نتیجه بازی دیشب بایرن مونیخ روستوف 23 شهریور 95 خلاصه و گلها

نتیجه بازی دیشب بایرن مونیخ روستوف 23 شهریور 95

خلاصه بازی دیشب بایرن مونیخ روستوف شهریور 95 لیگ قهرمانان اروپا

گلهای بازی بایرن مونیخ روستوف 23 شهریور 95+دانلود فیلم

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای بایرن مونیخ و روستوف 23 شهریور 95

نتیجه و خلاصه بازی بایرن مونیخ و روستوف : لیگ قهرمانان اروپا

سه‌شنبه 1395/05/23 ساعت: 23:15 / پخش زنده: از شبکه سه 

پیش بازی بایرن مونیخ و روستوف:

از هفته اول لیگ قهرمانان اروپا و در گروه D تیم های بایرن مونیخ و روستوف به مصاف هم خواهند رفت. از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران و در ورزشگاه آلیانتس آرنا، تیم های بایرن مونیخ و روستوف روسیه با هم دیدار خواهند کرد. این اولین تجربه تیم روستوف در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. قضاوت این بازی را آنتونی تیلور داور انگلیسی برعهده خواهد داشت. در این بازی سردار آزمون و سعید عزت الهی دو بازیکن ملی پوش کشورمان فرصت این را خواهند داشت تا اولین حضور خود در رقابت های لیگ قهرمانان را تجربه کنند.

وضعیت دو تیم بایرن مونیخ و روستوف:

بایرن مونیخ: تیم مقتدر آلمانی طی چند فصل اخیر مشتری دائمی مراحل پایانی این رقابت ها بوده و امسال نیز یکی از شانس های رسیدن به نیمه نهایی و دیدار فینال محسوب می شود. بایرن مونیخ تحت نظر کارلو آنچلوتی فصل را بسیار خوب آغاز کرده است و در دو هفته ابتدایی بوندس لیگا با کسب ۲ برد هم اکنون در صدر جدول این رقابت ها قرار دارد. آن ها همچنین در دور اول جام حذفی هم حریف خود را با نتیجه ۵-۰ شکست دادند. بایرنی ها در ۳ بازی رسمی خود در این فصل ۱۳ گل به ثمر رسانده اند و هنوز گلی دریافت نکرده اند.

روستوف: این تیم پس از سپری شدن ۶ هفته از فصل جدید لیگ روسیه با کسب ۱۰ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد. روستوف در آخرین بازی موفق شد تیم سووتف سامارا را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد. در این بازی سردار آزمون و سعید عزت الهی در نیمه دوم فرصت حضور در میدان را پیدا کردند. روستوف در ۱۰ بازی آخر خود در رقابت های مختلف فقط ۲ باخت را تجربه کرده است و در دیگر بازی ها ۵ برد و ۳ تساوی کسب کرده است.

غایبین بازی بایرن مونیخ و روستوف:

بایرن مونیخ: اشتارک، بادشتوبر، بواتنگ، بنکو، روبن، کومان، دورش

روستوف: کودریاشوف (محروم)، گریگورف

نکات ویژه بازی بایرن مونیخ و روستوف:

* این بازی اولین رویاریی تاریخ دو باشگاه خواهد بود.

* هیچ تیمی روسی تاکنون موفق به شکست دادن بایرن مونیخ در رقابت های لیگ قهرمانان نشده است (۳ مساوی ۹ باخت). بایرن مونیخ پنج بازی آخر خانگی خود مقابل تیم های روسی را با برد پشت سر گذاشته است (۱۶ گل زده ۱ گل خورده).

* در ۷ فصل اخیر بایرن مونیخ ۳ بار در فینال رقابت ها حضور داشته است و ۳ بار هم در مرحله نیمه نهایی از حضور در فینال بازمانده است.

* توماس مولر در ۱۸ بازی آخر خود در لیگ قهرمانان که در ترکیب اصلی قرار داشته ۱۵ گل به ثمر رسانده است.

* کریستین نوبوآ در ۴ بازی مرحله حذفی لیگ قهرمانان ۳ گل برای روستوف به ثمر رسانده است.

* بایرن مونیخ هفتمین باشگاهی خواهد بود که کارلو آنچلوتی در لیگ قهرمانان هدایت آن را برعهده خواهد داشت و این یک رکورد در این زمینه محسوب می شود. همچنین این سرمربی ایتالیایی در کنار باب پیزلی (لیورپول) با کسب ۳ قهرمانی در این رقابت ها، رکورددار هستند.

* بایرن مونیخ در ۱۸ بازی از ۱۹ بازی آخر خانگی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برنده از زمین خارج شده است. تنها باخت آن ها مقابل منچستر سیتی بوده است. در این ۱۹ بازی بازیکنان بایرن مونیخ موفق به زدن ۵۹ گل شده اند و ۱۹ گل هم دریافت کرده اند.

* در ۲۰ فصل اخیر لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ در ۱۹ دوره آن حضور داشته است. این تیم آلمانی فصل ۲۰۰۷/۰۸ نتوانست جواز حضور در این رقابت ها را کسب کند.

 نظر سرمربی های دو تیم بایرن مونیخ و روستوف درباره بازی 

کارلو آنچلوتی: 

روستوف مقابل آژاکس عملکرد بسیار خوبی داشت. بازی سختی خواهیم داشت. آن ها در دفاع بسیار منسجم و سازماندهی شده عمل می کنند. آن ها یک بازیکن شاخص و کلیدی در ترکیب خود ندارد اما به عنوان یک تیم بسیار خوب کار می کنند.

ایوان دانیلیانتس:

بایرن مونیخ یکی از بهترین تیم های جهان است، آن ها همیشه فوتبالی فوق العاده بازی می کنند. بازی بسیار مهمی خواهد بود. بازی کردن مقابل این تعداد از تماشاگر برای بازیکنان ما عادی نیست، و اگر تماشاگران ما از تیم حمایت کنند می تواند کمک زیادی به ما کند.

ترکیب احتمالی دو تیم:

نتیجه بازی بایرن مونیخ روستوف 23 شهریور 95 | خلاصه و گلها دیشب

در حال تکمیل و بروزرسانی...

نتیجه بازی بایرن مونیخ و روستوف: بایرن مونیخ  ؟   روستوف  ؟

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای بایرن مونیخ و روستوف 23 شهریور 95

 لینک دانلود   بزودی...

دانلود فیلم گل بازی بایرن مونیخ و روستوف

 لینک دانلود    بزودی...

 منبع:نود/ورزش سه