اطلاعیه جدید تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 12 آبان 95+آخرین خبر

اطلاعیه جدید تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 12 آبان 95

آخرین خبر از تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 12 آبان 95

تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 12 آبان 95

آیا فردا چهارشنبه 12 آبان 95 مدارس تعطیل است؟


اطلاعیه جدید وضعیت تعطیلی مدارس فردا چهارشنبه 12 آبان 95:

مدارس شهرستان زرند چهارشنبه 12 آبان 95 تعطیل اعلام شد:رئیس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از دو روزه شدن تعطیلی مدارس شهرستان زرند خبر داد و گفت: کلاس های تمامی مقاطع تحصیلی این شهرستان امروز و فردا تشکیل نمی شود.به گزارش کرمان فردا؛ امید سلاجقه اظهار کرد: تمامی مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان زرند امروز و فردا (۱۱ و ۱۲ آبان) تعطیل است.

وی ادامه داد: در پی وقوع زمین لرزه های متعدد در زرند این تصمیم اتخاذ شد و فضای فیزیک مدارس این شهرستان و میزان مقاومت آنها در برابر زلزله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.سلاجقه همچنین بیان کرد: اجلاس استانی روسای آموزش و پرورش کرمان طی امروز و فردا در زرند برگزار می شود.

طی ۱۰ روز اخیر بیش از ۵۰ زمین لرزه در شهرستان زرند به وقوع پیوست که بزرگترین آنها ۴.۶، ۴.۷ و ۴.۸ ریشتر بود.

آیا فردا چهارشنبه 12 آبان 95 مدارس تعطیل است؟ | خبر جدید تعطیلی مدارس

کلیه مدارس نوبت عصر در خوزستان دایر است:کلیه مدارس و دانشگاه‌های استان در نوبت بعدازظهر امروز، 11 آبان‌ماه دایر هستند.مدیرکل مدیریت بحران خوزستان گفت: کلیه مدارس و دانشگاه‌های استان در نوبت بعدازظهر امروز، 11 آبان‌ماه دایر هستند.هاشم بالدی در خصوص تعطیلی مدارس امروز 11 آبان‌ماه با توجه به وقوع پدیده گردوخاک، اظهار کرد: مدارس استان در نوبت عصر دایر هستند و با توجه به پایین‌بودن غلظت گردوغبار تصمیم بر تعطیلی مدارس گرفته نشد.

وی افزود: البته غلظت گردوخاک در حال افزایش است و پیش‌بینی می‌کنیم که این شرایط تا فردا وخیم‌تر شود، که در خصوص تعطیلی مدارس برای فردا هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

طوفان مدارس شهر ارومیه را سه شنبه تعطیل کرد:طوفان شدید سبب شد امروز مدارس شهر ارومیه به تعطیلی کشیده شود.به گزارش تسنیم، از روز گذشته باد شدیدی استان آذربایجان غربی به ویژه مرکز این استان را فرا گرفته است.دیروز و امروز سازه های مختلف تبلیغاتی و اطلاع رسانی در شهر ارومیه بر روی رهگذران و خودروهای عبوری فرو ریخته و خسارت هایی را در پی آورده است.امروز روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد به علت وزش بادشدید، مدارس ابتدایی و متوسطه دوره اول شهرستان ارومیه و حومه در نوبت بعد از ظهر تعطیل است.

***تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس سایر استان ها و شهرهای کشور در روز چهارشنبه 12 آبان 95 منتشر نشده است به محض انتشار اطلاعیه تعطیلی مدارس کشور چهارشنبه 95/8/12 سایت بروز میشود.***