مراسم اهدای مدال طلا وزنه برداری به سهراب مرادی در المپیک 2016+دانلود فیلم

مراسم اهدای مدال طلا وزنه برداری به سهراب مرادی در المپیک 2016 

دانلود فیلم وزنه برداری به سهراب مرادی در المپیک 2016

کلیپ لحظه وزنه برداری به سهراب مرادی در المپیک2016 ریو 

دانلود فیلم کامل وزنه برداری سهراب مرادی در المپیک 2016+مراسم اهدای مدال طلا

دانلود فیلم وزنه برداری سهراب مرادی در المپیک 2016 و مراسم اهدای مدال طلا:

سهراب مرادی، دومین پسر طلایی ایران در المپیک ریو با مهار مجموع 403 کیلوگرم قهرمان دسته نود و چهاری ها شد. او المپیک تلخی را در لندن پشت سر گذاشت اما طلای ریو کام او و تمام ایرانی ها را شیرین کرد. کاروان ایران با این طلا به رده بیستم توزیع مدال ها صعود کرد تا روزهای طلایی ادامه دار باشد

سهراب مرادی وزنه بردار دسته 94 کیلوگرم بعد از مهار 403 کیلوگرم در مجموع طلای المپیک را از ان خود کرد. او پس از این موفقیت گفت: آرزوی من این است که وزنه‌برداری ایران 3 مدال طلا در المپیک بگیرد و بهداد سلیمی هم مدال طلا بگیرد. من بعد از المپیک لندن مشکلاتی داشتم، اما ناامید شدم و به خانه رفتنم. بعد تصمیم گرفتم تنها تمرین کنم. همه به من می خندیدند که در سرما تمرین می‌کنم. حتی بعدش مشکل بازنشستگی اجباری داشتم.

او در ادامه افزود: تمام تلاشم را کردم چون شاید آخرین حضورم باشد. کسی از 4 سال بعد خبر ندارد. مردم به من می گفتند چرا تلاش می‌کنی، اما من سخت کار کردم و طلا گرفتم

دانلود فیلم اهدای مدال طلا به سهراب مرادی المپیک 2016

دانلود فیلم حرکات یک ضرب سهراب مرادی در المپیک ریو > دانلود

دانلود فیلم حرکات دو ضرب سهراب مرادی در المپیک ریو(کسب مدال طلا) > دانلود

دانلود فیلم حرکت عجیب و خنده دار حریف مرادی در وزنه برداری > دانلود

دانلود فیلم مراسم اهدای مدال طلای سهراب مرادی> دانلود

حاشیه‌های وزنه برداری سهراب مرادی

* کیانوش رستمی، پسر طلایی وزنه برداری که شب گذشته اولین مدال را برای ایران آورد به سالن آمد تا هاشمی و مرادی را تشویق کند.

* بر خلاف رستمی، دو وزنه بردار امشب با هدایت سجاد انوشیروانی کار خود را ادامه می دادند.

* درخواست اول سهراب مرادی 178 کیلوگرم بود که در تلاش اول او نتوانست این وزنه را مهار کند. این صحنه باعث حبس نفس ها در سینه تمام آنهایی شد که تلاش او را تماشا می کردند اما او فورا آمد، وزنه درخواستی را مهار کرد و با 5 کیلوگرم اختلاف با نفر دوم اول یک ضرب شد تا با خیال راحت سراغ دوضرب برود.

دانلود فیلم وزنه برداری سهراب مرادی در المپیک 2016 اهدای مدال طلا

جایگاه ایران در جدول مدال ها المپیک 2016 بعد از طلای سهراب مرادی : رتبه 21

منبع:ورزش سه/