نتیجه بازی امشب بارسلونا و لاس پالماس 25 دی 95 فیلم گلها و خلاصه

نتیجه بازی بارسلونا و لاس پالماس 25 دی 95 خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا و لاس پالماس 25 دی 95+لینک مستقیم

گلهای بارسلونا و لاس پالماس 25 دی 95 | جام حذفی اسپانیا

بارسلونا و لاس پالماس 95/10/25

نتیجه بازی بارسلونا و لاس پالماس 25 دی 95 | فیلم گلها و خلاصه امروز

نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گلهای بارسلونا و لاس پالماس 25 دی 95

بارسلونا و لاس پالماس هفته هجدهم لالیگا اسپانیا

شنبه 1395/10/25 ساعت: 18:45 / پخش زنده بازی بارسلونا و لاس پالماس شبکه ورزش

پیش بازی بارسلونا و لاس پالماس: شاگردان انریکه برای زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی باید از سد لاس پالماس گذر کنند. از سوی دیگر نیز لاس پالماس برای نزدیک شدن به رده های بالاتر برای ایجاد شگفتی به نوکمپ سفر کرده است. 

بارسلونا هیچ غایبی در این دیدار ندارد و تراشتگن نیز به ترکیب اصلی این تیم باز می گردد. بعد از نیمکت نشینی های فراوان، احتمال دارد انریکه از راکیتیچ در ابتدا استفاده کند و مثلث غیرقابل مهار بارسا در خط حمله نیز امید اول کاتالان ها برای گذر از سد حریف ناشناخته هستند. پدرو بیگاس و آرتیلس، غایبان لاس پالماس هستند و حضور سیمون و کاستلانودر هاله ای از ابهام قرار دارد.

 بارسلونا در 10 دیدار قبلی خود در لالیگا شکستی را پذیرا نشده و در 6 دیدار از 7 بازی قبلی برابر این حریف حداقل 2 گل را به ثمر رسانده اند. لاس پالماس در 7 دیدار اخیر خارج از خانه خود در کسب 3 امتیاز ناکام بوده و بارسا نیز هر 6 دیدار آخر خود با این تیم را با پیروزی سپری کرده است.

 اما شاگردان انریکه در 3 دیدار قبلی خانگی خود در لالیگا تنها در یک دیدار پیروز شده و در برابر رئال و مالاگا ناکام بودند و حالا قصد دارند اولین پیروزی خانگی خود در لالیگا در سال 2017 را کسب کنند. 

ترکیب احتمالی بارسلونا و لاس پالماس : 

نتیجه بازی بارسلونا و لاس پالماس 25 دی 95 | فیلم گلها و خلاصه امروز

حذف پیکه از فهرست بارسلونا : بارسلونا که در اولین بازی سال جدید خود در لالیگا هفته گذشته برابر ویارئال متوقف شد، امشب محکوم به پیروزی بر لاس پالماس در نوکمپ است.سرمربی بارسا ساعتی پیش فهرست بازیکنان تیمش برای این بازی را اعلام کرد که در میان تعجب، نام جرارد پیکه در آن دیده نمی شد. انریکه تصمیم گرفت که به دلیل فشردگی تقویم بارسا در ماه ژانویه، امروز به بهترین مدافع تیمش استراحت بدهد. دنیس سوارز و روبرتو، دفاع راست بارسا نیز امروز استراحت خواهند کرد. 

در عوض شاهد بازگشت متیو، گومز و ویدال به فهرست بارسلونا بودیم. بدین ترتیب اگر انریکه تصمیم نگیرد که تیمش را با سیستم 3-4-3 به زمین بفرستد، پس از مدت ها شاهد حضور الکس ویدال در ترکیب ثابت آبی اناری ها خواهیم بود.

نکات آماری بازی بارسلونا و لاس پالماس :

بارسلونا در ۱۰ دیدار لالیگایی گذشته خود شکست نخورده است.

لاس پالماس در ۷ دیدار خارج از خانه خود در رقابت های لالیگا موفق به پیروزی نرسیده است.

بارسا ۱۷ دیدار گذشته خود مقابل لاس پالماس در نیوکمپ را بدون شکست پشت سر گذاشته است.

آخرین باری که لاس پالماس موفق شده است در لالیگا بارسلونا را شکست بدهد مربوط به سال ۱۹۸۶ می‌شود، با این تفاسیر تنها ۳ بازیکن از تیم فعلی لاس پالماس در آن زمان به دنیا آمده بودند و باقی این بازیکنان برد تیمشان را مقابل بارسلونا ندیده‌اند.

بارسلونا از ۱۷ دیدار ابتدایی خود در لالیگا تنها ۱۰ دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، این آمار بدترین آمار این تیم پس از فصل ۲۰۰۷-۰۸ است.

لاس پالماس به همراه کادیز، مورسیا و خرز تنها تیم‌هایی هستند که در لالیگا به مصاف بارسلونا رفته‌اند و دروازه‌شان توسط لیونل مسی باز نشده است.

نیمار در ۹ دیدار پشت سر هم در لالیگا موفق به گلزنی نشده است و این بدترین آمار این بازیکن برزیلی از زمان پیوستنش به بارسلونا است.

کوین پرینس بواتنگ در ۶ دیداری که با تیم‌های مختلف مقابل بارسلونا به میدان رفته است، ۲بار موفق به گلزنی شده است.

نتیجه بازی بارسلونا و لاس پالماس 25 دی 95 | فیلم گلها و خلاصه امروز

خلاصه بازی بارسلونا و لاس پالماس : در حال تکمیل و بروزرسانی...

==============================

نتیجه بازی: بارسلونا  ؟  لاس پالماس  ؟

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای بارسلونا و لاس پالماس 25 دی 95

لینک دانلود                 لینک کمکی      بزودی....  

==============================

 منبع:طرفداری/ورزش سه