فال روزانه یکشنبه 6 تیر 95

فال روز  یکشنبه 6 تیر 95

فال روز  یکشنبه 6 تیر 95فال روز 95/4/6   -  فال شش چهار نود و پنج

فال روزانه فردا  یکشنبه 6 تیر 95| فال 6 تیر 95 فال امروز من

طالع بینی یکشنبه 6 تیر 95

فروردین:

به جای اینکه به ساز دیگران برقصید خودتان برای زندگیتان تصمیم بگیرید. به خودتان یادآوری کنید که قدرت درمانگر عشق حقیقی می تواند علاوه بر رضایت معنوی و احساسی، رضایت مادی نیز برای شما به همراه داشته باشد. آغوشتان را برای پذیرش آنچه دنیا به شما می بخشد باز کنید. چنانچه منتظر نامه و یا تماس تلفنی در رابطه با کاری هستید به زودی، شاید حتی امروز، آن را دریافت خواهید کرد. به غریزه و حس ششم خود اجازه بدهید در رابطه با اهداف دراز مدت شما را به راه درست هدایت کنند. در حال حاضر این احساسات شما هستند که می توانند شما را بهتر راهنمایی کنند. کمی به منطق خود استراحت بدهید و خودتان را برای غافلگیری های دلپذیر آماده کنید.

 اردیبهشت:

دوست یا عضوی از خانواده تان با اشکال‌ها و ایرادهای مداومی که از شما می‌گیرد، باعث دلسردی و دلزدگی شما شده است، اگر صحبت‌های دیگران باعث ناراحتی و نا‌امیدی شما از زندگی تان می‌شوند به صحبت‌هایشان اهمیتی ندهید. زندگی که در حال حاضر دارید متعلق به شماست فقط شما نه هیچ شخص دیگری. شما باید خودتان به تنهایی زندگی‌تان را اداره کنید.

خرداد:

اگر کسی را دوست دارید امروز وقت آن رسیده است که دست از ایفای نقش والد برای آنها بردارید، چرا که شما گاهی این کار را می کنید. نقشتان را عوض کنید و بگذارید دیگران از شما مراقبت کنند و هوایتان را داشته باشند. اگر کمی به خودتان استراحت بدهید آسمان به زمین نخواهد آمد. مطمئن باشید اتفاقی نخواهد افتاد، کمی به خودتان استراحت بدهید. امشب قراری غیرمنتظره با عشقتان بگذارید، موبایل هایتان را خاموش کنید و بدون هیچ برنامه ای از خانه بیرون بزنید و ببینید راه شما را به کجا خواهد برد، مطمئن باشید برای هر دوی شما شبی لذت بخش خواهد بود.

 تیر:

شرایط پیچیده و متناقضی که اکنون در آن هستید ایجاب می‌کند که راحت باشید و حرف دلتان را بزنید، حتی اگر از این کار کناره گیری می‌کردید. تنها بودن و برگزیدن انزوا شاید برایتان جذاب باشد، ولی مشکلات اخیر بهتان اجازه نمی‌دهد خودتان را از فعالیت‌های اجتماعی دور نگه دارید. فراموش نکنید که مادامی که در دنیای بیرون حضور پیدا می‌کنید امکان این را هم دارید که هر وقت دلتان خواست در رویاها و خیالات خودتان غوطه ور شوید.

 مرداد:

شما دوستانی که باید داشته باشید را دارید. مهم این است که چگونه با آنها رفتار کنید و آنها را برای خود نگه دارید. امروز باید بیشتر روی کارها و حرف های خود توجه داشته باشید. البته احتمال اینکه کمی عصبی باشید زیاد است. اما این به این مفهوم نیست که نتوانید از زیبایی ها و خوبی ها ی امروز لذت ببرید. خوشبختانه این شانس را دارید تا با عشقتان در مورد رابطه خود بیشتر حرف بزنید و آن رابهتر از قبل کنید.

 شهریور:

امروز سیاره ی کلیدی شما یعنی مشتری باعث می شود که به ارزش خودتان پی ببرید و نسبت به کارهایی که می خواهید در آینده انجام دهید خوش بین باشید. اکنون زمان آن است که افکار مثبت تان را به واقعیت های دلپذیر تبدیل کنید. اما اول باید حقایق را بررسی کنید تا مبادا از واقعیت دور شوید. امروز سرشار از انرژی هستید، اما حواس تان باشد که غیرمنطقی عمل نکنید، زیرا ممکن است رویاهای تان شما را به جایی ببرند که هرگز هدف تان نبوده است.

