نتیجه بازی رئال مادرید و مالاگا 2 بهمن 95 فیلم گلها و خلاصه بازی

نتیجه بازی رئال مادرید و مالاگا 2 بهمن 95 خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی رئال مادرید و مالاگا 2 بهمن 95+لینک مستقیم

گلهای رئال مادرید و مالاگا 2 بهمن 95 | جام حذفی اسپانیا

رئال مادرید و مالاگا 95/11/2

نتیجه بازی رئال مادرید و مالاگا 2 بهمن 95 | فیلم خلاصه و گلها امروز

نتیجه و خلاصه و گلهای بازی رئال مادرید و مالاگا 2 بهمن 95

رئال مادرید و مالاگا هفته نوزدهم لالیگا اسپانیا

شنبه 1395/11/2 ساعت: 18:45 / پخش زنده رئال مادرید و مالاگا از شبکه ورزش

پیش بازی رئال مادرید و مالاگا : 

 رئال که رکورد شکست ناپذیری لیگ اسپانیا را از آن خود کرد، در دو بازی اخیرش متحمل شکست شده و به دنبال بازگشت به روند پیروزی است. شاگردان زیدان در حال حاضر صدرنشین لالیگا با یک بازی کمتر نسبت به رقبا هستند و با کسب پیروزی در این دیدار می‌خواهند اختلاف امتیاز را همچنان حفظ کرده تا با برگزاری دیدار عقب افتاده مقابل والنسیا، اختلاف را افرایش دهند. رئال شانس خوبی برای کسب قهرمانی در لالیگا پس از سال 2012 که اخرین قهرمانی اش را به دست آورد دارد ولی دو شکست پیاپی در هفته گذشته هواداران این تیم را نگران کرده است. 

مالاگا با کسب 21 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است و شرایط خوبی ندارد. آنها در4 بازی اخیرشان متحمل شکست شده اند که نشان از افت محسوس دارد. در 30 تقابل دو تیم، رئال تنها 1 شکست مقابل مالاگا به ثبت رسانده و 21 پیروزی و 8 تساوی نتیجه تلاش آنها بوده است.هر چند که 2 تساوی از این 8 تساوی به 5 بازی اخیر دو تیم باز می‌گردد.

 ترکیب: 

رئال مادرید: ناواس، ناچو، راموس، واران، مارسلو، کاسمیرو، کروس، مودریچ، وازکز، رونالدو، بنزما

 مالاگا: کامنی، روسالس، مونز، میکل، جوانکار، کاماچو، رسیو، فورناس، جوناپی، کاسترو، پراناندا

نتیجه بازی رئال مادرید و مالاگا 2 بهمن 95 | فیلم خلاصه و گلها امروز

خلاصه بازی رئال مادرید و مالاگا : 

رئال مادرید پس از دو شکست متوالی برابر سویا و سلتا(در کوپا دل ری) به مصاف مالاگایی آمده بود که وضعیت خوبی نداشت. 

رئال بازی را بهتر آغاز کرد و می توانست در یک ربع اول بازی به گل نیز دست یابد اما کریم بنزما بدشانس بود که دو توپ او راهی به دروازه پیدا نکرد. مالاگا به تدریج بر بازی مسلط شد و حتی یک بار تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت که توپ مهاجم این تیم به تیر برخورد کرد.

 در ادامه، رونالدو نیز در مصاف تک به تک با گلر مالاگا خوب عمل نکرد تا بخت مناسبی از دست برود. مصدومیت مارسلو نیز خبر بد دیگری برای زیدان بود و او جای خود را به ایسکو داد. 

رئال سرانجام دقیقه 35 روی ارسال کروس و ضربه سر راموس به گل دست یافت. همین بازیکن 7 دقیقه بعد باز هم روی ارسال کروس این بار با پا گلزنی کرد تا رئال نیمه اول را با دو گل برتری به رختکن برود. 

نیمه دوم نیز با هجوم های رئال آغاز شد اما کهکشانی ها به تدریج عقب کشیدند تا مالاگا بر بازی مسلط شود. حملات مالاگا دقیقه 63 نتیجه داد و خوانپی موفق شد روی دفع ناقص ناواس و در ریباند دروازه رئال را باز کند تا فاصله به گل برسد.

دو دقیقه بعد کاسترو می توانست حتی کار را به تساوی بکشاند اما این بار ناواس شوت محکم او را برگشت داد و مدافعان رئال نیز خطر را دور کردند. 

رونالو دقیقه 72 روی اشتباه عجیب کامنی و در موقعیت تک به تک نتوانست گل سوم را به ثمر برساند. فوق ستاره پرتغالی 5 دقیقه بعد شوت دیگری روانه دروازه مالاگا کرد که این بار کامنی به خوبی توپ را برگشت داد و بنزما هم در ریباند نتوانست موفق عمل کند.

 رئال مادرید دقایق باقیمانده را به خوبی مدیریت کرد و توانست برتری 2-1 را تا به پایان حفظ کند. با این پیروزی رئال مادرید قهرمان نیم فصل لالیگا شد و فاصله خود با سویا را به 4 امتیاز افزایش داد.

==========================

نتیجه بازی : رئال مادرید  2  مالاگا  1

دانلود فیلم خلاصه و گلهای بازی رئال مادرید و مالاگا 2 بهمن 95

لینک دانلود             لینک کمکی      

==========================

 منبع:طرفداری/ورزش سه