علت درگذشت جمشید ارجمند+بیوگرافی و عکس

علت فوت جمشید ارجمند+عکس و بیوگرافی

جمشید ارجمند درگذشت
بیوگرافی جمشید ارجمند+عکس
زندگینامه جمشید ارجمند 
طبق تایید خانه سینما، جمشید ارجمند اسفندماه به علت مشکلات قلبی در بیمارستان قلب تهران بستری شده بود و پس از بهبود نسبی در نوروز اما 19 فروردین باردیگر به علت نارسایی قلبی و وخامت حالش به بیمارستان قلب برده شد و دوباره به منزل برگشت.
جمشید ارجمند نویسنده و منتقد فیلم و سینمای ایران که از چند ماه گذشته به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان قلب تهران بستری بود دار فانی را وداع گفت
بیوگرافی جمشید ارجمند
جمشید ارجمند (متولد ۲۴ دی ۱۳۱۸ در تهران) مترجم ایرانی و منتقد سینمایی است.
جمشید ارجمند در خیابان لاله‌زار، کوچهٔ پیرنیا ۲، روبه‌روی سینما کریستال به دنیا آمد. خیلی زود در ۱۲ سالگی در آغاز دهه سی و دولت محمد مصدق به عضویت حزب پان ایرانیست درآمد. بعد از کودتای ۲۸ مرداد با وسایل ابتدایی به چاپ اعلامیه می‌پرداخت اما فعالیت‌های سیاسی او را خیلی زود به فعالیت‌های فرهنگی کشاند و در تابستان ۱۳۳۳ کار در مجله فردوسی زیر نظر ناصر نیرمحمدی آغاز کرد. در همین سال چاپ چند شعر نو در مجله فردوسی و راهنمایی‌های اسماعیل شاهرودی و نصرت رحمانی او را با ادبیات نوین فارسی آشنا کرد.
مرگ مادرش در ۱۳۳۷ طی حادثه‌ای در جلوی چشمان‌اش و مرگ پدر در دو سال بعد زندگی مشقت‌باری را به او تحمیل کرد اما وی توانست با سخت‌کوشی بر مشکلات فایق آید و به دانشگاه برود و هم‌زمان در مجلهٔ فردوسی به مدیریت نعمت‌الله جهانبانویی و ستارهٔ سینما به سردبیری پرویز نوری به کار ترجمه و انتشار مقاله بپردازد.
عکس‌های جمشید ارجمند

علت درگذشت جمشید ارجمند+عکس و بیوگرافی
جمشید ارجمند
منبع:نمناک / ویکی پدیا