نتیجه بازی استقلال تهران و سایپا 30 مهر 95 خلاصه و گلهای امروز

نتیجه نهایی بازی استقلال تهران و سایپا 30 مهر 95

دانلود فیلم خلاصه بازی استقلال تهران و سایپا 30 مهر 95+لینک مستقیم

گلهای استقلال تهران و سایپا 30 مهر 95

استقلال تهران و سایپا 95/7/30

نتیجه و فیلم خلاصه بازی استقلال تهران و سایپا : هفته 9 نهم لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس

زمان بازی:شنبه 30 مهر 95 / 1395/07/24 / ساعت: 16:45

پخش زنده بازی استقلال تهران و سایپا: از شبکه سه 

پیش بازی استقلال و سایپا :دیدار دو تیم استقلال و سایپا از هفته نهم لیگ برتر از ساعت 16:45 روز جمعه به میزبانی آبی پوشان برگزار می شود. این دیدار که چهل و چهارمین نبرد این دو تیم به شمار می رود در حالی برگزار می شود که 19 بازیکن در ترکیب دو تیم سابقه گلزنی به تیم حریف را دارند که در این میان 10 بازیکن سهم سایپا و 9 بازیکن سهم استقلال است.

امید ابراهیمی، بختیار رحمانی، کاوه رضایی، جابر انصاری، علی قربانی، آرش افشین، میثم مجیدی، وریا غفوری و لئوناردو پادوانی 9 بازیکن استقلال هستند که با تیم های مختلف موفق به گلزنی برابر سایپا شدند. در این میان امید ابراهیمی با 4 گل که سه گل آن با پیراهن استقلال بوده است بیشترین گل را از میان بازیکنان استقلال وارد دروازه سایپا کرده است.

روزبه شاه علی دوست، علی زینالی، سیامک کوروشی، ابراهیم صادقی، علی قلی زاده، ابراهیم شکوری، سعید لطفی،مسعود حسن زاده، حامد شیری و سجاد مشکل پور 10 بازیکنی هستند که پیش از این موفق به فتح دروازه استقلال شدند. ابراهیم صادقی و مسعود حسن زاده در این میان با دو گل زده به استقلال در صدر این فهرست قرار می گیرند. حسن زاده دو گل خود را با پیراهن ذوب آهن وارد دروازه آبی پوشان کرده اما ابراهیم صادقی بازیکن قدیمی سایپا با پیراهن سایپا این دو گل را به ثمر رسانده است.

ترکیب استقلال برای بازی با سایپا:منصوریان در این بازی ترجیح داد از خسرو حیدری که در طول هفته به دلیل مصدومیت بازی نکرده بود استفاده کند. حیدری بعد از این که در بازی با سیاه جامگان مصدوم شد، فقط روز گذشته همراه با استقلالی ها تمرین کرده بود اما او آنقدر برای منصوریان بازیکن مهمی هست که برای این بازی حساس در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

منصوریان در خط دفاع و دروازه از مهدی رحمتی، رابسون، پادوانی، وریا غفوری و یعقوب کریمی استفاده کرد تا مشخص شود ترکیب خود دفاع خود را به خوبی شناخته است.

منصوریان در این بازی هم از امید ابراهیمی به عنوان تک هافبک دفاعی استفاده می کند و خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی و بختیار رحمانی هافبک های تهاجمی آبی ها خواهند بود.

با وجود اینکه علی قربانی شرایط بازی کردن پیدا کرده است، با این حال بازهم منصوریان ترجیح داد از زوج کاوه رضایی- جابر انصاری در خط حمله استفاده کند.

ترکیب نهایی استقلال: مهدی رحمتی، وریا غفوری، رابسون، پادوانی، یعقوب کریمی، بختیار رحمانی، امید ابراهیمی، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، جابر انصاری و کاوه رضایی

ترکیب احتمالی سایپا:الساندرو فلیپ، سیامک کوروشی، سجاد مشکل پور، حامد شیری، سعید لطفی، مهدی بدرلو(58 علی قلی زاده)، امید خالدی، روزبه شاهعلی دوست، مهدی ترابی، غلامرضا رضایی و مسعود حسن زاده

محرومان بازی استقلال تهران و سایپا: سایپا: فلیپ الساندرو

آخرین نتایج استقلال تهران و سایپا: سیاه‌جامگان صفر- استقلال تهران یک، سایپا صفر- تراکتورسازی صفر.

