درگذشت مهدی حبیبی ورزشکار لباس بالدار+بیوگرافی و عکس

درگذشت مهدی حبیبی ورزشکار لباس بالدار

بیوگرافی مهدی حبیبی ورزشکار لباس بالدار

مهدی حبیبی ورزشکار لباس بالدار درگذشت+عکس

ورزشکار لباس بالدار مهدی حبیبی فوت کرد

درگذشت مهدی حبیبی ورزشکار لباس بالدار+عکس و بیوگرافی:

مهدی حبیبی ورزشکار لباس بالدار پرش از ارتفاع امروز در سوئیس طی پرشی نا موفق به سخره ای برخورد کرد و جانش را از دست داد.مهدی حبیبی، تنها ورزشکار حرفه ای ایران، در رشته لباس بالدار (wingsuit) دو روز پیش در سوئیس درگذشت. او که دو هفته قبل برای شرکت در اولین مسابقات جهانی، به آمریکا رفته بود، دو روز پیش در حین پرواز در سوئیس، درگذشت.

علت مرگ مهدی حبیبی بنا بر اعلام همنوردان مرحوم مهدی حبیبی، این اتفاق دیروز بعد از ظهر در سوئیس رخ داده و سقوط 600 متری وی تایید شده است.وب سایت رسمی فدراسیون کوهنوردی و چندین کانال تلگرامی کوهنوردی نیز این خبر را تایید کرده اند.

مهدی حبیبی | درگذشت مهدی حبیبی | علت مرگ مهدی حبیبی | بیوگرافی و عکس

بیوگرافی مهدی حبیبی از ویکی پدیا:مهدی حبیبی متولد ۲۹ دی ۱۳۵۷ در تهران درگذشته ۲۹ آبان ۱۳۹۵ خورشیدی ورزشکار بیس جامپ اهل ایران و رکورددار پرش هوایی در ایران و آسیا بود. او تنها ورزشکار حرفه‌ای ایران در رشتهٔ پروازی لباس بالدار به‌شمارمی‌رفت.

مهدی حبیبی در جریان مسابقات جهانی سال ۲۰۱۶ آمریکا رکورد ۳۶۴۳ متر پرواز هوایی را با سرعت ۳۱۰ کیلومتر در ساعت ثبت کرده و با کسب رتبه ۴۱ جهانی، رکورددار آسیا شده بود.او روز ۲۹ آبان ۱۳۹۵ هنگام تمرین در برخورد با دیوارهٔ کوهی در سوئیس درگذشت.