کدام مدارس فردا دوشنبه 29 آذر 95 تعطیل است؟

وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 29 آذر 95

اطلاعیه تعطیلی مدارس دوشنبه 29 آذر 95

آیا مدارس دوشنبه 29 آذر 95 تعطیل است؟

تعطیلی مدارس و دانشگاه ها یکشنبه 95/9/29

وضعیت تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 29 آذر 95

تعطیلی دوشنبه 29 آذر 95

بارش برف مدارس کلاردشت را تعطیل کرد.سخنگوی آموزش و پرورش استان مازندران وضعیت تعطیلی مدارس کلاردشت گفت. 

 به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، محمود رضا علیزاده با اشاره به موارد تعطیلی مدارس مازندران در روز یکشنبه 28 آذرماه 95 گفت: با توجه به بارش سنگین برف در شهرستان کلاردشت تمام مقاطع مدارس شهر و روستای این شهر تعطیل است. 

 وی افزود: با توجه به ارتباط با دیگر شهرها و مناطق غرب استان و دریافت اطلاعات از چگونگی وضعیت جوی مدارس همه شهرهای غرب استان به‌جز شهرستان کلاردشت دایر است.

سرمای شدید مدارس استان اردبیل را تعطیل کرد

آموزش و پرورش استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای یکشنبه 28 آذرماه در شهرهای اردبیل، سرعین، نیر، نمین و هیر مقاطع پیش‌دبستانی، ابتدایی و متوسطه دوره اول را به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام کرد.


همچنین بنا بر این اطلاعیه در شهرستان‌های خلخال، کوثر، خوروش‌رستم و شاهرود تمامی مقاطع تحصیلی و در شهرهای ارشق، لاهرود و مشکین شهر مقاطع پیش‌دبستانی و ابتدایی تعطیل اعلام شده است.

بارش برف مدارس 3 شهر گیلان را تعطیل کرد

مدارس ابتدایی شهرهای دیلمان، عمارلو و ماسوله به دلیل بارش برف در نوبت صبح امروز تعطیل شده است.به دنبال نفوذ هوای سرد  و کاهش دما در نقاط جلگه‌ای گیلان برف و باران و ارتفاعات برف در حال باریدن است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: به دلیل بارش برف مدارس ابتدایی شهرهای دیلمان، ماسوله و عمارلو در نوبت صبح امروز تعطیل است.مهدی حاجتی افزود: تمام فعالیت آموزشی در دیگر مناطق گیلان جریان دارد.

ه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد: به علت بارش برف و برودت هوا ، امروز یکشنبه 28 آذرماه ، در شهرستان اهر : مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و مدارس کلیه مقاطع مناطق روستائی ، در بخش خواجه هریس : مدارس مقاطع پیش دبستانی وابتدایی مناطق شهری و روستائی ، عشایر : مدارس مقاطع پیش دبستانی ، تعطیل است .

در هشترود : مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی مناطق شهری و مدارس کلیه مقاطع مناطق روستائی تعطیل است و مدارس مقاطع متوسطه دوره ی اول و دوم مناطق شهری با یک ساعت تاخیر شروع خواهند شد.

در سراب : مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل است و مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم (هم شهری و هم روستائی ) در ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.

در بخش نظرکهریزی : کلیه مدارس مقاطع مختلف تحصیلی مناطق شهری و روستائی تعطیل است.

در کلیبر : مدارس مقطع پیش دبستانی شهری و روستائی تعطیل است و مدارس مقطع ابتدائی شهری و روستائی در ساعت 9 شروع خواهند شد.

در شهرستان چاراویماق : مدارس مقاطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستایی تعطیل است و مدارس مقاطع ابتدائی و متوسطه ی دوره اول و دوم راس ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.

در بخش ترکمان چای : مدارس کلیه مقاطع مختلف تحصبلی مناطق شهری و روستائی تعطیل اعلام می شود.

در هریس : مدارس مقاطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستائی تعطیل است و مدارس مقطع ابتدائی مناطق شهری و روستائی راس ساعت 9 صبح شروع خواهند شد.

در شهرستان هوراند : مدارس مقاطع پیش دبستانی مناطق شهری و روستایی تعطیل اعلام می گردد.

در بخش مهربان : مدارس مقاطع پیش دبستانی و ابتدائی مناطق شهری و روستائی تعطیل است و مدارس مقاطع متوسطه دوره اول و دوم مناطق شهری و روستائی راس ساعت 9 صبح شروع خواهند شد. 

تعطیلی دوشنبه 29 آذر 95

** با توجه به برودت هوا امکان تعطیلی وجود دارد.تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در روز دوشنبه 95/9/29 منتشر نشده است.در صورت اعلام خبر جدید تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 29 آذر 1395 سایت بروز میشود.**