فال روزانه شنبه 26 تیر 95

فال روز شنبه 26 تیر 95

فال روز روزانه شنبه 26 تیر 95 فال روز 95/4/26 - فال بیست و شش چهار نود و پنج

فال روزانه فردا شنبه 26 تیر 95| فال 26 تیر 95 امروز من

طالع بینی روزانه شنبه 26 تیر 95

فروردین:

امروز تحت تاثیر احساسات کارهایی انجام می دهید که در حالت عادی از شما بعید به نظر می رسند. اما هیچ اشکالی ندارد که احساسی که نسبت به نزدیکترین و عزیزترین افراد زندگیتان دارید را با آنها در میان بگذارید. در واقع این کار باعث تقویت روابط شما با آنها خواهد شد. اگر احساس می کنید کسی که دوست دارید به شما نیاز دارد منتظر تماس او نمانید و به حمایت از او بشتابید. مجردها ممکن است با شخص جدیدی آشنا شوند که به زودی تبدیل به عشق آنها خواهد شد. امشب می تواند شبی رؤیایی برای شما باشد، همراه با عشقتان رویاهایتان را تبدیل به واقعیت کنید. چه مجرد باشید و چه متاهل، امشب برای شما شب عشق خواهد بود.

اردیبهشت:

امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده است، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله ای بزرگ و قابل بحث می‌کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشت مسائل است. شما حتی می‌توانید راحت ترین شغل‌ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت‌های تخصصی کنید که یک تیم حرفه ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار وکارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه های روزانه تان در دست خودتان باشد.

 خرداد:

امروز باید تفکرات عمیق داشته باشید. به ارتباط های اجتماعی و زندگی عاطفی خود توجه بیشتری نشان دهید. آهسته تر گام بردارید. در مسیر کارهای همیشگی خود، کمی توقف و از دور به خود و وضعیت کنونی خود نگاه کنید. امروز فرصت خوبی است تا برای انقلاب درونی و عاطفی برنامه ریزی کنید. به این توجه داشته باشید شریک عاطفی شما همانند آینه رفتاری شما است. یعنی نه تنها به خوبی ایرادهایتان را نشان می دهد، بلکه همانند خودتان هم رفتار می کند. یعنی اگر خوبی کنید، خوبی خواهید دید.

 تیر:

امروز انرژی های بسیار خوب و مثبتی دارید. از آن برای معاشرت با انسان های جدید و آشنایی با آنها استفاده کنید. به جای اینکه بعدازظهر را در خانه بمانید، بیرون و به میان جمع دوستان بروید. شما نمی دانید دنیا برایتان چه می خواهد. امروز مسایل خوشایندی برای شما به وجود خواهد آمد. مثلا ممکن است در میان خنده و شوخی های دوستانه با کسی آشنا شوید که همه آینده شما را تغییر دهد. از کنار قرارهای کاری به راحتی رد نشوید. این را بدانید فشار کار موجب از بین رفتن خلاقیت می شود.

مرداد:

اگرچه شور و هیجان احساسی اکنون فروکش کرده است، اما هنوز هم دچار اشتباه شدن برایتان خیلی عجیب است. فردی به شما نزدیک می‌شود و امکان دارد این فرد حقایق و تصویرهایی که جلوه‌ای از خوش‌بینی بیش از اندازه هستند را به شما تلقین کند. شما نمی‌خواهید که فردی منفی باف به نظر برسید، اما نمی‌توانید درستی اطلاعات را تشخیص دهید. به خاطر تفکرات دیگران نگران نباشید؛ با خودتان صادق باشید. اگر نسبت به چیزی احساس خوبی نداشتید آن را خریداری نکنید.

شهریور:

امروز دست بخشنده دارید و در کنار آن اخلاقتان هم به قدری خوب خواهد بود که دیگران جذب شما می شوند. امروز باید بیشتر روی اعتماد به نفس خود کار کنید و دیدگاه ها و نظرات خود را با صدای بلند بگویید. حتی در مورد خواسته های خود هم می توانید حرف بزنید. اگر با کسی در محل کار رقابت دارید، امروز فرصت خوبی برای خودنمایی است و می توانید از او پیشی بگیرید. البته جایگاه و احترام اشخاص را هرگز فراموش نکنید. اگر مساله ای موجب عصبانیت شما شد، سعی کنید واکنش منفی نشان ندهید.

