مرگ کارن الیاسی | آیا کارن کودک دو ماهه در کرمانشاه بر اثر سرما فوت کرد؟

علت و جزئیات مرگ کارن الیاسی کودک دو ماهه در کرمانشاه 

شایعه درگذشت  کارن کودک دو ماهه کرمانشاهی بر اثر سرما حقیقت دارد؟

واکنشها به مرگ کارن الیاسی 

مرگ کارن الیاسی | آیا کارن کودک دو ماهه در کرمانشاه بر اثر سرما فوت کرد؟

علت مرگ کارن الیاسی 

کاوه الیاسی ، پدر نوزاد دو ماهه کرمانشاهی کارن الیاسی ، مدعی شده است فرزندش سرماخوردگی وعفونت شدید داشته و به همین دلیل جان سپرده است.

آیا کارن کودک دو ماهه در کرمانشاه بر اثر سرما فوت کرد؟

پس از مطرح شدن این موضوع هانیه محمدی (روابط عمومی بیمارستان امام رضا کرمانشاه) در رابطه با

خبر فوت یک نوزاد دیگر سرپل ذهابی به نام کارن الیاسی ۲ ماهه در بیمارستان امام رضا کرمانشاه بیان داشت: طبق گفته پزشک معالج این نوزاد در ۱۸ بهمن ماه با علایم سرفه و تب به بیمارستان امام رضا (ع) مراجعه و در این مرکز بستری شده و بلافاصله تحت درمان آنتی بیوتیکی و مراقبت های پرستاری قرار می‌گیرد و برنامه درمانی او به اجرا در می‌آید.

روابط عمومی بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه با اشاره به اینکه دکتر کی‌قباد قدیری پیگیر درمان این نوزاد بوده است، بیان داشت: براساس اظهارات دکتر معالج یک روز پس از شروع درمان، تب بیمار قطع و سرفه‌های او کاهش یافته و بدون دیسترس تنفسی و با حال عمومی خوب، روند درمان را طی کرده و رو به بهبودی بود؛ اما براساس گزارش پرستاری که در پرونده بیمار موجود است.

ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در حالی که در آغوش مادر در حال شیرخوردن بوده دچار حالت سرفه و سیانوز و بالا آوردن شیر و حالت خفگی می‌شود و بلافاصله عملیات احیاء برای بیمار شروع می‌شود.

متاسفانه احیاء ناموفق بوده و کودک جان خود را از دست داد.

گفتنی است؛ جلسه کمیته بررسی علت مرگ کودک صبح امروز در بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد و این کمیته علت احتمالی فوت را آسپیراسیون شیر تشخیص داده است، اما طی هماهنگی با مقام قضایی

جسد برای تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی منتقل شد

و برای اظهارنظر دقیق در مورد علت فوت باید منتظر اعلام نظر پزشکی قانونی بود.

مرگ کارن الیاسی | آیا کارن کودک دو ماهه در کرمانشاه بر اثر سرما فوت کرد؟