نتیجه فیلم گلها و خلاصه بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 13 بهمن 95 

نتیجه بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 13 بهمن 95  خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 13 بهمن 95 +لینک مستقیم

گلهای بارسلونا و اتلتیکو مادرید 13 بهمن 95  | جام حذفی اسپانیا

بارسلونا و اتلتیکو مادرید 95/11/13

نتیجه بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 13 بهمن 95 | فیلم خلاصه و گلها

نتیجه و خلاصه و گلهای بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 13 بهمن 95 در جام حذفی اسپانیا

پنجشنبه 1395/11/13 ساعت: 23:30 پخش زنده بارسلونا و اتلتیکو مادرید شبکه سه

پیش بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید :

دو تیم بارسلونا و اتلتیکومادرید درحالی دوباره نبرد کاتالونیا و مادرید را این بار در ویسنته کالدرون انجام می دهند که در بازی رفت شاگردان لوییز انریکه موفق به پیروزی در برابر اتلتیکو شدند و با این نتیجه، کار آسان تری را در مادرید خواهند داشت. از طرف دیگر اتلتی ها که مرحله قبل با پشت سر گذاشتن رئال مادرید کار بزرگی را انجام دادند، قصد ندارند به همین راحتی راه را برای قهرمانی بارسلونا باز کنند و قطعاً شبی سخت را برای بلوگرانا رقم خواهند زد. 

اتلتیکو مادرید 

شاگردان دیگو سیمئونه که سال گذشته در نیمه نهایی با شکست در برابر یکی از غول های دیگر اسپانیا، یعنی رئال مادرید موفق نشدند از عنوان خود دفاع کنند، حالا در شرایطی که فرصت از همیشه مناسب تر است، فرد می توانند با یک پیروزی 1-0 یا بیشتر در برابر بارسلونا، برای سومین سال متوالی به نیمه نهایی برسند. 

یکی از نکات قابل توجه که می تواند به اتلتیکو در این بازی کمک کند این است که از آخرین پیروزی بارسلونا در ویسنته کالدرون حدوداً دو سال می گذرد. اما نکته اینجاست که در همین مدت نیز اتلتیکویی  که عموماً با ضد حملات کار خود را پیش می برد تنها یک پیروزی خانگی را در برابر بارسلونا کسب کرده است. در هر صورت ال چولو اگر قصد دارد روخی بلانکوس را بار دیگر در نیمه نهایی کوپا ببیند، باید کاری فراتر از آنچه پیش از این در برابر بارسلونا انجام داده است را انجام بدهد و با ترکیبی تهاجمی تر برای گل زنی در برابر بارسلونا ظاهر شود. 

بارسلونا 

هرچند فصل برای شاگردان لوییز انریکه به بهترین شکل ممکن آغاز شد، اما طبعات شکست در برابر رئال مادرید در بزرگترین بازی فصل اسپانیا برای آن ها سنگین بود. پس از آن اما دوباره آبی و اناری ها به روند رو به رشد خود بازگشته اند و در لیگ سایه به سایه در تعقیب رئال مادرید هستند. 

در کوپا نیز که امسال پس از دوری سه ساله اهمیت آن برای بارسلونا بیش از پیش شده است، آن ها مقتدرانه کار را شروع کردند و تا کنون در 5 بازی خود در این جام، بیش از 23 گل را به ثمر رسانده اند. در هر صورت  در شبی که احتمالاً گودین، یکی از کلیدی ترین بازیکنان اتلتیکو در زمین حاضر نخواهد بود، بارسلونا می تواند با حساب روی درخشش لیونل مسی و سایر بازیکنان خود، راه خود را برای رسیدن به نیمه نهایی هموار تر کند. 

نکات بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید

بارسلونا از 14 بازی قبلی خود در کوپا، در 12 بازی پیروزی شده است. 

بارسلونا در 3 بازی خود در کوپا کلیت شیت داشته است. 

بارسلونا در 13 بازی اخیر خود در برابر اتلتیکو مادرید شکست ناپذیر بوده است. 

 دیدارهای پیشین بارسلونا و اتلتیکو مادرید

هرچند در بازی های اخیر دو تیم بارسلونا نتوانسته است به علت قدرت روز افزون اتلتیکو در برابر این تیم پیروزی های زیادی را به دست آورد، اما در طرف مقابل نیز راه راه پوشان مادریدی عموماً به کسب یک تساوی در برابر بارسلونا رضایت داده اند. در هر صورت با توجه به نتیجه بازی رفت و شرایط دو تیم، نتایج زیراز بازی امشب پیش بینی می شود.  

ترکیب بارسلونا

سیلسن، آلبا، اومتیتی، پیکه، روبرتو، ماسچرانو، گومس، راکیتیچ، نیمار، مسی، سوارس.

ترکیب اتلتیکومادرید

مویا، فیلیپه، گودین، ساویچ، ورسالیکو، ساول، گابی، کوکه، خوان فران، کاراسکو، گریزمان.

نتیجه بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 13 بهمن 95 | فیلم خلاصه و گلها

خلاصه بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید :

در حال تکمیل و بروزرسانی...

==========================

نتیجه بازی : بارسلونا  ؟  اتلتیکو مادرید  ؟

دانلود فیلم خلاصه و گلهای بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید 13 بهمن 95

لینک دانلود             لینک کمکی       بزودی ...

==========================

 منبع:طرفداری/ورزش سه