سباستین کیست ؟ | بیوگرافی و رزومه سباستین دستیار کی روش 

عکس و مدرک سباستین دستیار و پسر خوانده کی روش مربی تیم ملی

 رزومه فوتبالی سباستین دستیار کی روش چیست

 سباستین دستیار کی روش کیه

سباستین کیست ؟ | بیوگرافی و رزومه سباستین دستیار کی روش

سباستین کیست ؟

سباستین، پسر خوانده کارلوس کیروش چند روزی است که سوژه ی رسانه ها شده است. پرونده حضور سباستین دستیار کی روش (پسر خوانده کیروش) به عنوان مربی در تیم ملی فوتبال ایران توسط علی کریمی بعد از باخت تیم او در روز پنج شنبه ۱۹ بهمن ماه ۱۳۹۶ باز شد.

سباستین دستیار کی روش دارای مدرک تناسب اندام (fitness) است و به عنوان بدن ساز در تیم ملی ایران حضور یافته است. یکی از اصلی ترین تفاوت های بین بدنسازی و فیتنس این است که در فیتنس نیازی به وزنه زدن های سنگین نیست.

در صورتی که در بدنسازی اصولا با هل دادن و کشیدن وزنه های سنگین درگیر هستیم. با وزنه زدن ماهیچه ها سریع تر رشد می کنند و ورزشکاران قدرت بدنی بیشتری بدست می آورند. یک قانون کلی و عمومی وجود دارد که می گوید وزنه زدن ، نسبتا آسان ترین راه برای رسیدن به توده عضلانی است.

بدنسازان بیشتر به برآمدگی و برجستگی عضلات و قوی و قدرتمند دیده شدن بوسیله عضلات حجیم خود، علاقه دارند. در صورتی که فیتنس در جهت مخالف آن است و هدف اصلی در فیتنس متناسب و خوش فرم بودن بدن است.

ماجرای سباستین در مناظره دیشب علی کریمی در برنامه نود

علی کریمی‌ در مناظره با آقای ساکت در برنامه نود سوالی مطرح کرد که : «کی‌روش با چه رزومه و سمتی سباستین را به تیم ملی آورده است؟» و در جواب آقای ساکت گفت : «کیفیت کار سباستین برای ما اثبات شده است و ماموریتی که آقای کی‌ روش برای ایشون در نظر گرفته بود را به بهترین شکل انجام داده است. شاید کی‌ روش راضی نباشد اما باید بگویم از سردار آزمون و محمدی سوال کنید کدام مربی با شما کار کرد تا شما به بازی با سوریه برسید؟… آقای سباستین»

محمدرضا ساکت در این منظره به صورت صریح اعلام کرد که آقای سباستین با کی روش هیچ نسبتی ندارد و هرگونه نسبت سبایتسن و کیروش را رسما تکذیب کرد.

سباستین کیست ؟ | بیوگرافی و رزومه سباستین دستیار کی روش