زمان بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83 هفته 6 لیگ برتر جام خلیج فارس ( تاریخ و ساعت )

زمان بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83 هفته 6 لیگ برتر جام خلیج فارس

تاریخ بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83 هفته 6 لیگ برتر

ساعت بازی فوتبال پرسپولیس و استقلال دربی 83 هفته 6 لیگ برتر جام خلیج فارس

بازی فوتبال پرسپولیس و استقلال دربی 83 هفته 6 لیگ برتر جام خلیج فارس ( تاریخ و ساعت ) 

زمان ( تاریخ و ساعت ) بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83 هفته ششم 6 لیگ برتر جام خلیج فارس :

زمان برگزاری دربی 83 پرسپولیس و استقلال:  جمعه 26 شهریور 95  1395/06/26

ساعت بازی پرسپولیس و استقلال دربی 83  : 17:00 

پخش زنده دربی 83 پرسپولیلس و استقلال: شبکه سه

دربی 83؛ بدون برد - بدون باخت

پرسپولیس در حالی آغاز گر این بازی خواهد بود که در هفته های سپری شده باختی را تجربه نکرده و این نشان می دهد برانکو در ترمیم خط دفاعی تیمش به نسبت فصل گذشته موفق بوده است. در آنسوی میدان برد احتمالی در دربی اولین پیروزی استقلال محسوب خواهد شد چون پیش از این بازی تلاش های این تیم منجر به پیروزی نشده است!

 این نشان می دهد استقلال در فاز تهاجمی موفق نبوده است! البته اشاره به این نکته هم خالی از لطف نیست که بدانید تعداد گل های تیم  علی منصور بیشتر از تیم پرسپولیس بوده است. استقلال 5 گل زده و پرسپولیس 4 گل! استقلال در یکی دو مسابقه تا مرز پیروزی پیش رفت اما در نهایت پیروزی را با تساوی عوض کرد مثل دیدار با نفت  تهران و ماشین سازی تبریز.

4 معادله و 4 مجهول در دربی پایتخت

یک بازی؛ 4 معادله و 4 مجهول. هیچ ریاضی دانی نمی‌تواند پیش از دربی ادعا کند از پس حل این معادلات بر می‌آید، چراکه بازی پیش رو دربی است

در روزهای انتهایی شهریور که مردم عمدتاً فکر آخرین مسافرت خود هستند و زندگی کمی از روال عادی خود خارج شده است، یک دربی زیبا و پر گل می‌تواند شادی را به خانه‌های مردم بازگرداند. دربی پایتخت حتی  پارا فراتر از مرزها می‌گذارد و میلیون‌ها بیننده تلویزیونی برای دیدن آن لحظه شماری می‌کنند تا ببینند تیم محبوبشان چگونه این بازی را به پایان می‌رساند. این یک بازی معمولی نیست، یک سرگرمی در مقیاس کشور بزرگی مثل ایران است. مسابقه‌ای که فوتبال را از مرز عادی خود فراتر می‌برد و آن را تبدیل به مهم‌ترین موضوع روز می‌کند.

دربی 83 با 78 هزار تماشاگر

فردا بلیط فروشی دستی در استادیوم آزادی را شاهد نخواهیم بود و تنها کسانی می توانند برای تماشای دربی به استادیوم آزادی بروند که بلیط بازی را الکترونیکی تهیه کرده باشند. هر چند پیش تر هم شاهد بودیم برخی از کسانی که بلیط بازی را الکترونیکی تهیه کرده بودند موفق به ورود به استادیوم نشده بودند؛ این اتفاق در دربی قبلی رخ داد و در نهایت هم مهدی تاج به عنوان رئیس سازمان لیگ برتر از تماشاگران عذرخواهی کرد و علت آن را حضور تماشاگرانی در باجه های ورودی بر شمرد که می خواستند بلیط بازی را دستی تهیه کنند.

غایب های بزرگ دربی 83

حضور ستارگان در تیم های مطرح همواره جذابیت های زیادی دارد، به عبارت بهتر تعداد زیادی از طرفداران تیم ها به خاطر حضور ستاره ها از تیم محبوبشان حمایت می کنند. در این میان استقلال و پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم های فوتبال ایران در دربی پایتخت هرچه دارند می گذارند تا بتوانند برنده از زمین خارج شوند. حضور بازیکنان بزرگ و نامدار نیز در دربی بر جذابیت های آن می افزاید.

دربی 83 پایتخت در شرایطی روز جمعه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود که شاید جای خالی چند بازیکن بزرگ احساس می شود. بازیکنانی که در ابتدای فصل نتوانستند به سرخابی ها بپیوندند و یا فرصتی برای ادامه همکاری با این دو تیم پیدا کردند. برخی نیز در میانه راه جدا شدند تا فرصت حضور در دربی پایتخت را از دست بدهند.

ساسان انصاری,ایمان مبعلی,قاسم حدادی فر,احسان حاج صفی,سروش رفیعی,حنیف عمران زاده,دراگان اسکوچیچ ,آرش برهانی,شجاع خلیل زاده ,پرویز مظلومی,محمد نوری,رضا نورمحمدی و محسن بنگر,

ساعت بازی پرسپولیس و استقلال ( دربی 83 ) | 26 شهریور 95 | نتیجه و فیلم

پروین تماشاگر ویژه دربی 83

علی پروین تماشاگر ویژه دربی 83 خواهد بود. او در اردوی پرسپولیس به بازیکنان این تیم قول داد که برای تماشای بازی به استادیوم آزادی خواهد آمد.

بلیط فروشی دربی 83 بازی پرسپولیس و استقلال

برای خرید بلیط انلاین از آدرس زیر وارد ساید شوید

http://www.footballeticket.ir/buy-ticket.zul

اطلاعیه سازمان فروش بلیط الکترونیکی درباره دربی 83 بازی پرسپولیس و استقلال

حداقل 5 ساعت قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر شوید.

از خرید بلیط خود اطمنینان حاصل کنید. 

متن خبر

تماشاگران محترمی که بلیط خود را از طریق اینترنت تهیه نمودند، به دو نکته مهم ذیل توجه فرمایند:

1- به جهت جلوگیری از ازدحام و تسهیل در ورود به ورزشگاه و قسمتهای مرتبط، لازم است حداقل 5 ساعت قبل از شروع مسابقه در ورزشگاه حاضر شوید.

2- تماشاگران عزیزی که بلیت خود را از طریق سایت خریداری نموده اند. جهت حصول اطمینان از خرید بلیط در سایت لازم است موارد ذیل انجام پذیرد:

- ورود به سامانه با نام کاربری و کلمه عبور

- ورود به بخش حساب کاربری

- ورود به بخش گزارش تمام تراکنش های بانکی

در صورتی که وضعیت تراکنش در بخش سوم به صورت موفق ثبت شده بود خرید بلیت با موفقیت صورت پذیرفته است.

منبع:ورزش سه/سازمان بلیط فروشی/

بعد از انجام بازی نتیجه و فیلم دربی 83 بازی پرسپولیس و استقلال در سایت قرار میگیرد