دانلود برنامه دید در شب رضا رشیدپور با حضور محمدجواد ظریف
برنامه دید در شب محمدجواد ظریف و رضا رشیدپور 
مصاحبه با دکتر ظریف در برنامه دید در شب
دانلود برنامه دید در شب ظریف
محمدجواد ظریف در برنامه دید در شب رضا رشیدپور

دانلود دید در شب دکتر ظریف پنجشنبه 13 اسفند 94 با لینک مستقیم آپارات

محمدجواد ظریف در برنامه دید در شب 
دانلود برنامه دید در شب با حضور محمدجواد ظریف پنج شنبه 13 اسفند در آپارات
دکتر محمدجواد ظریف، میهمان بیست و پنجم برنامه دید در شب،


بیوگرافی محمدجواد ظریف از ویکی پدیا:

محمدجواد ظریف خوانساری (‎۱۷ دی ۱۳۳۸ در تهران) دیپلمات ایرانی و وزیر امور خارجه کنونی جمهوری اسلامی ایران، عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و استاد میهمان دانشکدهٔ حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران است.ظریف به مدت ۵ سال (از ۱۴ مرداد سال ۱۳۸۱ تا ۵ تیر سال ۱۳۸۶) سفیر و نمایندهٔ دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد بوده‌است.

او خود را عضو هیچ‌یک از احزاب سیاسی ایران نمی‌داند. وی رکوردهای مختلفی را در جمهوری اسلامی به نام خود ثبت کرده است: از انتصاب اولین سخنگوی زن وزارت امور خارجه تا اولین سفیر زن جمهوری اسلامی و بیش از ۵۰ بار دیدار با وزیر خارجه آمریکا و اولین دیدار و مصافحه با رئیس‌جمهور آن کشور. ظریف همچنین بیش از سایر وزرای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی در صحن مجلس و در کمیسیون امنیت ملی حاضر شده است و دربارهٔ مسائل گوناگون به نمایندگان پاسخ داده است.[۵] ظریف در سال ۲۰۱۵ از سوی موسسه انگلیسی «گلوبال ریسک اینسایتس» به عنوان ریسک پذیرترین سیاستمدار جهان انتخاب شد.

محمد جواد ظریف ۱۷ دی ۱۳۳۸ در خانواده‌ای مذهبی، محافظه‌کار و متمول در تهران متولد شد. مادرش فرزند یکی از تجار بزرگ تهران و پدرش از تجار بنام اصفهان بود. وی بعنوان تنها فرزند خانواده به تلویزیون، رادیو و روزنامه دسترسی نداشت و والدینش اجازه رفت و آمد با دیگران را به او نمی‌دادند. تحصیلات مقدماتی را از سال ۱۳۴۵ تا ۱۳۵۵ در دبستان و دبیرستان علوی تهران انجام داد. در این دوران از طریق مطالعه آثار متفکرانی چون علی شریعتی و محمود طالقانی با اسلام انقلابی آشنا شد. وی همچنین در جلسات انجمن حجتیه نیز شرکت می‌کرد.

ظریف در سال ۱۳۵۵ با ویزای دانشجویی به آمریکا رفت و از سال ۱۳۵۵ تا ۱۳۵۶ دیپلم خود را از کالج مقدماتی درو در سانفرانسیسکو گذراند. وی لیسانس و فوق لیسانس روابط بین‌الملل و کارشناسی ارشد مطالعات بین‌المللی در ۱۹۸۱، ۱۹۸۲ و ۱۹۸۴ (۱۳۶۰، ۱۳۶۱ و ۱۳۶۳) از دانشگاه ایالتی سان فرانسیسکو و دانشگاه دنور گرفت و پس از آن تحصیلات خود را در مقطع دکترا ادامه داد. او از سال ۵۷ تا ۵۹ مشاور سرکنسولگری ایران در سانفرانسیسکو و بعد از آن تا سال ۶۱ مشاور سیاسی، رایزنی و کارداری نمایندگی ایران در سازمان ملل بوده است.

پس از گذراندن آزمون جامع دکترایش در ۱۳۶۴، اداره مهاجرت ایالات متحده، روادید او را باطل کرد و او سه سال بعد از راه دور تحصیلات خود را تکمیل کرد و دکترای حقوق و روابط بین‌الملل در ۱۹۸۸ از دانشگاه دنور دریافت کرد.

ظریف متأهل است و دو فرزند دختر و پسر دارد که در آمریکا متولد شده‌اند.پسر وی مهندسی برق خوانده و دارای فوق لیسانس مدیریت است و دخترش نیز دارای مهندسی معماری داخلی است. هر دو فرزند وی ازدواج کرده و فاقد فرزند می‌باشند. او به وسیلهٔ خواهرش در تابستان ۱۳۵۸ با همسرش آشنا شد. آن‌ها در ایران با هم ازدواج کردند اما پس از آن به نیویورک نقل مکان نمودند. او علاوه بر زبان مادری خود، یعنی فارسی، بر زبان انگلیسی مسلط است.

=======

با توجه به خبرهای  خبرگزاری های مختلف محمد جواد ظریف مهمان این هفته دید در شب خواهد بود

بعد از پخش و آپلود لینک دانلود در سایت قرار میگیرد

.

====== ** Download **======
دانلود دید در شب محمدجواد ظریف با کیفیت بالا 720
دانلود دید در شب محمدجواد ظریف با کیفیت متوسط 360
دانلود دید در شب محمدجواد ظریف کم حجم
=============
.
دانلود قسمت های قبلی و بعدی دید در شب