جایگاه استقلال تهران و سایپا: در جدول: استقلال با ۱۰ امتیاز هفتم، سایپا با ۸ امتیاز سیزدهم.

بهترین بازیکن استقلال تهران و سایپا:

استقلال  فرشید اسماعیلی ،۲،۶۳ ، دهم

سایپا: مهدی ترابی با نمره۲،۲۵ اول 

بهترین گلزن استقلال تهران و سایپا:

استقلال: کاوه رضایی با ۳ گل

سایپا: مهدی ترابی با ۴ گل

داوری بازی استقلال تهران و سایپا:: موعود بنیادی فر – حسن ظهیری – مهدی عالیقدر – جواد محمدی – ناظر: نادر جعفری

کارت زرد:

امید خالدی(32) از سایپا 

شرح گلهای بازی استقلال تهران و سایپا :

1-0(استقلال) : حملات دامنه دار استقلال بالاخره در دقیقه 75 جواب داد. در این دقیقه سانتر وریا غفوری از روی کرنر را مدافعان سایپا برگشت دادند اما در برگشت توپ به محسن کریمی رسید و ضربه سنگین او از پشت محوطه جریمه حامد فلاح زاده را تسلیم کرد.

 2-0 (استقلال) : در دقیقه 81 ضربه بازیکنان استقلال از مرکز میدان به کاوه رضایی رسید و  او با ضربه سر توپ را به جابرانصاری رساند تا او با یک ضربه ضربه دقیق دروازه سایپا را برای بار دوم باز کند.

بازی استقلال تهران و سایپا :

استقلال با ارائه یک بازی حسابگرانه با شایستگی تیم درهم ریخته سایپا را با برتری 2 بر صفر شکست داد. آبی‌ها دو گل خود را در دقایق انتهایی بازی به ثمر رساندند تا در سومین بازی متوالی پیروز باشند. این 9 امتیاز به علیرضا منصوریان کمک خواهد کرد تا تیمش را پیش از تعطیلات در رده مناسب در جدول قرار بدهد و دیگر نگران شایعات ناراحت‌کننده اطراف نباشد. استقلال اگرچه بازی را خوب آغاز نکرد اما با گذشت زمان و تقسیم توپ از جناحین و وسط به بازی مسلط شد و با دو گل کریمی و انصاری بازی را به سود خود تمام کرد. در نیمه دوم استقلال در فاز حمله پیشرفت محسوسی نسبت به نیمه اول داشت و با حرکات خوب محسن کریمی، جابر انصاری و کاوه رضایی چندین موقعیت گل خلق کرد و می‌توانست بیش از 2 گل هم به ثمر برساند.

 دقایق حساس بازی استقلال تهران و سایپا :

دقیقه 2: سانتر کاوه رضایی به روی دروازه تنها یک ضربه آرام نیاز داشت تا وارد دروازه شود اما بختیار رحمانی با بی دقتی توپ را به دستان حامد فلاح زاده کوبید.

دقیقه 4: اشتباه رابسون در دفع توپ، موقعیت عالی نصیب مسعود حسن زاده کرد اما ضربه او را مهدی رحمتی به زیبایی دفع کرد.

دقیقه 5: شوت فرشید اسماعیلی را فلاح زاده به اشتباه دفع کرد اما مدافعان سایپا توپ را از محوطه جریمه دور کردند.

دقیقه 8: روزبه شاه عالیدوست مدافعان استقلاال را به هم ریخت اما ضربه اش با واکنش مناسب از  سوی مهدی رحمتی همراه شد و سایپا فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

دقیقه 10: شوت دیدنی کاوه رضایی از راست خط دفاعی سایپا با اختلاف کم به بیرون رفت تا رضایی فرصت به ثمر رساندن چهارمین گل فصل خود را از دست بدهد.

 دقیقه 15: سانتر خسرو حیدری را جابر انصاری با ضربه سر بی دقت به بالای دروازه زد.

دقیقه 16: سانتر بی نقص خسرو حیدری به روی دوازه را بختیار رحمانی به ضربه سر بسیار بی دقت به بیرون زد تا او همچنان در ثبت اولین گلش برای استقلال در لیگ برتر ناکام بماند.

 دقیقه 23: سانتر ترابی به روی دروازه را غلامرضا رضایی به ضربه ای بی دقت با اختلاف زیاد به بیرون زد.

