ساعت پخش زنده بازی استقلال و الریان قطر 24 بهمن 96 | نتیجه و فیلم

پخش زنده استقلال تهران و الریان قطر 96/11/24 امروز +خلاصه دیدار

گلها و خلاصه بازی استقلال تهران و الریان 24 بهمن 1396

نتیجه دیدار استقلال و الریان 24 بهمن 96 +فیلم

ساعت پخش زنده استقلال تهران و الریان قطر 24 بهمن 96 +نتیجه بازی

پخش زنده استقلال تهران و الریان قطر 24 بهمن 96 

استقلال تهران و الریان قطر در بازی نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه D به مصاف هم خواهند رفت.

پخش زنده از شبکه ورزش سیما

ساعت برگزاری بازی استقلال و الریان 96/11/24 

این دیدار سه شنبه 24 بهمن ساعت 18:40 دقیقه برگزار می شود.

پیش بازی استقلال و الریان قطر 24 بهمن 

استقلال تهران روز گذشته وارد قطر شد. این تیم روز سه شنبه در شهر دوحه و ورزشگاه خانگی باشگاه السد، به مصاف الریان می‌رود.

این اولین دیدار آبی‌ها در شروع لیگ قهرمانان امسال است. الریان از تیم‌های خوب قطر است، ولی به مراتب قدرت کمتری از دحیل و السد که جزو قدرت‌های این کشور هستند، دارد. استقلال آخرین بار سال 2014 توانست الریان را در ورزشگاه آزادی 3 بر یک شکست دهد و امیدوار است در بازی فردا هم بتوانند از پس این تیم برآید.

آبی‌ها انگیزه زیادی برای موفقیت در لیگ قهرمانان امسال دارند. این انگیزه بعد از حذف سال گذشته بیشتر شد. در مرحله حذفی رقابت‌های فصل قبل که البته سال 96 برگزار شد، استقلال در بازی رفت یک بر صفر العین را برد، ولی در بازی برگشت 6 بر یک باخت تا علاوه بر این که شکست سنگینی متحمل شود، از گردونه رقابت‌ها هم کنار برود.

فرشید اسماعیلی چندی قبل درباره احتمال رودرویی با العین به خبرنگار ما گفت: خودمان دوست داریم با العین همگروه باشیم تا ان‌شاءا... انتقام بازی سال گذشته را از این تیم بگیریم. آن بازی یک اتفاق بود و اگر ده بار دیگر تکرار شود، هرگز با چنین نتیجه‌ای نمی‌بازیم.

استقلال فردا در شرایطی مقابل الریان قرار می‌گیرد که همه نفرات خود را در اختیار دارد. وینفرد شفر هم مربی با تجربه‌ای به حساب می‌آید و می‌خواهد در آسیا نتایج خوبی همراه با استقلال به دست بیاورد. او می‌داند موفقیت در لیگ قهرمانان می‌تواند کارنامه او را برای ادامه کار در ایران پربارتر کند و حتی شاید در آینده رقیبی برای برانکو هم برای پست‌های مهم‌تر باشد.

استقلال، امروز آخرین تمرین خود را در ورزشگاه جاسم بن حمد برگزار می‌کند و سه‌شنبه از ساعت 18 و 40دقیقه به مصاف الریان می‌رود. باشگاه قطری برای هواداران خود بیانیه صادر کرده و از آنها خواسته در ورزشگاه السد به حمایت از الریان بپردازند. آنها تاکید کرده‌اند در این صورت شانس بیشتری برای برد خواهند داشت.

نتیجه بازی استقلال و الریان 24 بهمن 96 +فیلم

نتیجه : استقلال 2   الریان 2

فیلم خلاصه و گلها:   دانلود   

ساعت پخش زنده استقلال تهران و الریان قطر 24 بهمن 96 +نتیجه بازی