سهیلا امیرحسینی | بیوگرافی و عکس سهیلا امیرحسینی همسر محسن کیایی

برچسبها: سهیلا امیرحسینی اینستاگرام,شغل همسر محسن کیایی,سهیلا امیرحسینی ویکیپدیا,سن سهیلا امیرحسینی,محسن کیایی و سهیلا امیرحسینی,عکسهای سهیلا امیرحسینی زن محسن کیایی,سهیلا امیرحسینی کیست

بیوگرافی و عکس سهیلا امیرحسینی همسر محسن کیایی

محسن کیایی در سن ۲۱ با سهیلا امیرحسینی در تئاتر آشنا گردید و در سن ۲۴ سالگی عقد و ازدواج کردند. وی می گوید اگر در جوانی ازدواج نکرده بودم با شرایط الان خیلی سخت بود ازدواج کنیم.

به گفته خودش با هم رابطه خیلی دوستانه ای دارند و بیشتر کسانی که آشنایی با آنها ندارند خیال میکنند دوست پسر و دوست دختر هستند. این زوج تا کنون بچه دار نشده اند و بچه دار شدن در آینده جزو برنامه شان است.

سهیلا امیرحسینی عکاس و گریمور است.

محسن کیایی و همسرش سهیلا امیرحسینی

محسن کیایی : همسرم مشوق خیلی خوب من در کارهای هنری است و در خلق فیلمنامه‌ هایم هم سهم زیادی دارد، چون خودش هم دست به قلم است.

محسن کیایی متولد ۱۳۶۰ در تهران، بازیگر و نویسنده است او تحصیلاتش را در رشته نمایش مقطه کارشناسی از دانشگاه آزاد تمام کرده است،کیایی بازی در سینما را با فیلم «بعد از ظهر سگی سگی» و در تلویزیون با سریال «راه در رو» آغاز کرد. وی همچنین در فیلم سینمایی «ضد گلوله»  و «مهمان ویژه» به ایفای نقش پرداخته و نویسنده سریال «مهمان ویژه» به کارگردانی جواد رضویان است.

بیوگرافی و عکس سهیلا امیرحسینی همسر محسن کیایی