زمان بازی فوتبال ایران و چین در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه ( تاریخ و ساعت )

زمان بازی فوتبال ایران و چین مقدماتی جام جهانی 2018

تاریخ بازی فوتبال ایران و چین مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه

ساعت بازی فوتبال ایران و چین مقدماتی جام جهانی 2018

پخش زنده ایران و چین چه ساعتی است؟

زمان ( تاریخ و ساعت ) بازی فوتبال ایران و چین در مقدماتی جام جهانی 2018 :

زمان برگزاری بازی ایران و چین : سه‌شنبه 16 شهریور 95  1395/06/16

ساعت بازی ایران و چین : 16:00 

مقدماتی جام جهانی 2018 مرحله نهایی گروه A : ایران و چین

پخش زنده:شبکه سه

دیوار بلند چین شکننده است

 تیم ملی ایران روز سه شنبه در دومین بازی خود در دور مقدماتی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه باید در چین به مصاف تیم ملی این کشور برود.

چینی ها در این مسابقات از 4 مدافع قد بلند در ترکیب خود استفاده کرده اند، دو مدافع 184 سانتی متری، یک مدافع 187 و یک مدافع 185 سانتی متری ترکیب خط دفاع این تیم را در کنار دروازه بان 188 سانتی متری این تیم را تشکیل می دهند.

این نشان دهنده این است که چینی ها سعی کرده اند تیم خود را برابر ضربات هوایی مستحکم کنند اما گل اول و دومی که چین از کره دریافت کرد روی سانتر های هوایی بود و همچنین گل سوم روی سانتر نسبتا کوتاه از سمت چپ به ثمر رسید تا نشان دهد دیوار بلند خط دفاعی چین شکننده است و ایرانی ها می توانند روی قدرت سر زنی بازیکنانی چون پژمان منتظری، سردار آزمون و سید جلال حسینی در برابر چینی ها استفاده کنند.

فوبو: ایران قوی‌تر از کره جنوبی است

مربی تیم ملی چین معتقد است تیم ایران به مراتب قوی‌تر از کره جنوبی است و کار سختی مقابل آنها دارند.

آغاز تمرینات تیم ملی در چین

 تیم ملی فوتبال ایران که ساعت 5:30 بامداد امروز(به وقت ایران) وارد شن‌یانگ چین شده است پس از استراحت در هتل kempinski، دقایقی قبل نخستین جلسه تمرینی را در این شهر برگزار کرد که کارلوس کی‌روش تصمیم گرفت شاگردانش به کارهای کششی و بدنسازی بپردازند.

 ساعت بازی ایران و چین | مقدماتی جام جهانی 2018 | فیلم و نتیجه

تیم چین، شیر بازی‌های دوستانه

نکته مورد اشاره ومهم این است که ایران در بازیهای رسمی تنها یک بار در چین باخته است و4 باخت دیگر ایران در کشور چین دوستانه بوده است.

ایران در باخت 1-0 سال 63،در باخت 2-1 سال 65،در باخت 2-1 سال 62(تورنمنت دوستانه جام دیوار بزرگ چین)، وباخت 1-0 در بازی سال 88 در مصاف های دوستانه به مصاف حریف رفته است.

در کل باید گفت از 9 دیداری که ایران وچین در خاک چین به مصاف هم رفته اند تنها 3 بازی رسمی بوده است که یک بار با برد ما،یک بار با برد چین ویک بار با تساوی به پایان رسیده است.

منبع:ورزش سه