وضعیت تعطیلی مدارس سه شنبه 9 آذر 95 

وضعیت تعطیلی مدارس سه شنبه 9 آذر 95 

اخبار تعطیلی مدارس سه شنبه 9 آذر 95 

آیا مدارس سه شنبه 9 آذر 95 تعطیل است؟

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها سه شنبه 95/9/9

وضعیت تعطیلی مدارس سه شنبه 9 آذر 95+آخرین اخبار و اطلاعیه جدید


زهرا اسماعیلی معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت: فعالیت آموزشی تمام مدارس و مراکز آموزشی کشور روز سه شنبه نهم آذرماه دایر است و جریان طبیعی خود را طی خواهد کرد.

معاون رسانه‌ای مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: امر تعلیم و تربیت تعطیل‌بردار نیست و پویایی و تحرک در مسیر توسعه و بالندگی کشور، امری لازم و ضروری است.

سه‌شنبه 9 آذر 95 بین تعطیلی دوشنبه 8 آذر رحلت پیامبر اکرم ص و شهادت امام حسن مجتبی ع و چهارشنبه 10 آذر شهادت امام رضا (ع) واقع شده است.

با توجه به به حجم زیاد مسافرت زائران به مشهد در این ایام ممکن است روز بین ۲۸ صفر و ۳۰ صفر در استان خراسان رضوی و … تعطیل اعلام شود. البته این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش برای تعطیلی مدارس اعلام کرد: در بستر فرهنگ کار و تلاش چیزی به نام بین التعطیلین وجود ندارد و آموزه‌های دینی و حرکت در مسیر توسعه و بالندگی و تأکید رئیس جمهور در دولت تدبیر و امید، برکار و اهمیت مضاعف وتلاش مجدانه همه ارکان دولت است.

منبع:باشگاه خبرنگاران/

***احتمال تعطیلی مدارس در روز سه‌شنبه 9 آذر 95 بسیار کم است با این وجود به محض انتشار اطلاعیه جدید تعطیلی مدارس سه‌شنبه 95/9/9 سایت بروز میشود.***