مهر:

در حال حاضر برای اینکه به موفقیت برسید باید کنترل احساسات و امیال درونیتان را به دست گرفته و با برخی از سختی هایی که در محیط اطرافتان هستند کنار بیایید. شاید دلایل کافی برای تلافی کردن رفتارهای دیگران و عکس العمل نشان دادن داشته باشید، اما تجربه نشان داده است که باید سنجیده عمل کنید. ممکن است یک نفر در محل کارتان اوضاع را برایتان سخت کند اما بهترین کار این است که شما خودتان را کنار بکشید. در حال حاضر پیشرفتتان با سرعتی که انتظار دارید نیست، اما برانید که این پیشروی متوقف نشده است و به زودی سرعت بیشتری نیز خواهد یافت. دست از متهم کردن اطرافیان بردارید و به زندگی با دید بهتری نگاه کنید.

آبان:

آیا احساس می کنید انرژی زیادی دارید؟ همین طور هم هست. از انرژی های امروز برای انجام کارهای جدید بهره بگیرید. در زندگی عادی خود تغییر ایجاد کنید حتی اگر این تغییرها جزئی و کوچک هستند. مثلا حتی می توانید در ظاهر و نوع لباس پوشیدن شما باشد. البته این را به یاد داشته باشید پیش از انجام هر کاری درست و دقیق به نتیجه آن فکر کنید تا مبادا پشیمان شوید.

 آذر:

از این که خودتان باشید هراسی به دل راه ندهید، این شاید زیاد به مذاق دیگران خوش نیاید ولی برای خود شما بهترین حالت ممکن خواهد بود و اصلا از اهمیت شما نخواهد کاست. شما باید حقیقت را بگویید و اگر این کار را با سیاست و درست انجام دهید نتیجه مورد نظرتان را خواهید گرفت. مواظب باشید دوست های جدیدتان شما را به راه اشتباه نکشانند، با احتیاط پیشروی کنید، کاری نکنید که پشیمان شوید، دفعه پیش را که یادتان نرفته است؟ چنانچه برنامه ای برای جدی کردن رابطه خود با نامزدتان دارید بهتر است فعلا دست نگه دارید، حالا که این همه صبر کرده اید سه هفته دیگر هم طاقت بیاورید.

دی:

برخی چیزها را در رابطه با گذشته باید فراموش کرد اما به یاد داشته باشید کجای کار اشتباه کرده اید تا مبادا اشتباهات گذشته خود را تکرار کنید. با درس گرفتن از اشتباهات گذشته حال و آینده خود را بسازید؛ به ویژه در زمینه تربیت بچه ها و شروع شراکت های تازه با نگاه به گذشته درس های خوبی می توانید بگیرید. اما در گذشته غرق نشوید، خودتان را هم سرزنش نکنید، فقط از آن درس بگیرید. آخرین باری که رزومه تان را به روز رسانی کرده اید چه زمانی بوده است؟ امروز وقت آن است که با انرژی تمام و دقت به جزئیات رزومه خود را بازنویسی کنید. فشار های کاری و روانی خود را بر سر عشقتان تخلیه نکنید. مطمئن باشید چیزی جز عذاب وجدان برای شما به همراه نخاهد داشت

بهمن:

گاهی اوقات دوست دارید قانون شکنی کنید. هیچ کس نمی تواند مانع شما شود. سعی کنید احساساتتان را پنهان نکنید زیرا همسرتان ناراحت می شود.

اسفند:

 امروز بعد از مدتها مسائل کاری در مقایسه با مسائل شخصی و زندگی اجتماعی اولویت خود را از دست خواهند داد، اما درست وقتی که می خواهید بیخیال مسئولیت های کاریتان شوید ایده های تازه ای به ذهنتان خواهند رسید که بلافاصله باید عملی شوند و نمی شود آنها را منتظر گذاشت. ببینید همه کارهایی که باید انجام می داده اید را عملی کرده اید، مبادا کاری از قلم بیفتد. توجه به جزئیات است که می تواند شما را در مقایسه با رقیبی که به نظرتان خیلی قوی است جلو خواهد برد. ماه آینده را ماه «سنجش دوستان» قرار داده و بررسی کنید کدام دوستانتان را می توانید دوست واقعی بنامید و سعی نید بیشتر با آنها رفت و آمد کنید. اگر رابطه عشقی جدیدی را آغاز کرده اید زیاد تند پیش نروید.

 منبع:اختصاصی مرجع فال ایران