زمان بازی بارسلونا و منچسترسیتی 11 آبان 95+فیلم و نتیجه ( ساعت و تاریخ ) 

نتیجه بازی بارسلونا و منچسترسیتی 11 آبان 95 خلاصه و گلها

دانلود فیلم خلاصه بازی بارسلونا و منچسترسیتی 11 آبان 95+لینک مستقیم

گلهای بارسلونا و منچسترسیتی 11 آبان 95 |  لیگ قهرمانان اروپا

بارسلونا و منچسترسیتی 95/8/11

ساعت ( تاریخ و زمان ) بازی بارسلونا و منچسترسیتی 11 آبان 95 در لیگ قهرمانان اروپا

زمان برگزاری بازی بارسلونا و منچسترسیتی : سه‌شنبه 1395/8/11

ساعت بازی بارسلونا و من سیتی : 23:15 

پخش زنده بارسا و منچسترسیتی: شبکه سه

شاگردان گواردیولا پس از کسب ۶ بازی با عدم کسب پیروزی (که ضعیف ‌ترین آمار در دوره مربی گری گواردیولا بود)، موفق شدند ۴-۰ وست بروم را شکست دهند و با روحیه خوبی برای این بازی خود را آماده کنند؛ هر چند حریف هم در فرم خوبی قرار دارد و با برد در دیدار رفت، امیدوار است دیدار برگشت را هم با کسب ۳ امتیاز به پایان برساند.

 اخبار دو تیم بارسلونا و منچسترسیتی:

پابلو زابالتا، باکاری سانیا و فابین دلف از منچسترسیتی به علت مصدومیت قادر به همراهی سیتیزن ها نخواهند بود. بدین ترتیب سیتی دو مدافع راست اصلی اش را در اختیار ندارد و باید از دیگر گزینه ها در پست دفاع راست استفاده کند؛ همچنین کلودیو براوو پس از اخراج در دیدار رفت، از حضور در این دیدار محروم است و ویلی کابایرو جانشین او خواهد شد.

 بارسا نیز  جرارد پیکه، آندرس اینیستا، الیکس ویدال، یوردی آلبا و جرمی متیو را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و باید دید آیا غیبت این ستاره ها، آبی اناری ها را در دیدار برگشت دچار مشکل می کند یا نه.

آمار و ارقام بازی بارسلونا و منچسترسیتی:

بارسا در هر ۵ بازی اخیرش مقابل سیتی به پیروزی رسیده است. سیتی سنگین ترین شکست چمپیونزلیگی خود را در دیدار رفت تجربه کرد؛ دیداری که در آن ۴-۰ مغلوب آبی اناری ها شد.

گواردیولا پیش از این نیز به عنوان مربی مقابل بارسا قرار گرفته بود. او فصل ۱۵-۲۰۱۴، با بایرن مونیخ در نیمه نهایی به مصاف بارسا رفت که در مجموع دو بازی ۵-۳ شکست خورد.

 سیتی در ۶ بازی اخیر خانگی اش در چمپیونزلیگ شکستی متحمل نشده است. در حقیقت آنها هیچگاه نتوانسته اند ۷ بازی پیاپی بدون شکست در سی ال داشته باشند. بارسلونا در ۳ بازی خارج از خانه اخیرش مقابل تیم های انگلیسی به ۳ پیروزی دست پیدا کرده که ۲ بازی آن مقابل سیتی بوده است.

 بارسا در ۲۰ بازی خارج از خانه اخیرش در مرحله گروهی چمپیونزلیگ موفق به گلزنی شده و انتظار می‌رود این روند ادامه پیدا کند.

 ترکیب احتمالی بارسلونا و منچسترسیتی:

سیتیزن ها و بلوگرانا در روز چهارشنبه در بازی برگشت مرحله گروهی در انگلیس به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت با 4 گل به سود بارسا به پایان رسید.

 سرخیو آگوئرو، گلزن آرژانتینی منچسترسیتی که در بازی رفت نیمکت نشین بود، احتمالا در این دیدار از ابتدا به میدان خواهد رفت. آگوئرو در دیدار ابتدای هفته در برابر وست بروم دو گل به ثمر رساند و از آمادگی خوبی برخوردار است.

ساعت بازی بارسلونا و منچسترسیتی | 11 آبان 95 | نتیجه و فیلم

اما اوضاع خط دفاعی سیتیزن ها مشخص نیست و با توجه به مصدومیت زابالتا در بازی رفت، احتمال استفاده از مافئو 19 ساله در ترکیب این تیم زیاد است. البته در دیدار برابر وست بروم، فرناندینیو در پست دفاع راست به میدان رفت. دی بروین و گوندوغان، احتمالا بازیکنان فیکس منچسترسیتی در این دیدار خواهند بود و با توجه به اخراج براوو، ویلی کابایرو درون دروازه قرار خواهد گرفت.

 در آن سو، جرارد پیکه، آندرس اینیستا و جوردی آلبا به علت مصدومیتی که در هفته های اخیر گریبان آنها را گرفته، قادر به حضور در ترکیب بارسا نیستند و لوکاس دینه، اومتیتی و رافینینا در ترکیب اصلی قرار خواهند گرفت. آردا توران و دنیس سوارز نیز می توانند دیگر انتخاب های لوییس انریکه برای قرار گرفتن در خط میانی باشند.

