فال روزانه پنج‌شنبه 24 تیر 95

فال روز پنج‌شنبه 24 تیر 95

فال روز روزانه  پنج‌شنبه 24 تیر 95 فال روز 95/4/24   -  فال بیست و چهار چهار نود و پنج

فال روزانه فردا  پنج‌شنبه 24 تیر 95| فال 24 تیر 95 امروز من

طالع بینی روزانه  پنج‌شنبه 24 تیر 95

فروردین:

درست است که امروز شانس با شما یار است، اما اگر به جای عقل و منطق بخواهید احساسی و حساب نشده اقدام کنید اصلا نتیجه خوبی به دست نخواهید آورد. این که رابطه تان با کسی که دوست دارید به اینجا کشیده شده است خجالت آور است. به این که چه کسی هستید و چه چیزهایی برای شما ارزش هستند به خوبی فکر کنید و خیلی زود خواهید فهمید برای حل این مشکل چه کارهایی لازم است انجام دهید. تلفنتان را خاموش کرده و بدون هیچ مزاحمی با عشقتان به صحبت بپردازید تا به درکی متقابل برسید، این جور مواقع هیچ چیز بدتر از یک مزاحم نیست. یادتان باشد حتما به او بگویید که دوستش دارید.

اردیبهشت:

شما دلتان می‌خواهد همه چیز کند تر پیش برود، و قبل از شروع کردن یک کار جدید کار دیگر را تمام کنید. متاسفانه شرایط جدید شاید انقدر موافق نباشد و شاید مجبور شوید قبل از به دست اوردن آمادگی لازم پروژه بعدی را شروع کنید. شما نمی‌توانید آنچه را که باید بر پایه اعتقادات‌تان انجام دهید را پیش داروی کنید. معوق گذاشتن داوری عاقلانه است، اما لازم است که حداقل حدس و گمان بزنید. اگر خودتان انتخاب کنید، می‌توانید تا هفته بعد روشهای قدیمی‌خود را برگردانید.

 خرداد:

امروز باید لباس ضدضربه و محافظ به تن کنید. در تیمی که با آنها کار می کنید ایده های زیادی مطرح می شوند و بحث های بسیاری هم پیرامون آنها وجود خواهد داشت. پس خودتان را برای هر نوع انتقادی آماده کنید. احتمال اینکه نظرات شما با مخالفت روبه رو شوند، زیاد است. بدون برنامه ریزی و فکر کردن به انتهای کار، هیچ پروسه ای را آغاز نکنید.

تیر:

تکیه کردن بر دوستان و استفاده از حمایتهای عاطفی آنها کار بسیار منطقی و خوبی است، اما ممکن است نتوانید آن‌گونه که انتظار داشتید کمکهای آنها را جبران کنید. فکر نکنید که یک همکار به صورت رایگان در اختیار شماست. حتی اگر لازم نباشد شما از جیبتان پولی پرداخت کنید، فراموش نکنید که دانستن اینکه دیگران در قبال کارهایی که برایتان انجام می‌دهند چه انتظاراتی از شما دارند درحقیقت یک مسأله پر دردسر کاری است.

مرداد:

درخواست کمک کردن از دوست و یا نامزدتان برای چیزهایی که می خواهید به دست بیاورید از اینکه خودتان این کار را انجام دهید بیشتر بر آشفتگی اوضاع دامن می زند. البته پنهان کردن احساستان هم باعث نارضایتی شما می شود. به یاد داشته باشید هیچ چیز به اندازه رضایت داشتن و شاد بودن شما اهمیت ندارد. اگر نیاز شما برای شاد بودن ارضا بشود می توانید رابطه ای صمیمانه و عمیق با یک شخص بخصوص برقرار کنید.

 شهریور:

خودتان این را خوب می دانید که نمی توانید برای همه دوستان خود آن طوری باشید که آنها می خواهند. همین مساله در مورد دوستان نیز مصداق دارد. همه آدم های اطراف شما زندگی شخصی خود را دارند و نمی توانند همه وقت و حواس خود را به شما بدهند. بهتر است از این فاز حساس بودن بیرون بیایید. بیشتر وقت خود را با عشقتان سپری کنید. هیچ لزومی ندارد امروز بر تعداد دوستان خود بیفزایید. درست برعکس، بیشتر روی کیفیت ارتباط های خود تمرکز کنید، نه کمیت آنها.

