نتیجه بازی روستوف و بایرن مونیخ 3 آذر 95+خلاصه بازی و فیلم گل سردار آزمون

نتیجه بازی روستوف و بایرن مونیخ خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی روستوف و بایرن مونیخ 3 آذر 95+لینک مستقیم

گلهای روستوف و بایرن مونیخ 3 آذر 95 |  لیگ قهرمانان اروپا

روستوف و بایرن مونیخ 95/9/3

نتیجه و فیلم خلاصه بازی و گلهای روستوف و بایرن مونیخ 3 آذر 95 :

 روستوف و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا

چهارشنبه 1395/9/3 ساعت: 20:30 / پخش زنده بازی بایرن و روستوف: شبکه ورزش

 آزمون و یارانش در حالی خود را برای این دیدار آماده می‌کنند که از 4 بازی خود تا به اینجای کار تنها 1 امتیاز کسب کرده اند و شرایطی مشابه آِیندهوون دارند. روستوف اگر می‌خواهد به لیگ اروپا صعود کند، باید از این بازی امتیاز بگیرد تا با خیال راحت تری پا به دیدار بعدی خود مقابل آیندهوون بگذارد. با این حال دیدار پایانی آنها در این مورد تعیین کننده خواهد بود و تکلیف آنها در این بازی مشخص نمی‌شود.

 با این حال هیچ تیم روسی تا به حال نتوانسته بایرن مونیخ را شکست دهد. در 13 تقابل اخیر، 3 تساوی و 10 شکست برای آنها به ثبت رسیده و دیدار رفت این دو تیم نیز با پیروزی 5-0 بایرن همراه شد. در حقیقت آخرین پیروزی تیم‌های روسی مقابل تیم‌های آلمانی به سال 2009 بازمی‌گردد، جایی که زسکا موفق شد ولفسبورگ را 2-1 شکست دهد. نگاه‌های هواداران روستوف به سردار آزمون است تا بتواند مثل دیدار با اتلتیکو، در این دیدار نیز برای تیمش خوش بدرخشد. او نمره 7.02 را از سایت هواسکورد دریافت کرده که بالاترین نمره در میان هم تیمی‌هایش است. روستوف برای این بازی مصدومی ندارد ولی بایرن خاوی مارتینز، کومان و نویر را در اختیار نخواهد داشت و حضور روبن و ویدال نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 سردار در ترکیب روستوف مقابل بایرن:

 پنجمین بازی تیم‌های حاضر در گروه‌های A تا D لیگ قهرمانان اروپا امشب برگزار می‌شود که در نخستین مسابقه روستوف و بایرن مونیخ از ساعت 20:30 به قضاوت آرتور دیاس در ورزشگاه شماره دو المپیک روستوف مقابل هم قرار می‌گیرند.

سردار آزمون همانند دیدار رفت با بایرن مونیخ امشب هم از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفته و امید اول گلزنی روستوف در این مسابقه حساس و خانگی است تا با بهره‌مندی از این مهاجم ایرانی بتواند شکست سنگین 5 بر صفر نخستین مسابقه گروه D را جبران کند.

سعید عزت‌اللهی دیگر ملی پوش ایرانی روستوف نیز همانند چهار بازی اخیر از روی نیمکت کار را آغاز می‌کند.

سردار آزمون گل مسی را تکرار کرد: سردار که با گلزنی مقابل اتلتیکو مادرید، مورد توجه لیورپول و یورگن کلوپ قرار گرفته بود، در دیدار امشب هم توانایی اش را نشان داد.

 در این دیدار ابتدا بایرنی ها با گل داگلاس کاستا پیش افتادند اما در دقیقه 44 بود که آزمون با یک حرکت تماشایی و محو کردن جروم بواتنگ از بازی، دروازه بایرن را باز کرد؛ گلی که از این نظر، شباهت زیادی به گل لیونل مسی مقابل بایرن در نیمه نهایی چمپیونزلیگ 15-2014 داشت. به این ترتیب، نیمه اول دیدار دو تیم روستوف و بایرن با تساوی 1-1 به پایان رسید.

