نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95 فیلم گلهای امروز و خلاصه

زمان بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95

ساعت بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95 هفته هجدهم لیگ برتر جام خلیج فارس

تاریخ بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95+فیلم خلاصه و گلهای امروز

پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95 ( تاریخ و ساعت )

نتیجه و فیلم خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد هفته هجدهم لیگ برتر جام خلیج فارس

زمان بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95 ساعت 16:45

پخش زنده پرسپولیس و گسترش فولاد دوشنبه 1395/11/4 از شبکه سه 

پیش بازی پرسپولیس و گسترش فولاد:

پرسپولیس با پیروزی هفته گذشته مقابل فولاد اختلاف خود را با تراکتورسازی بیشتر کرد تا قدم بلندی برای قهرمانی بردارد. آن ها تاکنون توانسته اند 11 برد، 5 تساوی و 1 شکست کسب کنند. با این نتایج سرخپوشان 38 امتیاز به دست آورده اند و صدرنشین مطلق تیم می باشند. شاگردان برانکو ایوانکوویچ در لیگ شانزدهم، هیچ شکستی را در ورزشگاه آزادی متحمل نشده اند. پرسپولیسی ها در لیگ شانزدهم فقط 1 گل در ورزشگاه آزادی مقابل فولاد در هفته دوم دریافت کردند و در 7 بازی بعدی خود هیچ گلی دریافت نکردند. از زمان حضور برانکو، پرسپولیس رکورد های خوبی را از خود به جای گذاشته و یکی از رکورد های آن ها این است که در 8 بازی خانگی خود فقط 1 گل دریافت کردند. در صورتی که سرخپوشان فردا هم دروازه خود را بسته نگه دارند، برای هشتمین بازی پیاپی در ورزشگاه آزادی گلی را دریافت نمی کنند.

گسترش فولاد که در ابتدای فصل نتایج خوبی را کسب نمی کرد، اکنون توانسته وضعیت خود را بهبود بخشد. شاگردان کمالوند با پیروزی مقابل ماشین سازی توانستند خود را از انتهای جدول جدا کنند. گسترشی ها با 5 برد، 9 تساوی و 3 باخت توانسته اند 24 امتیاز کسب کنند و در رده هفتم جدول قرار گیرند. رضا خالقی فر، بازیکن سابق پرسپولیس اکنون در گسترش فولاد حسابی می درخشد و می تواند در بازی فردا یک تقابل جذاب را با تیم سابق خود داشته باشد.

نتیجه بازی رفت پرسپولیس و گسترش فولاد : گسترش صفر- پرسپولیس یک

محروم بازی  پرسپولیس و گسترش فولاد: پرسپولیس: محسن مسلمان

جایگاه پرسپولیس و گسترش فولاد در جدول: پرسپولیس با ۳۸ امتیاز اول، گسترش با ۲۴ امتیاز هفتم.

داوری پرسپولیس و گسترش فولاد: احمد صالحی – سعید قاسمی – محمدرضا مدیرروستا – محمد ملکی – ناظر: هدایت ممبینی

نتیجه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95 | فیلم خلاصه و گلها امروز

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، حسین ماهینی، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، سروش رفیعی، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی 

کنفرانس خبری مربیان پرسپولیس و گسترش فولاد

برانکو: بازی سختی مقابل گسترش فولاد خواهیم داشت؛ اگر در مورد رضاییان سؤال نمی‌ شد تعجب می‌ کردم!

آقایی: پرسپولیس تیمی پرقدرت و بزرگ است؛ مقابل پرسپولیس دست و پا بسته نیستیم

خلاصه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد:  این پیروزی بهای سنگینی برای قرمزها در پی داشت و سه بازیکن این تیم با دریافت کارت از داور دیدار مقابل صبا را از دست دادند. تک گل پرسپولیس در این بازی توسط مهدی طارمی در دقیقه 74 به ثمر رسید درحالی که داوری احمد صالحی عجیب‌ترین اتفاقات این مسابقه را رقم زد.

