نتیجه بازی اتلتیکومادرید و روستوف 11 آبان 95 فیلم گلها و خلاصه

نتیجه بازی اتلتیکومادرید و روستوف 11 آبان 95 خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی اتلتیکومادرید و روستوف 11 آبان 95+لینک مستقیم

گلهای اتلتیکومادرید و روستوف 11 آبان 95 |  لیگ قهرمانان اروپا

اتلتیکومادرید و روستوف 95/8/11

نتیجه و خلاصه و گلهای بازی اتلتیکومادرید و روستوف 11 آبان 95 در لیگ قهرمانان اروپا

ساعت: 29:15 پخش زنده اتلتیکومادرید و روستوف: از شبکه ورزش

پیش بازی اتلتیکومادرید و روستوف:   

اتلتیکومادرید؛ میزبان یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا و از معدود تیم‌هایی‌ست که رکورد 100 درصد پیروزی را در دور رفت این مرحله از خود برجای گذاشته است. شکست مقابل سویا در سانچز پیسخوان را که کنار بگذاریم، به آمار فوق العاده سیمئونه و شاگردانش در این فصل پی خواهیم برد. تیمی که بهترین خط دفاعی لالیگا را در اختیار دارد و در اروپا هنوز گلی دریافت نکرده است! اتلتیکو اگرچه هر سه بازی قبلی خود را با حداقل اختلاف برده اما در لالیگا پس از بارسلونا صاحب بهترین خط حمله است و تمام این موارد نشان از قدرت بالای راه‌راه‌پوشان مادریدی می‌دهد. اتلتیکو می تواند با کسب سه امتیاز این بازی، صعودش به دور بعد را قطعی کند و بنابراین، با تمام توان برای رسیدن به خواسته‌اش پای به میدان خواهد گذاشت.

شاگردان ال‌چولو که دیدار رفت را با تک گل کاراسکو به پیروزی پشت سر گذاشتند، برای بازی برگشت نمی‌توانند از بازیکنانی چون آگوستو فرناندز، آلسیو چرچی و نیکو گایتان به دلیل مصدومیت استفاده کنند. ضمن اینکه حضور خیمنز و گامیرو به علت مصدومیت و علی‌رغم حضور در لیست اعلامی،در هاله ای از ابهام قرار دارد.

روستوف؛ شرایط میهمان کاملا متفاوت از میزبان است. روستوف علی‌رغم عملکرد نه‌چندان بد در لیگ قهرمانان اروپا، در لیگ روسیه حال و روز خوشی ندارد. جایی که با تحمل سه شکست در پنج بازی اخیر، حالا پس از گذشت 12 هفته از لیگ برتر روسیه، با 17 امتیاز در رده هفتم جدول قرار و با زنیت سن‌پترزبورگ صدرنشین، 11 امتیاز اختلاف دارد. روستوف که بازی رفت مقابل اتلتیکو را در خانه واگذار کرد، در این بازی برای اعاده حیثیت و کسب نتیجه‌ای مطلوب برای راه‌یابی به لیگ اروپا به میدان خواهد آمد.

اما خبر بد برای هواداران روستوف این است که گاتکان و کالاچف - بهترین بازیکن روستوف در لیگ قهرمانان اروپا تا بدین جای کار - که بازی ابتدای هفته مقابل آمکار را به دلیل مصدومیت از دست دادند، به احتمال فراوان دیدار فرداشب را نیز از دست خواهند داد. اگرچه وضعیت گاتکان از کالاچف بهتر ارزیابی و شانس رسیدن او به این بازی بیشتر پیش‌بینی می‌شود. ضمن اینکه ناواس هم به دلیل مشکلات خانوادگی نمی‌تواند در این بازی به میدان برود.

ترکیب احتمالی بازی اتلتیکومادرید و روستوف:

نتیجه بازی اتلتیکومادرید و روستوف 11 آبان 95 | فیلم گلها و خلاصه

کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مربیان اتلتیکومادرید و روستوف:

سیمئونه: قرار نیست روستوف پیروزی را تقدیم ما کند؛ تورس از ابتدا بازی خواهد کرد 

دنیلیانتس: از بازیکنانم می‌خواهم از بازی مقابل اتلتیکومادرید لذت ببرند 

نکات آماری بازی اتلتیکومادرید و روستوف:

در 6 بازی از 7 دیدار آخر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان اروپا به صورت میانگین کمتر از 2.5 گل رد و بدل شده است.

