کدام کشور به کشور گلهای لیلیوم شهرت دارد؟

 کشور گلهای لیلیوم کجاست؟

نام کشوری که به کشور گلهای لیلیوم شهرت دارد چیست؟

گلهای لیلیوم کدام کشور را به شهرت رسانده است؟

کشور گلهای لیلیوم شهرت کدام کشور است؟

کدام کشور به کشور گلهای لیلیوم شهرت دارد؟

1- انگلستان

2- فرانسه

3- ایتالیا

توضیحات:

گل لیلیوم

سوسن (نام علمی: Lilium) نوعی گل می‌باشد که به طور معمول به وسیله پیازش تکثیر می‌گردد. سوسن دارای تقریباً ۱۵۰۰ گونه‌است که در حدود ۶۰ جنس جای دارند . پراکندگی این گیاه به صورتی است که در نواحی مختلف کره زمین مخصوصاً در آفریقای جنوبی و مناطق بین استوائی آمریکا یافت می‌شوند.نوعی از این گل به نام سوسن چلچراغ (نام علمی: Lilium ledebourii) تنها در داماش استان گیلان و لنکران جمهوری آذربایجان می‌روید.

ایتالیا کشور گلهای لیلیوم

ایتالیا سرزمینی شگفت انگیز است که قهوه، پاستا و پیتزا از خوردنی ها، جاذبه های طبیعی، تاریخی فراوان، فستیوال های رنگی اش برای اینکه خودش را در دل جا کند کافی است.

به گزارش توریسم آنلاین، هر ایتالیایی سالانه 30 کیلوگرم پاستا مصرف می کند و "فراری" نام خانوادگی بسیاری از آنهاست چیزی شبیه به نام خانوادگی "اسمیت" در انگلستان و "لانوو" در روسیه!

کشور 3 المپیکی ایتالیا نام خود را از واژه یونانی "Italos" گرفته است.

کشور گل های لیلیوم در فهرست پربازدیدترین سرزمین های گردشگری همیشه جز 5 کشور اول است و زیبایی های طبیعی آن دلیل مهم و اصلی این جایگاه است.

ایتالیا را در قابی متفاوت می بینید.

هر ایتالیایی سالانه ۳۰ کیلوگرم پاستا مصرف می کند و “فراری” نام خانوادگی بسیاری از آنهاست چیزی شبیه به نام خانوادگی “اسمیت” در انگلستان و “لانوو” در روسیه!

کشور ۳ المپیکی ایتالیا نام خود را از واژه یونانی “Italos” گرفته است.

کشور گلهای لیلیوم در فهرست پربازدیدترین سرزمین های گردشگری همیشه جز ۵ کشور اول است و زیباییهای طبیعی آن دلیل مهم و اصلی این جایگاه است.

منبع:خبرانلاین/ویکی پدیا