 استادیوم آزادى     تماشاگر: 25 هزار نفر

پرسپولیس: 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینى، محمد انصارى، حسین ماهینى، صادق محرمى، کمال کامیابى نیا، فرشاد احمدزاده(پریموف 90+3)، سروش رفیعى(رامین رضائیان 72)، وحید امیرى، مهدى طارمى(سامان نریمان جهان 90) و على علیپور

سرمربى: برانکو ایوانکوویچ

 گسترش فولاد:

فرناندو دخسوس، مرتضی اسدی، سیدمحسن حسینی، بابک حاتمی، مسعود ابراهیم زاده، محمدرضا خرسندنیا(نقی زاده 52)، مگنو باتیستا، رضا خالقی فر، داریوش شجاعیان، یوسف سیدی(امین درویشی 66) و لوسیانو پریرا

سرمربى: فراز کمالوند

 اخطار 

مسعود ابراهیم زاده(35) - خالفی فر(59) - اسدی(84) از گسترش فولاد

 سید جلال حسینی (64) فرشاد احمدزاده(84) - مهدی طارمی(88) از پرسپولیس

 شرح گل بازی پرسپولیس و گسترش فولاد:

 پرسپولیس یک گسترش فولاد 0: (دقیقه 76، مهدی طارمی): ارسال رامین رضاییان در یک رفت و برگشت با همکاری علیپور و طارمی در موقعیتی تک به تک در اختیار طارمی قرار گرفت و او با ضربه ای دقیق مقاومت گسترش را فرو ریخت.

 شرح بازی پرسپولیس و گسترش فولاد:

 در حالی دو تیم نیمه اول را با فوتبالی بی روح و سرد خاتمه داده بودند، نیمه دومی متفاوت برابر تماشاگران حاضر در آزادی قرار گرفت و سرخپوشان با حملات پردامنه خود بارها تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند. در نهایت اما این مهدی طارمی بود که با تیزهوشی توانست از فرصت به وجود آمده پشت مدافعان حریف سود ببرد و نتیجه را به سود تیم خود خاتمه دهد. گسترش فولاد که برنامه ویژه ای برای کسب امتیاز از این بازی داشت، بعد از گل طارمی بارها به قصد باز کردن دروازه پرسپولیس و بیرانوند برنامه ریزی کردند که در رسیدن به برنامه خود ناکام ماندند. بازی درگیرانه و در نهایت درگیری های به وجود آمده از دیگر صحنه های این دیدار بود که روز پر دردسری را برای احمد صالحی به عنوان داور بازی به همراه داشت. 

بهترین بازیکن بازی پرسپولیس و گسترش فولاد:

مرتضی اسدی مدافع وسط تیم گسترش فولاد با هدایت خط دفاعی تیمش روز سختی را برای مهاجمان پرسپولیس رقم زد اما عنوان بهترین شایسته مهدی طارمی است که با سعی و تلاش وافر سرانجام توانست دروازه حریف سختکوش را باز کند.

 اتفاق ویژه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد:

 محرومیت سه بازیکن پرسپولیس از جمع 9 نفری که در آستانه محرومیت با توجه به دو کارته بودن قرار داشتند، از اتفاقات ویژه این دیدار بود. سیدجلال حسینی در خط دفاعی، فرشاد احمدزاده در میانه زمین و مهدی طارمی در خط هجومی سه تلفات پرسپولیس برای بازی با صبای قم بودند که حاصل این دیدار درگیرانه بود.

احمد صالحی داور 45 ساله این مسابقه که در سال 94 بهترین داور فوتبال ایران بوده است، قضاوت عجیب و غریبی داشت و در یک مورد دو خطای روی مهدی طارمی را پنالتی تشخیص نداد. او با سوت‌های نامطمئن خود زیبایی این مسابقه را گرفت.

 دقایق حساس بازی پرسپولیس و گسترش فولاد:

 دقیقه 16: دو تیم در این دقایق نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند و پرسپولیس نیز از کرنرهای به دست آورده سودی نبرد.

دقیقه 17: خطای محمد انصاری در میانه میدان و در ضدحمله گسترش فولاد یک ضربه ایستگاهی نصیب این تیم کرد که آبی پوشان از آن سودی نبردند.

