میلیون تومان از من بیاورد.

عوامل فیلم «قیچی» که در بخش هنر و تجربه اکران میشد قبل از نمایش فیلم روی فرش قرمز حاضر شدند و با تهیه یک کیک تولد عباس غزالی که امروز روز تولدش بود را غافلگیر کردند. البته بنا بر شنیده ها امروز روز تولد محمد حیدری دبیر جشنواره هم بوده است.

حضور خودروهای نیروی انتظامی گشت ارشاد در کاخ جشنواره و محوطه برج میلاد علاوه بر تذکر به پوشش، به منظور ایجاد امنیت در نظر گرفته شده است.



عبداله اسکندری، محمد خزاعی، عادل فردوسی پور، اکبر زنجانپور، غلامرضا رمضانی، محمد رضا شرف الدین، هومن سیدی، حبیب ایل بیگی، حسین پاکدل، ریما رامین فر، عاطفه رضوی، مسعود اطیابی، علیرضا شجاع نوری، پیمان معادی، پگاه آهنگرانی، باران کوثری، احمد مهرانفر، رابعه مدنی، طناز طباطبایی، محمد حسین فرحبخش، نرگس آبیار، مازیار میری، امیر جعفری، نوید محمد زاده، و ابوالقاسم طالبی از چهره های جدید روز سوم در کاخ جشنواره بودند.

با توجه به شلوغی روز گذشته به نظر می رسد سانس های امروز خصوصا «لانتوری» که در شب تعطیل به نمایش در می آید با جمعیت زیادی همراه باشد.

.

سحر قریشی در جشنواره فیلم فجر 94

.

.

آزاده صمدی در جشنواره فیلم فجر 94

منبع:نمناک