 مثلث خوفناک مسی، سوارز و نیمار نیز قاعدتا اولین انتخاب انریکه برای رویارویی با حریف انگلیسی در ورزشگاه اتحاد خواهند بود و بوسکتس و راکیتیچ در میانه میدان، بازیگردان بارسا خواهند بود.

مسی سیتی با گواردیولا نتایج خوبی می‌گیرد:گواردیولا شروع پر افت و خیزی در اتحاد داشته است. پپ و شاگردان در 10 بازی اول به 10 پیروزی دست پیدا کردند؛ ولی پس از آن در 6 بازی موفق به کسب پیروزی نشدند و به شدت افت کردند. حال آنها این هفته موفق شدند 4-0 وست بروم را شکست دهند و به روند پیروزی ها بازگردند. مسی مدعی شد که سرمربی سابقش در سیتی خواهد درخشید.

او گفت: «سیتی تیم فوق العاده ای است. هر سال که با آنها روبه رو می‌شویم، تیم فوق العاده ای هستند؛ ولی حالا، با حضور پپ بیشتر نیز رشد خواهند کرد.»

مسی درباره مصدومیت اینیستا گفت: «غیبت اینیستا همیشه به چشم می‌آید؛ زیرا او بازیکن بزرگی است و در زمین بهترین عملکرد را دارد؛ ولی ما در فرم خوبی قرار داریم و اعتماد به نفس بالایی داریم.»

ساعت بازی بارسلونا و منچسترسیتی | 11 آبان 95 | نتیجه و فیلم

گواردیولا بازی در برابر بارسلونا برای ما فینال است:گواردیولا گفت: "باید از بازی های همانند جدال رفت با بارسلونا درس بگیریم. اگر من در رابطه با درس گرفتن از بازیها و اتفاقاتی که در طول فصل صحبت می کنم منظورم همین شرایط است. همیشه گفته ام و باز هم تاکید می کنم که قهرمان شدن در لیگ قهرمانان بسیار دشوار است. بازی کردن در مقابل بارسلونا حتی در شرایط مساوی 11 به 11 نیز بسیار دشوار است و زمانیکه یک بازیکن از تیم شما اخراج شود تقریبا غیرممکن است.

ورزشگاه بازی بارسلونا و منچسترسیتی:

ورزشگاه اتحاد، جانشین ورزشگاه قبلی منچسترسیتی، مین رود شده است. این ورزشگاه حدودا 55 هزار نفر ظرفیت دارد و از سال 2003 باری مسابقات فوتبال به کار گرفته می شود.

داور بازی بارسلونا و منچسترسیتی:

ویکتور کاسای از مجارستان،این داور 41 ساله، یکی از سرشناس ترین داوران جهان فوتبال است و از سال 2003 کارش را به صورت جدی آغاز کرده است.

نکات بازی بارسلونا و منچسترسیتی:

بارسلونا 5 بازی قبلی اش مقابل سیتی را برده است.

بارسلونا 6 بازی از 7 بازی گذشته اش در لیگ قهرمانان را برده است.

بارسلونا در 6 بازی از 7 بازی گذشته اش در لیگ قهرمانان حداقل 2 گل زده است.

سیتی در 6 بازی آخر خانگی از در لیگ قهرمانان شکست نخورده است.

بارسلونا 3 بازی آخر خارج خانه اش در لیگ قهرمانان مقابل تیم های انگلیسی را برده است.

5 گل آخری که بارسلونا به سیتی زده است، روی تاثیر مستقیم مسی به دست آمده است.

وضعیت بازیکن های دو تیم بارسلونا و منچسترسیتی:

سرخیو آگوئرو که به طرز عجیبی از ترکیب اصلی منچستر سیتی در شکست سنگین بازی رفت مقابل بارسلونا کنار گذاشته شده بود، پس از درخشش مجدد در لیگ برتر، به ترکیب اصلی تیمش باز خواهد گشت. کلودیو براوو هم که در بازگشت به نیوکمپ با کارت قرمز داور جریمه شده بود، جای خویش را درون دروازه سیتی به ویلی کابایرو خواهد داد. حضور پابلو زابالتا و باکاری سانیا در هاله ای از ابهام قرار دارد. شاید پپ ریسک نکرده و برای جلوگیری از مصدومیت مجدد ونسان کمپانی، از او استفاده نکند.

ساعت بازی بارسلونا و منچسترسیتی | 11 آبان 95 | نتیجه و فیلم

ژرمی متیو مدافع فرانسوی بارسلونا در بازی رفت مقابل منچستر سیتی کارت قرمز گرفت و این بازی را از دست داد. همچنین جرارد پیکه و ژوردی آلبا نیز دچار مصدومیت هستند و احتمالاً غایب خواهند بود. در صورت غیبت آلبا، گزینه ای به جز لوکاس دینیه برای جانشینی وی وجود ندارد. احتمال حضور آردا توران، دنیس سوارز، رافینیا و آندره گومز در ترکیب اصلی بارسلونا وجود دارد.

پیش بینی نتیجه بازی بارسلونا و منچسترسیتی:

بارسلونا  2  منچسترسیتی  1

منبع:نود/طرفداری/ورزش سه/

بعد از انجام بازی نتیجه و فیلم در سایت قرار میگیرد