دقیقه 19: برخورد توپ به دست محسن سیدی در ضدحمله پرسپولیس تنها یک ضربه ایستگاهی برای این تیم در پی داشت و صالحی از جریمه شخصی خودداری کرد.

دقیقه 22: حرکت دونفره علیپور و مهدی طارمی این مهاجم را با دخسوس تک به تک کرد که طارمی در برخورد با دروازه بان گسترش فولاد متوقف شد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 35: مهدی طارمی در موقعیتی مناسب قصد تدارک یک ضدحمله را داشت که توسط مرتضی اسدی متوقف شد و داور یک کارت زرد به این بازیکن داد.

دقیقه 37: پرتاب اوت برای ماهینی با ضربه از زاویه بسته این مدافع چپ پیش تاخته همراه شد که توپ بعد از برخورد با مدافع گسترش راهی کرنر شد.

دقیقه 48: در دقایق ابتدایی نیمه دوم گسترش فولادی ها با انجام بازی فیزیکی و خطا های پیاپی مانع از شکل گیری حملات پرسپولیس شده اند.

دقیقه : 49: ارسال وحید امیری از شش قدم گسترش فولاد با عبور از محوطه جریمه از سوی مدافعان گسترش فولاد دفع شد.

دقیقه 49: ضدحمله خطرناک گسترش فولاد در آستانه ورود مهاجم این تیم درون محوطه جریمه با تکل فوق العاده سیدجلال حسینی ناکام ماند و تشویق کادرفنی پرسپولیس را به همراه داشت.

دقیقه 54: شوت راه دور و فوق العاده محمد انصاری با مهار مناسب از فرناندو دخسوس همراه شد تا پرسپولیس همچنان از رسیدن به گل محروم باشد.

دقیقه 58: پاس مناسب طارمی برای علیپور بعد از اینکه با دریبل مهاجم شمالی همراه شد با ضربه بی دقت او راهی بیرون شد تا او در زدن دومین گل پیاپی خود با پیراهن پرسپولیس ناکام بماند.

دقیقه 63: سیدجلال حسینی بعد از خطای بازیکن حریف روی او، به اعتراض به داوری پرداخت که این مساله یک کارت زرد برای او به همراه داشت و بازی برابر صبای قم را از دست داد.

دقیقه 75: پرتاب اوت بلند درون شش قدم در حالی که طارمی برای زدن ضربه سر خیز برداشته بود با دفع مدافع گسترش راهی کرنر شد.

دقیقه 75: گسترش با استفاده از ضدحمله در آستانه دروازه پرسپولیس قرار گرفت که شوت زمینی شیمبا به راحتی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 82: روی خطای ابراهیم زاده، داور این بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد. در ادامه بازیکنان پرسپولیس معتقد بودند این دومین کارت مدافع گسترش فولاد است و دامنه اعتراضات به درگیری بین بازیکنان منجر شد که داور فرشاد احمدزاده را با کارت جریمه کرد و این بازیکن دیدار برابر صبا را از دست داد.

قیقه 88: برخورد عجیب مدافع گسترش و هل دادن مهدی طارمی می توانست یک ضربه پنالتی برای پرسپولیس به همراه داشته باشد که داور از این صحنه هم عبور کرد. طارمی در ادامه در اعتراض به این صحنه کارت گرفت و از بازی بعدی تیمش محروم شد.

دقیقه 1+90: ارسال نریمان جهان در آستانه ضربه زدن از سوی وحید امیری توسط دخسوس مهار شد تا فرصت گل دوم از دست پرسپولیس برود.

حواشی بازی پرسپولیس و گسترش فولاد:

 * وحید امیری در زمان تجلیل و همدردی از آتش نشانان احساساتی شد و اشک ریخت. او در ادامه به کمک دیگر هم تیمی هایش به زمین رفت.

=====================

نتیجه بازی: پرسپولیس 1    گسترش فولاد  0

دانلود فیلم خلاصه بازی و گلهای پرسپولیس و گسترش فولاد 4 بهمن 95 

 لینک دانلود           لینک کمکی     

دانلود فیلم گل مهدی طارمی به گسترش فولاد 4 بهمن 95 

 لینک دانلود           لینک کمکی  

===================== 

منبع:طرفداری/نود/ورزش سه