دانلود فیلم برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور با حضور سروش جمشیدی

دانلود برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور با حضور سروش جمشیدی

برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور با حضور سروش جمشیدی با کیفیت عالی

فیلم برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور با حضور سروش جمشیدی دانلود با کیفیت بالا و حجم کم

دانلود فیلم کامل برنامه حالا خورشید رضا رشیدپور با حضور سروش جمشیدی

دانلود فیلم مصاحبه رضا رشیدپور سروش جمشیدی در برنامه حالا خورشید:

سال تولید : 1395

ساعت پخش : شبکه سه سیما از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 صبح

تهیه کننده و مجری : رضا رشیدپور

خلاصه داستان : «حالا خورشید» یک مجله صبحگاهی است که فضایی جذاب، اکتیو و شاد دارد و در کنار آن به اطلاع رسانی و تحلیل اخبار می پردازد و …  این برنامه زیبا میتوانید از سایت دانلود روزانه با لینک مستقیم رایگان دانلود کنید

اشک های سروش جمشیدی در برنامه حالا خورشید:سروش جمشیدی بازیگر سریال در حاشیه و دورهمی مهران مدیری مهمان برنامه حالا خورشید و رضا رشیدپور بود که صحبت های جالبی کرد و حتی اشک هایش در حین صحبت کردن درآمد

گل من دورهمی : من بعد از خدا تا آخر عمر مدیون مهران مدیری هستم اساس ما بر روی متن برنامه است اکثر شوخی ها بر اساس متن برنامه گفته می شود برخی حرف ها بداهه است

سروش جمشیدی: شاید دو درصد شوخی های من واقعا بداهه باشد خدا من را یه جور هایی تپل بغل کرد من خیلی سال کار کردم و دیده نشدم من یک اعتماد به نفسی داشتم با خودم رو راست بودم اگر یک زمانی به این نتیجه میرسیدم که این کاره نیستم میرفتم کارمند میشدم

باور داشتم که این کاره ام مهندسی برق خوانده ام ولی واقعا فنی نبودم دانشگاه آزاد یزد درس خواندم رتبه کنکورم ۹ بود رفتم دانشگاه افت کردم چون حال دلم خوب نبود من فنی نبودم من آقای پیله بودم یزدی ها به من می گویند پرچم یزد را بالا برده ای.اشک های بی امان سروش جمشیدی برای مهران مدیری و پدرش من معذرت می خوام از بارونی بودن امروز

============================

دانلود  فیلم کامل صحبت های سروش جمشیدی در برنامه حالا خورشید

لینک دانلود             لینک کمکی

حجم : 150 مگابایت

============================

منبع:دانلود روزانه