ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و اسپورتینگ لیگ قهرمانان اروپا 2 آذر 95+نتیجه و فیلم

نتیجه بازی رئال مادرید و اسپورتینگ خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و اسپورتینگ 2 آذر 95+لینک مستقیم

گلهای رئال مادرید و اسپورتینگ 2 آذر 95 |  لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید و اسپورتینگ 95/9/2

نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گلهای رئال مادرید و اسپورتینگ در لیگ قهرمانان اروپا

سه‌شنبه 1395/9/2 ساعت: 23:15 / پخش زنده: از شبکه سه 

پیش بازی رئال مادرید و اسپورتینگ :

کریستیانو رونالدو امشب به همراه رئال مادرید به ورزشگاهی بازخواهد گشت که فوتبالش را در آنجا شروع کرد و مسلما این دیدار برای او بسیار احساسی خواهد بود.

 رئال در حالی در رده دوم جدول گروهش قرار گرفته که سه اسپانیایی صدرنشین گروه‌هایشان هستند و بیشتر تیم‌های قدرتمند نیز در رده دوم قرار گرفته اند و بدین ترتیب تقریبا به نفع آنهاست که در رده دوم مرحله گروهی را به پایان برسانند ولی باید دید زیدان چه برنامه‌ای در پیش خواهد گرفت. رئال در فرم بسیار خوبی قرار دارد و در 5 بازی اخیرش 4 بازی را با برتری پشت سر گذاشته است. آنها در آخرین دیدار خود نیز موفق شدند اتلتیکو را در دربی مادرید شکست دهند تا آمادگی بالای خود را به رخ رقبا بکشند.

 در سوی دیگر اسپورتینگ در 5 بازی اخیرش 2 پیروزی، 2 تساوی و 1 شکست کسب کرده که شکست آنها به دیدار مقابل دورتموند بازمی‌گردد. در دیدار رفت، اسپورتینگ تا دقایق پایانی از رئال پیش بود ولی در عرض 3 دقیقه 2 گل دریافت و پیروزی را با شکست عوض کرد. حال باید دید آیا آنها قادر خواهند بود رئال را شکست دهند و یا دوباره شکستی سنگین در انتظارشان است. رئال برای این بازی تونی کروس، موراتا و په په را در اختیار نخواهد داشت و حضور راموس و بنزما هنوز مشخص نیست.

 داوری بازی رئال مادرید و اسپورتینگ :

ویلیام کالوم داور اهل اسکاتلند برای قضاوت این مسابقه انتخاب شده است و این دومین بار است که این داور برای کهکشانی ها قضاوت می کند. دیدار قبلی که فصل 14-2013 برمی گردد که رئال مادرید در خانه میزبان گالاتاسارای بود و بازی با نتیجه 4-1 به سود کهکشانی ها به پایان رسید.

ترکیب احتمالی رئال مادرید و اسپورتینگ:

نتیجه بازی دیشب رئال مادرید و اسپورتینگ 2 آذر 95 | فیلم گلها و خلاصه

غایبین بازی رئال مادرید و اسپورتینگ :

برای تیم پرتغالی اسپالویس، جفرسون، پائولیستا و پترویچ به دلیل مصدومیت غایب هستند.

رئال مادرید اما کاسمیرو، پپه، موراتا و کروس را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

جایگاه رئال مادرید و اسپورتینگ در جدول گروه

رتبهتیمبازیبردمساویباختامتیاز

2رئال مادرید42208

3اسپورتینگ41033

دیدارهای قبلی رئال مادرید و اسپورتینگ : 

از سال 2000 تا به امروز این دو تیم 4 بار به مصاف هم رفته اند که در مجموع رئال مادرید 3 بار برنده بوده است و یک بازی هم به تساوی 2-2 رسیده است.

پیش بینی نتیجه بازی رئال مادرید و اسپورتینگ :

اسپورتینگ 1-3 رئال مادرید

بازیکنان دو تیم:

اسپورتینگ: روی پاتریسیو، پائولو الیویرا، زیگلار، اسکلوتو، کواتس، ویلیام، روبن سمدو، برونو سزار، گلسون مارتینز، روئیس، کاستاینیوس

رئال مادرید: ناواس، واران، کارواخال، راموس، مارسلو، مودریچ، کواچیچ، بیل، ایسکو، رونالدو، بنزما

خلاصه بازی رئال مادرید و اسپورتینگ شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار چندان برتر از حریف نشان ندادند اما در نهایت از 10 نفره شدن حریف استفاده کردند و سه امتیاز شیرین این بازی را به دست آوردند.

 تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، یکی دو موقعیت خوب روی دروازه رئال ایجاد کرد اما نتوانست از آن استفاده کند.

 پس از آن رفته رفته رئالی ها بازی را در دست گرفتند و در مقابل بازیکنان اسپورتینگ به دنبال رسیدن به گل روی ضد حملات و با استفاده از سرعت ژلسون مارتینز بودند.

 هر دو تیم موقعیت هایی داشتند تا اینکه سرانجام رئال روی یک ضربه آزاد به گل رسید. روی ارسال مودریچ و دخالت رونالدو، رافائل واران در موقعیت تک به تک با پاتریسیو قرار گرفت و با ضربه ای حساب شده، رئال را پیش انداخت.

بعد از اینکه تیم میزبان تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست گرفت و می توانست در همان نیمه اول به گل مساوی برسد اما یکی دو موقعیتی که روی دروازه رئال ایجاد کردند، به جایی نرسید و این نیمه با همان یک گل تمام شد. 

نیمه دوم را اسپورتینگ بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم می توانستند در دقیقه 51 به گل تساوی برسند اما ضربه برونو سزار، راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد. 

در حالی که بازیکنان میزبان سخت به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، اخراج ژوائو پریرا در دقیقه 64، شرایط را برای این تیم دشوارتر کرد. خطای شدید پریرا روی کوواچیچ، باعث شد تا داور با کارت قرمز مستقیم، او را از بازی اخراج کند. 

رئالی ها به لطف یک یار برتری، برای دقایقی ابتکار عمل را در دست گرفتند اما این اسپورتینگ بود که در دقیقه 80 به گل تساوی رسید. خطای کوئنترائو روی بازیکن حریف، یک ضربه پنالتی نصیب اسپورتینگ کرد و آدرین سیلوا، آن را تبدیل به گل کرد. 

رئالی ها که دوست نداشتند با تساوی لیسبون را ترک کنند، بار دیگر پیش کشیدند و در دقیقه 87، توسط کریم بنزما به گل برتری رسیدند. روی ارسال سرخیو راموس بود که بنزما با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد و بار دیگر رئال را پیش انداخت.

 در دقایق باقی مانده رئالی ها به خوبی اوضاع را کنترل کردند و توانستند به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.

==============

نتیجه بازی : رئال مادرید  2   اسپورتینگ  1

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای رئال مادرید و اسپورتینگ 2 آذر 95 

 لینک دانلود             لینک کمکی   

==============

 منبع:طرفداری/ورزش سه