 گلزنی سردار در دیدار مقابل اتلتیکو، بازتاب های زیادی داشت و رسانه های متعدد انگلیسی از علاقه کلوپ برای خرید او در ژانویه خبر دادند. هرچند او تاکید کرد که توجهی به شایعات ندارد اما با گلزنی مقابل بایرن و با نزدیک شدن به بازار نقل و انتقالات زمستانی، مشتری های بیشتری به صف خرید ستاره خط حمله روستوف اضافه خواهد شد.

 خلاصه بازی بایرن مونیخ روستوف : 

نتیجه بازی بایرن مونیخ و روستوف 3 آذر 95 | خلاصه و فیلم گل سردار آزمون

بایرنی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه روستوف ایجاد کنند. در دقیقه 9، اشتباه اولریش و بداشتوبر، می توانست به گل اول روستوف منجر شود اما تیم میزبان نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی بازیکنان میزبان تا اندازه ای جلو کشیدند اما این شرایط خیلی طول نکشید و بایرنی ها بایرن دیگر ابتکار عمل را در دست گرفتند. اولین موقعیت جدی بایرن در دقیقه 23 ایجاد شد اما ضربه سر بداشتوبر روی کرنر داگلاس کاستا، راهی به چهارچوب دروازه روستوف پیدا نکرد.

برتری بایرنی ها ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 35، سرانجام قفل دروازه روستوف باز شد. بعد از اینکه ضربه رناتو سانچس توسط مدافعان روستوف بلوکه شد، اشتباه سزار ناواس در دفع توپ، یک موقعیت عالی را نصیب داگلاس کاستا کرد و او هم با ی شوت تماشایی، دروازه را باز کرد. 

بعد از این گل تیم میزبان پیش کشید اما نمی توانستند موقعیت خاصی روی دروازه بایرن ایجاد کنند. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همان یک گل به پایان خواهد رسید، حرکت تماشایی سردار آزمون، گل تساوی روستوف را رقم زد. 

سردار که با دیمیتری پولوز صاحب موقعیت شده بود، با یک توسر توپ عالی جروم بواتنگ را پشت سر گذاشت و با یک ضربه دقیق، اولریش را مغلوب کرد. نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را روستوف بهتر آغاز کرد و تنها 4 دقیقه از این نیمه سپری شده بود که به گل رسید. بواتنگ شب بدش را با خطای پنالتی روی نوبوآ تکمیل کرد و پولوز با یک ضربه مطمئن، حساب کار را 2-1 کرد.

اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و در دقیقه 52، بایرن کار را به تساوی کشید. روی یک حمله همه جانبه از بایرنی ها، پاس ریبری در داخل محوطه جریمه به برنات رسید و او هم با یک ضربه تماشایی از زاویه بسته، بار دیگر کار را به تساوی کشید.

بعد از این گل بار دیگر بازیکنان روستوف به تیم برتر میدان تبدیل شدند و چند بار روی حرکات خوب آزمون و نوبوآ، روی دروازه بایرن خطرساز شدند. این برتری سرانجام در دقیقه 67 به ثمر نشست.

خطای تیاگو روی پولوز، یک ضربه آزاد نصیب روستوف کرد و نوبوآ با یک شوت تماشایی، توپ را به گوشه دروازه اولریش فرستاد.

بایرنی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در 20 دقیقه پایانی تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند و حملات خطرناکی روی دروازه روستوف داشتند.

====================== 

نتیجه بازی : بایرن مونیخ  2   روستوف 3

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای بایرن مونیخ و روستوف 3 آذر 95

 لینک دانلود             لینک کمکی      

دانلود فیلم گل سردار آزمون به بایرن مونیخ 3 آذر 95

 لینک دانلود             لینک کمکی        

======================

 منبع:ورزش سه/