عاطفه فلاحی | تصاویر و بیوگرافی عاطفه فلاحی و همسرش مصطفی کیایی

بیوگرافی عاطفه فلاحی همسر مصطفی کیایی مهمان دورهمی

عاطفه فلاحی کیست وبکی پدیا و تصاویر اینستاگرام

درباره عاطفه فلاحی همسر مصطفی کیایی

عاطفه فلاحی | تصاویر و بیوگرافی عاطفه فلاحی و همسرش مصطفی کیایی

عکس و بیوگرافی عاطفه فلاحی و مصطفی کیایی

مصطفی کیایی از خانواده ای سینمایی و تلویزیونی است. مصطفی کیایی با عاطفه فلاحی ازدواج کرده و صاحب یک پسر بنام کارن و یک دختر به نام جانان است.

مصطفی کیایی که به تازگی دختردار شده با انتشار عکسی در اینستاگرامش نوشت: دوازدهم ابان هم شد یکی از بهترین روزهای زندگی من ….. جانان خانم خوش آمدی….

اطلاعات بیشتری درباره بیوگرافی عاطفه فلاحی در اینترنت نیست.

مصطفی کیایی و همسرش عاطفه فلاحی

مصطفی کیایی به فوتبال خیلی علاقه دارد و عاشق تیم پرسپولیس است. مصطفی کیایی گفت: اوقات فراغت خودم را بیشتر صرف فوتبال می‌کنم و گاهی نیز همراه همسرم به سینما می‌ روم.

عاطفه فلاحی | تصاویر و بیوگرافی عاطفه فلاحی و همسرش مصطفی کیایی

من هم مثل برادرم محسن پرسپولیسی هستم. یادم می آید که وقتی ۶ سالم بود، از عمویم یک دست لباس پرسپولیس هدیه گرفتم در واقع بخش مهمی از این هواداری ما سینه به سینه در این خانواده پرسپولیسی منتقل شده است.

عاطفه فلاحی | تصاویر و بیوگرافی عاطفه فلاحی و همسرش مصطفی کیایی

مصطفی کیایی و پسرش کارن

تصاویر و بیوگرافی عاطفه فلاحی و همسرش مصطفی کیایی