 مهر:

مواظب باشید در حفظ رازهایی که دیگران به شما گفته اند کوشا باشید وگرنه از دهن لقی خود پشیمان خواهید شد. امروز روزی بسیار خوب برای به اجرا گذاشتن ایده هایی که در سر دارید می تواند باشد. پس نفستان را در سینه حبس کرده و بشتابید. اکنون تمام آن چه را که لازم دارید فراهم است، پس از هیچ چیز نترسید، چرا که همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت. دوره سختی به پایان رسیده است و اوضاع روبراه خواهد شد. شاید کمی نگران و هیجان زده باشید و نتوانید روی کارتان تمرکز کنید، اما خودتان را ناراحت نکنید، این اتفاقات پیش می اید. کمی صبوری کنید و خواهید دید که همه چیز روبراه خواهد شد. برای گرفتن آرامش به عشقتان پناه ببرید، در کنار او احساس بهتری خواهید داشت.

آبان:

با وجود اینکه شما نیاز دارید به منظور درست انجام دادن کارهایتان از روش خود دفاع کنید، اما بهتر است به جای برخوردهای خصمانه گفتگوی دوستانه را انتخاب کنید. شما می‌توانید هر دو روی سکه را ببینید و علاقه شما به تشویق شدن نه تنها موقعیت شما را تضعیف نمی‌کند، بلکه آن را قوی‌تر نیز می‌کند.

آذر:

پیش از اینکه همه چیز را جمع بندی کنید و برای خودتان به نتایج تازه دست پیدا کنید، بهتر است خوب به همه چیز فکر کنید. برای کشف هیجانات جدید از فرد مورد علاقه خود نظرخواهی کنید. یا حتی اگر می خواهید کار جدیدی راه اندازی کنید، حتما با بقیه مشورت کنید. شما نظرات و طرح های خودتان را بگویید و سپس از بقیه بخواهید روی آنها نظر دهند. هیچ کاری را نیمه کاره رها نکنید. تا پیش از اینکه مطمئن نشده اید مسیری درست است، آن را آغاز نکنید.

دی:

امروز چیز با ارزشی را در خانه گم کرده اید و هر چقدر و هر کجا را که می گردید آن را پیدا نمی کنید. اما شما کوتاه نخواهید آمد و ساعت ها را به جست و جو برای آن خواهید پرداخت. نگران نباشید، چیزی که به دنبالش می گردید در خانه است، اما در جایی که حتی فکرش را هم نمی کنید و اصلا در آنجا به دنبالش نمی گردید، شاید در پیش افتاده ترین جای ممکن مثلا در اتاق نشیمن باشد. اشکالی ندارد، به این بهانه می توانید خانه را کمی مرتب کرده و کمد های بهم ریخته را سر و سامان دهید. امروز زندگی عاطفی خود را به چالش می کشید و به این که رابطه شما به کدام سو پیش می رود و اینکه آیا از شریک زندگی خود راضی هستید و نیازهای شما آنگونه که باید برآورده می شود یا خیر فکر خواهید کرد.

 بهمن:

اینکه شما تشخیص داده‌اید رویاهای شما می‌توانند مهم‌تر از حقایق سرد و بی روح باشند، کمی تکان دهنده است. حتی اگر شما کارهای مقدماتی خود را انجام داده‌اید و تمام اطلاعاتی را که می‌توانستید گرفته‌اید، هنوز چیزی کم است. داده‌ها را جدا کرده و آنها را با احساسات شخصی خودتان مطابقت بدهید. درک مستقیم خود شما از داده‌های دیگران معتبرتر است.امروز ممکن است خیلی زود از رختخواب برخیزید و برای کار آمده شوید، اما به نظر می رسد که چیزی در پشت ذهن تان شما را اذیت می کند. نمی دانید دقیقاً از شما چه انتظاراتی دارند، اما بدانید که اگر امروز خودتان را درگیر جزییات نکنید، می توانید در هر کاری به خلاقیت دست بزنید. سعی نکنید همه چیز را کنترل کنید و تحت فرمان خود درآورید، زیرا همه چیز بدتر خواهد شد. بهتر است آن چه را پیش می آید با آغوش باز بپذیرید تا با تجربه های شگفت انگیز روبرو شوید.

 اسفند:

 امروز کفش های رقص را بپوشید و با آهنگ زندگی برقصید و شاد باشید. این فرصت برای شما ایجاد شده تا به بهترین شکل کارهای خود را مدیریت کنید. بعلاوه، با مشورت و صحبت با دیگران یاد می گیرید روش های تازه ای را در زندگی امتحان کنید. با اینکه دوست دارید ارتباط های زیادی داشته باشید اما درست این است که بر کیفیت کارهای خود متمرکز باشید، نه کمیت آن. لازم نیست دوستان بیشتری داشته باشید، با همین دوستان لحظه های خوب و ارزشمندی برای خود بسازید.

منبع:اختصاصی مرجع فال ایران