شبکه های پخش زنده بازی بارسلونا و ختافه 22 بهمن 96

نتیجه دیدار بارسلونا و ختافه 96/11/22 امروز +فیلم

ساعت پخش زنده بارسلونا و ختافه 22 بهمن 96 | نتیجه و فیلم

نتیجه خلاصه و گلهای بازی بارسلونا و ختافه 22 بهمن 96

ساعت بازی بارسلونا و ختافه

از هفته بیست و سوم لالیگای اسپانیا فردا عصر از ساعت 18:45 به وقت تهران بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود نیوکمپ به مصاف ختافه خواهد رفت.

پخش زنده بازی بارسلونا و ختافه 22 بهمن 96

پخش زنده از شبکه ورزش

پیش بازی بارسلونا و ختافه 

شاگردان ارنستو والورده که اینک با ۵۸ امتیاز صدرنشین مقتدر لالیگا هستند، بعد از هشت برد متوالی هفته گذشته و در دربی کاتالونیا مقابل اسپانیول متوقف شدند واینک در مقابل آزولونس به دنبال بازگشت به روند پیروزی است.

در سمت مقابل شاگردان بپه بوردالاس که هر سه بازی اخیر خود در لالیگا را با تساوی به پایان رسانده اند، با ۲۹ امتیاز در مکان یازدهم هستند و در نیوکمپ کار سختی در مقابل بلوگرانا خواهند داشت. داوید فرناندز بوربالان، داور 44 ساله اهل آلمریا قضاوت این دیدار را به عهده خواهد داشت.

بارسلونا در چهار دیدار گذشته خود در مقابل ختافه در لالیگا، برنده بوده و ۱۶ گل زده و تنها یک گل دریافت کرده.

ختافه در ۱۲سفر خود به نیوکمپ هرگز برنده نشده؛ ۳تساوی و ۹باخت! آن ها در هفت سفر آخر خود تنها یک امتیاز به دست آورده اند؛ تساوی ۲-۲ در ماه می ۲۰۱۲ با دو گل از آنخل لافیتا در مقابل گل‌های لیونل مسی و آلکسیس سانچز.

روند شکست ناپذیری بارسلونا در لالیگا به عدد ۲۹ رسیده؛ ۲۵پیروزی و ۴تساوی! این عدد تنها دو بازی از بهترین روند تاریخ آبی اناری ها که در آپریل ۲۰۱۱ و در دوران پپ گواردیولا به ثبت رسید، عقب تر است.

لیونل مسی در یازده دیدار خود مقابل ختافه در نیوکمپ ۱۱ گل به ثبت رسانده . از جمله این گل ها، گلی بود که همگان را به یاد گل دیگو مارادونا در جام جهانی ۱۹۸۶ و در برابر انگلستان انداخت.

فوق ستاره آرژانتینی بارسا درشش بازی از ۷دیدار قبلی خود برای بارسا موفق به ارسال پاس گل شده و در کل تا اینجای مسابقات، ۱۰ پاس گل به نام خود ثبت کرده.

لوئیس سوارز در ۸ مسابقه از ۹مسابقه آخر خود در لالیگا گلزنی کرده؛ مجموعا ۱۱گل! او تنها در بازی هفته قبل مقابل اسپانیول در زدن گل ناکام بود.

نتیجه و فیلم بازی بارسلونا و ختافه 22 بهمن 96

نتیجه:  بارسلونا 0  ختافه 0

فیلم خلاصه و گلها:  دانلود     

نتیجه خلاصه و گلهای بازی بارسلونا و ختافه 22 بهمن 96