دانلود گلچین مداحی شب 19 نوزدهم ماه رمضان 95 از میرداماد هلالی جوادی مقدم

دانلود مداحی میرداماد هلالی و جوادی مقدم برا شب قدر رمضان 95

دانلود مداحی 19 نوزدهم رمضان 95 از جوادی مقدم

دانلود مداحی ویژه 19 نوزدهم رمضان 95 از هلالی

دانلود مداحی 19 نوزدهم رمضان 95 از  میرداماد

فایل‌های صوتی مداحی حاج سید مهدی میرداماد و  حاج عبدالرضا هلالی در شب نوزدهم رمضان 1395 همزمان با شب قدر و ضربت خوردن حضرت علی(ه) را میتوانید از لینک های زیر دانلود کنید.

مداحی حاج سید مهدی میرداماد شب نوزدهم رمضان 95

شبی همین دل ما انتخاب خواهد شد - مناجات دانلود

ابکی لظلمت قبری - زمینه

فایل‌های صوتی مداحی حاج عبدالرضا هلالی در شب نوزدهم رمضان 1395 

قسم به نام علی به احترام علی (زمینه جدید)

غلام بن غلامم من کریم بن کریمی تو (شور جدید)

ذکر علی الدوام تو شاه و من غلام (واحد جدید)

ای لیلی جزیزه مجنون حسین من (شور زیبا)

روزگارم من روزگار نوکری بود خرابش کردم (شور)

 

دانلود بهترین مداحی شب نوزدهم ماه مبارک رمضان 91 با صدای کربلائی جواد مقدم

منبع:باشگاه خبرنگاران / کلبه نیوز