نتیجه بازی رئال مادرید و اسپورتینگ 24 شهریور 95+گلهای دیشب و خلاصه

نتیجه بازی رئال مادرید و اسپورتینگ 24 شهریور 95

خلاصه بازی دیشب رئال مادرید و اسپورتینگ 24 شهریور 95 لیگ قهرمانان اروپا

گلهای بازی رئال مادرید و اسپورتینگ 24 شهریور 95+دانلود فیلم

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای رئال مادرید و اسپورتینگ 24 شهریور 95

نتیجه و خلاصه بازی رئال مادرید و اسپورتینگ : لیگ قهرمانان اروپا گروه F

چهارشنبه 1395/05/24 ساعت: 23:15 / پخش زنده: از شبکه سه 

پیش بازی رئال مادرید و اسپورتینگ :

تیم زیدان که مدافع عنوان قهرمانی است، خود را برای یک دستاورد تاریخی در رقابت‌های چمپیونزلیگ امسال آماده می‌کند. هر چند که فشارها بر رئال برای بردن لالیگاست و آنها در 10 سال اخیر آمار بسیار ضعیفی در لیگ اسپانیا دارند، ولی مطمئنا رئال به دنبال قهرمانی در چمپیونزلیگ امسال نیز خواهد بود. مدافع عنوان قهرمانی قصد دارد به اولین تیمی تبدیل شود که از عنوان قهرمانی خود دفاع کرده است و همین موضوع به انگیزه ای برای بازیکنانش تبدیل شده است.

این دومین بار است که دو تیم در مرحله گروهی چمپیونزلیگ به مصاف یکدیگر می‌روند. آخرین بار فصل 01-2000 بود که دو تیم هم گروه شدند و بازی اول در لیسبون با نتیجه 2-2 و در مادرید با نتیجه 4-0 به نفع رئال به پایان رسید. اسپورتینگ هر دو باری که به برنابئو سفر کرده با شکست این ورزشگاه را ترک کرده است، 5 گل دریافت کرده و گلی به ثمر نرسانده است. کیلور ناواس،‌فابیو کوئنترائو و ایسکو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سپیدپوشان نخواهند بود. در سوی دیگر جفرسون و اسپالویس نیز نمی‌توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند.

 ترکیب احتمالی رئال مادرید و اسپورتینگ :

 خط خوردن ایسکو و آسنسیو

رئالی ها کارشان در لیگ قهرمانان را در برنابئو مقابل اسپورتیگ لیسبون شروع خواهند کرد. زیدان دقایقی پیش فهرست بازیکنانش برای این دیدار را اعلام کرد که در آن نام هایی چون ایسکو، آسنسیو، ماریانو و ناچو دیده نمی شوند. ایسکو که به تازگی از مصدومیت مچ پا رهایی یافته در فهرست رئال قرار نگرفت و آسنسیو که در بازی های شروع فصل درخششی چشم گیر داشت، اسیر سیستم چرخشی زیدان شده است. کیلور ناواس و کوئنترائو نیز به دلیل مصدومیت غایب هستند.

نشست خبری بازی با اسپورتینگ

رئال فصل را با فتح سوپرکاپ اروپا شروع کرد و پس از سه برد متوالی در لالیگا حالا باید در لیگ قهرمانان به مصاف اسپورتینگ لیسبون برود. 

مارسلو در نشست خبری این بازی گفت:" همان انگیزه و هیجان سال های قبل را داریم و می خواهیم هوادارانمان را یک بار دیگر خوشحال کنیم. امسال هدف ما فتح همه جام های ممکن است."

زیدان در مورد شرایط رئال پیش از بازی با اسپورتینگ گفت:" از اینکه لیگ قهرمانان دوباره شروع می شود خوشحالیم. می دانیم این رقابت ها چه اهمیتی دارد و فکر می کنم بازیکنان نیز برای بازی فردا کاملا آماده هستند. به غیر از کوئنترائو، دیگر بازیکنان هیچ مشکلی برای همراهی تیم ندارند."و معتقدم بازی ساده ای برابر اسپورتینگ پیش رو نداریم. آنها برای یک مبارزه واقعی به برنابئو می آیند و باید مثل همیشه خوب بازی کنیم.

رئال مادرید در برنابئو اولین بازی خود در لیگ قهرمانان فصل جاری را برابر اسپورتینگ لیسبون انجام خواهد داد همان تیمی که رونالدو در آن رشد پیدا کرد. 

رئال 2-1 اسپورتینگ؛ فرار به سوی پیروزی

شاگردان زین الدین زیدان در این دیدار تا ثانیه های پایانی با یک گل از حریف عقب بودند اما با زدن دو گل در 4 دقیقه، توانستند در این دیدار خانگی به پیروزی دست پیدا کنند.

بازی با برتری رئالی ها در مالکیت توپ آغاز شد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت گلزنی توفیقی نداشتند. در مقابل، این اسپورتینگ بود که در دقیقه 10 می توانست روی یک ضدحمله، به گل برسد اما واکنش خوب کیکو کاسیا، مانع از رسیدن تیم میهمان به گل شد.

 روند بازی به همین شکل دنبال شد و حملات نه چندان خطرناک رئال با ضدحملات موثرتر اسپورتینگ پاسخ داده می شد. اما هیچ یک از این موقعیت ها تبدیل به گل نشد و نیمه اول با نتیجه 0-0 به پایان رسید.

 تنها دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که اسپورتینگ در یک غافلگیری به گل رسید. اشتباه و سردرگمی مدافعان رئال باعث شد تا توپ پشت محوطه جریمه به سزار زاناکی رسید و او هم با ضربه ای فنی و دقیق، کار را تمام کرد.

 رئالی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، بر شدت حملات افزودند و حملات خطرناک تری روی دروازه حریف ترتیب دادند؛ البته اسپورتینگ هم کاملا عقب ننشست و روی ضدحملات، همچنان دروازه کاسیا را تهدید می کردند.

 اما هرچقدر به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، شدت حملات رئال بیشتر می شد. از جمله در دقیقه 82 که چیزی نمانده بود روی یک ارسال، کریس رونالدو با ضربه ای سرضرب، گل تساوی را به ثمر برسند اما ضربه او به تیر عمودی دروازه برخورد کرد.

 ولی سرانجام حملات رئال در دقیقه 89 به ثمر نشست. روی یک ضربه آزاد بود که کریس رونالدو با ضربه ای تماشایی، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای رسیدن به گل برتری انجام دادند و این رئال بود که در دقیقه 94، توسط آلوارو موراتا به گل رسید. روی یک ارسال از سمت چپ بود که موراتا در مقابل دروازه، با ضربه سری قدرتمندانه کار را تمام کرد تا رئال در این دیدار خانگی به پیروزی برسد.

نتیجه بازی : رئال مادرید  2   اسپورتینگ  1

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای رئال مادرید اسپورتینگ 24 شهریور 95 (سوپر گل رونالدو)

 لینک دانلود             لینک کمکی    

 منبع:ورزش سه/