اتلتیکومادرید هر سه بازی قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

اتلتیکو مادرید هر سه دیدار قبلی خود در لیگ قهرمانان اروپا را با نتیجه 1 -0 پیروز شده است.

پیش‌بینی بازی اتلتیکومادرید و روستوف:

اتلتیکومادرید 2  روستوف  0

سردار در راس ترکیب برابر اتلتیکو: روستوف که با تیم‌های بایرن مونیخ، اتلتیکو مادرید و آیندهوون در گروه D و مرگ لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد در سه دیدار گذشته تنها یک امتیاز از تیم هلندی گرفت و در دو دیدار دیگر بازنده بود.

دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار می‌شود که روستوف از ساعت 23:15 در ورزشگاه ویسنته کالدرون مادرید مهمان اتلتیکو است؛ شاگردان دیگو سیمئونه دور رفت را با اقتدار و کسب 9 امتیاز پشت سر گذاشتند و مطمئنا امشب هم به دنبال تداوم نوار پیروزی‌هایشان هستند.

روستوف همانند مسابقه اخیر در بازی امشب برابر اتلکتیو مادرید نیز سردار آزمون را از ابتدا در ترکیب دارد و به دنبال باز کردن دروازه اوبلاک برای نخستین بار در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا با بهره‌مندی از مهاجم ملی پوش ایرانی خود است.

خلاصه بازی اتلتیکومادرید و روستوف:    

سردار آزمون در 11 بازی گذشته روستوف در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ روسیه موفق به گلزنی نشده بود؛ ولی با این حال ایوان دنیلانتس همواره او را در ترکیب اصلی تیمش قرار می‌داد و اعتقاد زیادی به او داشت.

آزمون در دقیقه 29 بازی امشب با اتلتیکو مادرید در چهارمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سانتر بلند کاراسکو از میانه زمین را با ضربه‌ی سر اشتباه رو به عقب از پشت محوطه‌ی خودی به گریزمان رساند و او را در موقعیت تک به تک قرار داد که ستاره فرانسوی تیم اسپانیایی با ضربه‌ی دقیق و فنی توپ را به گوشه‌ی دروازه روستوف فرستاد و نتیجه را یک بر صفر کرد.

کمتر از یک دقیقه از شادی بازیکنان و هواداران اتلتیکو نگذشته بود که آزمون روی حرکت سریع و پاس عالی دیمیتری پولوز (زوج خط حمله خود) با اوبلاک، دروازه‌بان مادریدی تک به تک شد و با یک بغل پای راست دقیق توانست اشتباه خود را با گل زیبایی که زد جبران کند.

 آزمون علاوه بر طلسم‌شکنی گل نزدن‌های خود در 11 مسابقه گذشته، توانست دروازه اوبلاک (که در سه بازی اخیر لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کرده بود) را برای نخستین بار باز کند.

دیدار اتلتیکو مادرید و روستوف که از ساعت 23:15 سه‌شنبه شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون آغاز شده بود، آخرین ثانیه‌های خود را سپری می‌کرد که تیم دیگو سیمئونه مشابه گل اول، دوباره دروازه روستوف را باز کرد؛ این بار توپ ارسالی به قوس محوطه‌ی جریمه روستوف را گایتان، مدافع این تیم با ضربه‌ی سر اشتباه و مشابه با کار آزمون در نیمه اول، به گریزمان رساند تا این مهاجم کوتاه قامت دومین گل خود و تیمش را با یک چیپ تماشاییِ زیر طاقی به ثمر برساند.

 آزمون در دقیقه 58 این مسابقه کارت زرد گرفت و دقیقه 70 با موسی دومبیا تعویض شد.

اتلتیکو با این برد به چهارمین پیروزی متوالی در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا دست یافت تا با 12 امتیاز، بالاتر از بایرن مونیخ (که امشب در خانه آیندهوون به برد 2 بر 1 و نهمین امتیاز رسید)، قرار گیرد.

آیندهوون و روستوف هم در حال حاضر یک امتیازی هستند و به علت تفاضل گل به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم گروه D قرار دارند.

 نتیجه بازی : اتلتیکومادرید 2    روستوف  1

دانلود فیلم خلاصه و گلهای بازی اتلتیکومادرید و روستوف 11 آبان 95

لینک دانلود                 لینک کمکی   

منبع:طرفداری/ورزش سه