زمان بازی فوتبال ایران و سوریه انتخابی جام جهانی 2018  ( تاریخ و ساعت )

زمان بازی ایران و سوریه انتخابی جام جهانی 2018

ساعت بازی ایران و سوریه انتخابی جام جهانی 2018

تاریخ بازی ایران و سوریه انتخابی جام جهانی 2018

ایران و سوریه انتخابی جام جهانی 2018 ( تاریخ و ساعت )

زمان ( تاریخ و ساعت ) بازی فوتبال ایران و سوریه در مقدماتی جام جهانی 2018 :

زمان برگزاری بازی ایران و سوریه : سه شنبه 25 آبان 95  1395/07/25

ساعت بازی ایران و سوریه : 15:30 

انتخابی جام جهانی 2018 مرحله نهایی گروه A : ایران و سوریه

پخش زنده بازی ایران و سوریه:شبکه سه

 بعد از گذشت 16 سال از آخرین بازی در میدان بی طرف، ایران و سوریه بار دیگر در یک میدان بی طرف رودر روی هم می‌ایستند.

در آخرین بازی برگزار شده در یک میدان بی طرف، ایران با برتری 1-0 برابر سوریه در بازی‌های جام ملک حسین که اولین دوره رسمی مسابقات جام ملت‌های غرب آسیا بود قهرمان شد.

در این بازی ایران با هدایت جلال طالبی، قصد جوانگرایی در تیم ملی فوتبال را داشت و با ترکیب برومند، سهراب بختیاری زاده، رهبری فرد، ستار همدانی، میناوند (که کاپیتان تیم بود)، داوود سید عباسی، جلال اکبری، علی کریمی، حامد کاویانپور، رسول خطیبی و سامره به مصاف حریف رفت تا با گل دقیقه 37 سهراب بختیاری زاده قهرمانی را به ارمغان آورد.

قرار بود تنها با اضافه شدن علی دایی، کریم باقری و مهدوی کیا، تیم ملی به جام ملت‌های 2000 برود اما اتفاقاتی رخ داد که باعث شد بازیکنان قدیمی دوباره به تیم برگردند.

بلیط بازی برای ایران و سوریه رایگان شد

در این بین اقامت بیشتر ایرانی ها در شهر کوالالامپور و هزینه سنگین رفت و آمد آنها به شهر سرمبان در فاصله 80 کیلومتری پایتخت مالزی که چیزی در حدود 80 تا 90 رینگیت مالزی (100 هزار تومان) می شد این نگرانی را رقم زده بود که ایرانی ها با توجه به هزینه سنگین ایاب و ذهاب و همچنین خرید بلیت از سوی مسئولان ورزشگاه قید تماشای بازی تیم ملی برابر حریفش را بزنند.

در همین راستا علی شفیع زاده یک بار دیگر برای کمک به تیم های ملی در راه کسب موفقیت بیشتر با اطلاع از این موضوع طبق رایزنی هایی که با فدراسیون فوتبال و همچنین سفارت ایران در مالزی داشت، هزینه خرید 3 هزار بلیت بازی ایران با سوریه را پرداخت کرد تا به این ترتیب یکی از دغدغه های بزرگ ایرانی های مقیم مالزی برای سفر به سرمبان از کوالالامپور را برطرف کرده و زمینه رایگان شدن بازی برای طرفداران را فراهم کند.

ساعت بازی ایران و سوریه | انتخابی جام جهانی 2018 | نتیجه و فیلم

پیمان یوسفی گزارشگر بازی ایران سوریه است

تیم فوتبال ایران در پنجمین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 از ساعت 15:30 امروز سه‌شنبه در ورزشگاه عبدالرحمان مالزی به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت.

شبکه سه سیما پیمان یوسفی را گزارشگر این مسابقه انتخاب کرده است.

ورزشگاه محل برگزاری دیدار  سوریه و ایران 

ورزشگاه توانکو عبدالرحمان در شهر پاروی استان سرمبان را برای دیدار ایران و سوریه انتخاب کرده است.

ترکیب احتمالی ایران و سوریه

سوریه:ابراهیم آلما - احمد الصالیح -موعید عجان - اومرو المیدانی  - محمود المواس - طامر حاج محمد - اوساما عمری - علا الشبلی -ظاهر میدانی - خالد الموباید -عمر خربین

ایران:سوشا مکانی- سید جلال حسینی - مرتضی پورعلی گنجی - میلاد محمدی - رامین رضائیان - سعید عزت اللهی -امید ابراهیمی - اشکان دژاگه - علیرضا جهانبخش - مهدی طارمی - رضا قوچان نژاد

منبع:ورزش سه/طرفداری/

بعد از انجام بازی نتیجه و فیلم در سایت قرار میگیرد