دقیقه 27 : شوت سنگین ترابی را رحمتی دفع کرد و توپ برگشتی با ضربه حسن زاده همراه شد که این تیم توپ را هم مهدی رحمتی با یک عکس العمل زیبا و با پا دفع کرد.

 دقیقه 31 : سانتر خسرو حیدری به سر مدافعان سایپا برخورد و می رفت که وارد دروازه شود اما فلاح زاده با عکس العمل مناسب توپ را دفع کرد.

دقیقه 33 : شوت فنی امید ابراهیمی را فلاح زاده به راحتی مهار کرد.

 دقیقه 36 : سانتر خسرو حیدری در یک رفت و برگشت به کاوه رضایی رسید و ضربه چکشی او را فلاح زده از زیر طاق دروازه بیرون کشید.

 دقیقه 38 : سانتر دقیق وریا غفوری به روی دروازه را بازهم کاوه رضایی با ضربه ای بی دقت به بیرون زد.

 دقیقه 41 :: پاس کاوه رضایی به بختیار رحمانی رسید و ضربه او در دستان فلاح زاده آارم گرفت.

 دقیقه 56 : سانتر فرشید اسماعیلی را جابر انصاری با ضربه سر بی دقت به بیرون زد.

 دقیقه 58 : یعقوب کریمی مدافعان سایپا را به هم ریخت و یک پاس عرضی به بختیار رحمانی داد، سانتر او در دهانه دروازه به کاوه رضایی نرسید تا بهترین موقعیت استقلال در نیمه دوم از دست برود.

 دقیقه64 : سانتر عالی یعقوب کریمی به روی دروازه را فلاح زاده با عکس العملی زیبا به بیرون از محوطه جریمه فرستاد.

 دقیقه 68 : شوت آرام محسن کریمی به راحتی در دستان فلاح زاده آرام گرفت.

 دقیقه 72 : ضربه ایستگاهی حامد شیری با اختلاف بسیار زیاد از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 88 : سانتر محسن کریمی را جابر انصاری وارد دروازه سایپا کرد ولی این صحنه از نظر داور آفساید اعلام شد.

 حاشیه های بازی استقلال تهران و سایپا :

 *بختیار رحمانی هافبک معترض آبی ها که امروز در ترکیب استقلال قرار گرفته است، پیش از بازی به شدت از سوی تماشاگران حاضر در زمین تشویق شد.

*سید حسین حسینی پیش از بازی حاضر نشد در کنار سایر بازیکنان بدن خود را گرم کند تا شائبه هایی در مورد جدایی او در نیم فصل به وجود بیاید.

*منصوریان امروز بدون تغییر نسبت به بازی با سیاه جامگان تیمش را به زمین فرستاده است که این تیم موضوع نشان می دهد او ترکیب ثابت تیم خود را پیدا کرده است.

*هواداران حاضر در استادیوم آزادی پیش از آغاز بازی به شدت علیرضا منصوریان سرمربی تیم شان را تشویق کردند.

*پیش از شروع بازی هواداران حاضر در استادیوم به شدت اصغر حاجیلو سرپرست فعلی سایپا و سابق استقلال را تشویق کردند.

*پیش از شروع بازی مهدی رحمتی، کاوه رضایی، بختیار رحمانی و یعقوب کریمی سمت فرکی رفتند و از او برای حضور در زمین بازی رخصت گرفتند. همچنین منصوریان هم چتد دقیقه ای با سرمربی موفق سایپا خوش و بش کرد.

*تماشاگران استقلال در دقیقه 11 بازی به سبک ایسلندی ها تیمشان را تشویق کردند که این موضوع صحنه جالبی را در استادیوم آزادی رقم زد.

* در صحنه ای که داور روی بازیکنان استقلال خطا اعلام کرد، حامد فلاح زاده به شدت سر مهدی بدرلو فریاد می کشید و همین مساله باعث شد داور به او تذکر جدی بدهد.

 ==================

نتیجه بازی استقلال و سایپا : استقلال تهران 2   سایپا 0 

نتیجه بازی استقلال و سایپا : استقلال تهران 2   سایپا 0     

دانلود فیلم خلاصه بازی استقلال تهران و سایپا 30 مهر 95

 لینک دانلود            لینک کمکی              

دانلود فیلم گل کریمی بازی استقلال و سایپا 30 مهر 95 

 لینک دانلود           لینک کمکی              

دانلود فیلم گل جابر انصاری به سایپا 30 مهر 95 

 لینک دانلود           لینک کمکی           

==================

منبع:نود/ورزش سه