مهر:

امروز بهرام یعنی سیاره بخت شما به بالاترین نقطه رسیده است، در حالیکه ژوپیتر مهربان هر موضوع کوچک و بی اهمیت را تبدیل به مقوله ای بزرگ و قابل بحث می‌کند. این یک جنگ برای طبیعی نگاه داشت مسائل است. شما حتی می‌توانید راحت ترین شغل‌ها را تبدیل به کاری پیچیده با مسئولیت‌های تخصصی کنید که یک تیم حرفه ای باید از پس مدیریت کردن آن بربیایند! اما شما باید رفتار وکارهایتان را متعادل و منطقی گردانید، پس باید کنترل برنامه های روزانه تان در دست خودتان باشد.

 آبان:

حس ماجراطلبی در شما بیدار شده است، تا حدی که به کارهایی که با ماهیت واقعی شما جور در نمی آیند تمایل خواهید داشت. ممکن است به صورت ناگهانی به سفری یک روزه بروید و یا کار مهمی را بخاطردیدار با دوستان به تاخیر بیندازید. درست است که مسئولیت پذیری اهمیت ویژه ای دارد، اما شاید حقیقت این است که نیاز به انجام این کارها از خستگی بیش از حدتان نشأت می گیرد. بهتر است امروز را استراحت کنید تا هفته جدید را به خوبی شروع کنید. اگر هفته گذشته روابط عاطفیتان با مشکل همراه بوده اند بهتر است تنوعی ایجاد کنید و بدون برنامه ریزی قبلی عشقتان را به یک شام دونفره دعوت کنید و بی اینکه به نگرانی ها و مشکلات فکر کنید زمان لذت بخشی را با هم بگذرانید

آذر:

احساس خستگی می کنید؟ چنانچه هفته خسته کننده ای را پشت سر گذاشته اید، از آخر هفته خود نهایت استفاده را بکنید. تحت اثر اورانوس ممکن است احساس بیقراری بکنید و دلتان بخواهد بیرون بروید و در مهمانی ها شرکت کنید، اما بهتر است در خانه بمانید و استراحت کنید. اجازه ندهید مسائل مالی بین شما و شریک زندگیتان مشکل ایجاد کنند. هر چقدر زمان بیشتری برای رابطه خود بگذارید و مشکلاتتان را مورد بحث و گفتگو قرار دهید آن را بیشتر تقویت خواهید کرد. اوضاع از فردا خیلی بهتر خواهد شد

 دی:

امروز مهربان هستید و یک نفر از این احساس مهربانی سود می برد.اگر همسرتان سرش شلوغ است سعی کنید با جذابیت و مهربانی او را از این نگرانی ها دور کنید.

بهمن:

امروز ذهنتان درگیر سفر و رفتن خواهد بود. شاید یک مسافرت گروهی، یک تعطیلات طولانی مدت و یا رفتن به یک سمینار را برنامه ریزی کنید. امروز زمان زیادی را در ماشین به اینجا و آنجا خواهید رفت و این شما را کمی خسته خواهد کرد، به ویژه این که ممکن است در ترافیک هم گیر کنید. انرژی بدنی شما در سطح بالایی خواهد بود اما خودتان را زیادی خسته نکنید و بعد از ظهر را در خانه استراحت کنید. مواظب باشید این همه انرژی که امروز دارید به جای یک شب عاشقانه همراه با عشقتان به دعوا ختم نشود. اگر می بینید اوضاع آنطور که می خواهید نیست کمی کوتاه بیایید و دست در دست هم به قدم زدن رفته و در کنار هم به آرامش برسید.

 اسفند:

باوجود اینکه شما هنوز در حال رقابت کردن هستید و با سرعت به جلو پیشروی می کنید، در پیرامون شما همه چیز روال آرامی را طی می کند، و این موضوع کمی شما را عصبانی می کند. این سخن به این معنی نیست که شما نمی توانید از یک محیط آرام لذت ببرید؛ بلکه به معنی این است که شما دوست دارید با کسانی که روابط متقابل دارید روزتان را سپری کنید. اگر احساس می کنید که نیاز به تحرک و هیجان دارید پس این کار را بکنید، اما در عین حال باید از آرامش و سکون نیز لذت ببرید.

  منبع:اختصاصی مرجع فال ایران